Archief - PC patch komt morgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

silverwizard3

Legacy Member
hier ook vant zelfde voor de patch geen last, nu constant disconnects :sop:

HOPLON

Legacy Member
Laat dat aub uit hier die crashes al die weapon changes zijn al ambetant genoeg

HOPLON

Legacy Member
Was eens aan het youtuben wat er allemaal veranderd is met de patch en kwam deze glitch tegen.

Blijkbaar als je eerst aimt en dan volautomatisch begint te vuren en direct daarna los je uw aim blijf je vanuit hipfire nauwkeurig schieten en heb je weinig spread.

Niet helemaal onhandig om overzicht te houden ...

A small hipfire glitch [?] I've discovered post-patch on Battlefield 3 // [3/31/2012] - YouTube

Attachments used: Foregrip and heavy barrel.

Try it yourself:
1) Aim down your sight.
2) Start firing then immediately zoom out of your sight, to the gun's hipfire position.
3) Continue firing full auto and you'll be able to see how tight the spread is.

Haven't tried this on Engineer/Support or PDWs but post in the comments below if you noticed anything different.

Foose

Legacy Member
Mobile AA is echt zwaaaaaar overpowered. Gisteren op Caspian neergeschoten (infantry) op hill top door die LAV, die enkele meters van de US base stond :lol:. De kracht is mij al wat té, maar die range nog meer

Foose

Legacy Member
Ik heb nooit geklaagd over iets "dat te sterk was" in de vorige versie. Al wat ik wou waren de bugs eruit en enkele kleine verbeteringen :p

Thallyos

Legacy Member
Ik heb eindelijk even met de patch kunnen spelen en ben absoluut niet tevreden.

De aanpassing is gewoon te groot in één keer vind ik. Mijn speelstijl en combo's werken nu amper nog en in tegenstelling tot vroeger heb ik nu veel minder zin om opnieuw voor elke klasse een combinatie te zoeken die werkt.

En het feit natuurlijk dat ik quasi enkel nog doodga door wapens uit Back tot Karkand, die je nog eens op een belachelijke manier moet unlocken. Een teveel aan wapens is ook hetgeen wat public play in BF2 kapot gemaakt heeft en ik vrees voor hetzelfde hier.

HOPLON

Legacy Member
Thallyos zei:
Ik heb eindelijk even met de patch kunnen spelen en ben absoluut niet tevreden.

De aanpassing is gewoon te groot in één keer vind ik. Mijn speelstijl en combo's werken nu amper nog en in tegenstelling tot vroeger heb ik nu veel minder zin om opnieuw voor elke klasse een combinatie te zoeken die werkt.

En het feit natuurlijk dat ik quasi enkel nog doodga door wapens uit Back tot Karkand, die je nog eens op een belachelijke manier moet unlocken. Een teveel aan wapens is ook hetgeen wat public play in BF2 kapot gemaakt heeft en ik vrees voor hetzelfde hier.

Dikke x2

Dat gevoel heb ik ook ...

En de vergroting van de tdm maps zijn al even belachelijk

demon326

Legacy Member
Dice wou varitatie in attachments, nu gebruikt iedereen weer dezelfde :p. Ik zelf gebruik nog steeds de AN-94:love:

HOPLON

Legacy Member
demon326 zei:
Dice wou varitatie in attachments, nu gebruikt iedereen weer dezelfde :p. Ik zelf gebruik nog steeds de AN-94:love:

Ik heb hem ook eens geprobeerd maar wat vind je daar nu zooo super aan?

Li0n

Legacy Member
Ik kan ni goed genoeg mikken om die AN94 te gebruiken. Ik schiet meestal headshot omdat ik mijn burst op de nek/borst begin, en de 3e - 4e kogel is dan meestal een headshot. Recht op 't kopke mikken is niks voor mij. (tenzij ik snipe)

demon326

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik heb hem ook eens geprobeerd maar wat vind je daar nu zooo super aan?

Two bullet burst... zeer acuraat waardoor je maar één burst nodig hebt binnen de xx aantal meter..


Neoken zei:
Super accurate two bullet burst. Perfect voor headshotting. :)

Inderdaad! Ik snipe zelfs met dat geweer als ze op karkand op de daken zitten... ik win zelfs een dual onder supression met dit wapen, in burst mode :).

Je bent er goed mee, als je de recoil onder controle kunt houden...

Anoniem05

Legacy Member
bah, vehicles zijn totaal bugged, de lag die ik in het begin had is ook terug ... bloody hell.

HOPLON

Legacy Member
Het is wel jammer van de AS Val dat hij samen met de suppressor er zo op achteruit gegaan is.
Langs de andere kant als hij pre patch was gebleven met daar nog eens extended mag bij dan stond hij direct in de top 5 meest gebruikte wapens samen met oa de M16A3.

Als ik nu mocht kiezen tussen de as val zoals hij nu is met 30 kogels of voor de patch met 20 kogels dan ga ik resoluut voor de pre patch versie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan