Archief - PS3 of Xbox360?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ge0force

Legacy Member
grinshu zei:
Ja maar sommige ports zijn wel degelijk speelbaar op PC en zou ik ook blijven kopen op PC
Uiteindelijk zijn de meeste nog wel te doen mits wat tweaken.

Ze zijn speelbaar maar daarmee heb je het ook gehad. Nog maar weinig games maken optimaal gebruik van de laatste nieuwe hardware. Vijandelijke AI is voorzien op de logge controllerbesturing in plaats van point & click met de muis. De gameplay wordt oppervlakkig gehouden voor het mainstream consolepubliek. Mogelijkheid tot mods en community maps wordt vaak niet eens meer voorzien. Om dan nog maar te zwijgen van het rotte GFWL dat de laatste tijd meer en meer wordt opgedrongen.

grinshu

Legacy Member
Ge0force zei:
Ze zijn speelbaar maar daarmee heb je het ook gehad. Nog maar weinig games maken optimaal gebruik van de laatste nieuwe hardware. Vijandelijke AI is voorzien op de logge controllerbesturing in plaats van point & click met de muis. De gameplay wordt oppervlakkig gehouden voor het mainstream consolepubliek. Mogelijkheid tot mods en community maps wordt vaak niet eens meer voorzien. Om dan nog maar te zwijgen van het rotte GFWL dat de laatste tijd meer en meer wordt opgedrongen.

True, maar zoals ik al zei speel ik vele games ook met controller op PC aangesloten aan menne tv dus dan vallen ports niet zo rap door de mand.
Enfin, ik zou ook liever hebben dat developers meer aandacht aan PC besteden maar de verkoopscijfers moedigen dat nu eenmaal niet echt aan ... of je moet een goeie multiplayergame maken zodat mensen het moeten kopen als ze het willen spelen

X360enPS3gamer

Legacy Member
Als ge jezelf ne gamer vind koop ze alle 2, beide heb hun exclusives die zeker meer dan de moeite waard zijn. Denk maar aan den uncharted 3 en den Gears of war 3 later dit jaar.
Ge gaat u zeker ni vervelen. beste tip die ik kan geven is LUISTER ZEKER NIET NAAR FANBOYS of nu die van ps of xbox zijn maakt nie uit want NEN GAMER KIEST VOOR DE GAMES EN NI DE CONSOLE!!!!

Creamium

Legacy Member
legendd82 zei:
Totally PS3 ;)

Veel betere graphics :)

Zoek op youtube ps3 vs xbox

cool story bro

Keuze tussen beide is moeilijk, ik heb besloten niét te kiezen, wat uiteindelijk het beste scenario is :) Vroeger was 360 met voorsprong de beste keuze omdat ze meer exclusives hadden, ook op xbla, maar nu is dat veel verminderd, en ook de meeste vroegere exclusives zijn dat al lang niet meer (bv Braid, Castle Crashers, Limbo). Het komt erop neer dat je moet kijken naar de exclusives en dan zien welke je daarvan liefst speelt.
Dat is dus waarom ik niet kan kiezen, ik wil zoveel mogelijk topgames spelen en dan heb je ze allebei nodig.

Wat multiplat games betreft is 360 wel meestal de beste keuze, toch zeker voor games die een eind geleden uitkwamen. Recenter is daar wel wat verandering in gekomen, en bepaalde multiplat games (Portal 2, MK, LA Noire) zijn beter op PS3 dan 360, maar voor de overgrote meerderheid ben je beter bij de 360.

Caelistas

Legacy Member
Als ge graag japanse games speelt, zoeizo ps3 want die is niet region locked. Kheb beide consoles en ik speel meer op men 360 omdat ik die overal mee naartoe sleep en ik laat mijn ps3 veilig bij mij thuis staan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan