Archief - PC patch komt morgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HOPLON

Legacy Member
Li0n zei:
Foregrip is nog goed voor close range. Vanaf medium is het lauwe kak. Aangezien je meer medium-long range fights hebt, is de heavy barrel + flash sup beter. (imo)

Euhm ff correctie tis toch de heavy barrel OF de flash sup?

Cypher zei:
dus de heavy barrel + foregrip combo die ik op al mijn wapens gebruikte is een beetje nutteloos geworden of lees ik dit nu fout?

Ik snap er zelf ook niets meer van

FrownedUpon

Legacy Member
Wa doet die flash supressor eigenlijk? (behalve u muzzle flash verbergen?).

KoOkiE

Legacy Member
heavy barrel
OF
flash suppressor.

ik ga volledig voor heavy barrel. De recoil is wel groter maar de bullet spread is veel minder, tis echt super om zo met de M16A3 te spelen. accuracy ging direct 5% omhoog. Op close combat (als iemand tegen je loopt) ist wel wa vervelend maar da komt gelukkig nie zo heel veel voor.

front grip gebruik ik niet meer vanwege het weinige verschil op de M16A3 qua recoil correctie, de bullet spread penalty die je er bij krijgt is echter niet aangenaam. heb nu bipod, tis best interesant om te gebruiken.

HOPLON

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Wa doet die flash supressor eigenlijk? (behalve u muzzle flash verbergen?).

Ik DACHT uwe recoil horizontaal of verticaal een beetje vermeerderen + accuratie verminderen maar ben het niet zeker. Uw damage blijft wel hetzelfde maar met de nieuwe patch zou ook de schade bij de suppressor ook hetzelfde blijven. Maar ja als je er nog geen olifant mee kan raken heeft het niet veel zin eh :unsure:

Verder ziet men u nog altijd op de minimap als ge schiet dus voor dat hoef je het ook al niet te gebruiken.

KoOkiE

Legacy Member
flash sup is idd minder recoil en minder accuracy, maar niet zo fel als suppressor of heavy barrel ; tligt er tussen

MegaMentor

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik DACHT uwe recoil horizontaal of verticaal een beetje vermeerderen + accuratie verminderen maar ben het niet zeker. Uw damage blijft wel hetzelfde maar met de nieuwe patch zou ook de schade bij de suppressor ook hetzelfde blijven. Maar ja als je er nog geen olifant mee kan raken heeft het niet veel zin eh :unsure:

Verder ziet men u nog altijd op de minimap als ge schiet dus voor dat hoef je het ook al niet te gebruiken.

In tegendeel.

Flash supressor = minder verticale recoil, aimed accuracy blijft onveranderd. Enige minpunt is een hipfire accuracy penalty.

MegaMentor

Legacy Member
HEAVY BARREL
-The Vertical Recoil penalty of the Heavy Barrel has been reduced.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Heavy Barrel.
-Several weapons with low default bullet speed now have their bullet speed increased when the Heavy Barrel is equipped. This is in effect for the A91, G3A3, AKS-74u, G36C, M4A1, SCAR-H, SG553, G53, and QBZ-95B.
-The Heavy Barrel is now also paired with Match Rounds which increase the maximum range of the weapon.
-The Aimed Accuracy bonus provided by the Heavy Barrel has been increased.


FOREGRIP
-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip.


SUPPRESSOR
-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth.
-The Suppressor’s recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease.
-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%.


FLASH SUPPRESSOR
-The Flash Suppressor no longer reduces accuracy for Automatic Fire.
-The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Flash Suppressor.

Voila. Everything you need to know.

HOPLON

Legacy Member
MegaMentor zei:
In tegendeel.

Flash supressor = minder verticale recoil, aimed accuracy blijft onveranderd. Enige minpunt is een hipfire accuracy penalty.

Voor de patch was het dan wss zo :)

Maar nu wordt het een tweestrijd tussen heavy barrel of flash supp

HOPLON

Legacy Member
MegaMentor zei:
Voila. Everything you need to know.

Een vraagske voor u, die f2000 is die nu beter geworden? Ik vraag het omdat ik nog een kleine week niet kan spelen en ben te nieuwsgierig :unsure:

Nadat hij generfed was was zijn recoil verschrikkelijk, ze hadden gezegd dat hij na de patch correct zou zijn. Is dat ook zo?

En zet je daar dan best die flash supp op of de heavy barrel? (de foregrip wss niet meer ...)

KoOkiE

Legacy Member
heavy barrel

good:

aimed accuracy + +
bullet speed +
bullet range +
mid range damage +

bad:

recoil +
hip fire accuracy -

note:

overall damage values =
---------------------------------------------------------
flash suppressor

good:

recoil - -

bad:

hip fire accuracy -

note:

overall damage values =
---------------------------------------------------------
suppressor

good:

recoil -
aimed accuracy +
stealth +

bad:

hip fire accuracy -
bullet speed -
bullet range -
mid range damage -

note:

overall damage values =
---------------------------------------------------------
front grip

good:

horizontal sway -

bad:

aimed accuracy -
---------------------------------------------------------
laser sight

good:

hip accuracy +
red laser blinding +

bad:

position awareness -
---------------------------------------------------------
bipod

good:

aimed accuracy +
recoil -
hip fire accuracy +

while deployed aimed accuracy ++
while deployed aimed accuracy - -
deploy speed for bipod +
---------------------------------------------------------
other notes

suppressor + front grip:

aimed accuracy = without attachments
bullet range -
mid/long range damage -
stealth +

Scr1fle

Legacy Member
HOPLON zei:
Een vraagske voor u, die f2000 is die nu beter geworden? Ik vraag het omdat ik nog een kleine week niet kan spelen en ben te nieuwsgierig :unsure:

Nadat hij generfed was was zijn recoil verschrikkelijk, ze hadden gezegd dat hij na de patch correct zou zijn. Is dat ook zo?

En zet je daar dan best die flash supp op of de heavy barrel? (de foregrip wss niet meer ...)

F2000 blijft bucht in mijn ogen. L85A2 en M16A3 zijn de beste vind ik.

Foose

Legacy Member
Heb A-91 met foregrip en heavy barrel geprobeerd en tis oké, al beter dan met suppressor.

Baats

Legacy Member
Gisteren kwartierke met M16A3, foregrip en supressor gespeeld. Voelde echt niet meer aan zoals vroeger en die supression stak mij al rap tegen, dan maar geragequit :p

FrownedUpon

Legacy Member
is die supressor de enige manier om te verhinderen da ge op de map getoond wordt als ge schiet?

MegaMentor

Legacy Member
HOPLON zei:
Een vraagske voor u, die f2000 is die nu beter geworden? Ik vraag het omdat ik nog een kleine week niet kan spelen en ben te nieuwsgierig :unsure:

Nadat hij generfed was was zijn recoil verschrikkelijk, ze hadden gezegd dat hij na de patch correct zou zijn. Is dat ook zo?

En zet je daar dan best die flash supp op of de heavy barrel? (de foregrip wss niet meer ...)

-F2000: Reduced vertical recoil, increased zoomed accuracy slightly. As a bullpup, the F2000 has a bonus to accuracy on the move and from the hip while its high rate of fire sacrifices controllability for saturation

Attachments moet ge zelf maar mee experimenteren eh.

HOPLON

Legacy Member
Scr1fle zei:
F2000 blijft bucht in mijn ogen. L85A2 en M16A3 zijn de beste vind ik.

Getest en gebleken, geen f2000 meer. de as val ook niet meer, met die suppressor handicap is hij ondanks ext magasine tspelen ni meer waard.

Goed gedaan dice ... not

Highlander

Legacy Member
Hallo,

na de patch heb ik niets dan crashes na 10 minuten een willekeurige map.

Vroeger NOOIT één crash gehad, iemand een idee?

steven130690

Legacy Member
Ok de A-91 is nu echt naar de kl*ten met die foregrip aanpassing. Jammer want dit was mijn favoriete gun voor close combat @ metro.

Gloom

Legacy Member
Sinds de patch heb ik echt vaak disconnects en "something went wrong". pre patch nooit last van gehad. Over de aanpassingen zelf durf ik mij nog niet echt uit te spreken (wegens gebrek aan grondig testen) maar op't eerste zicht lijken alle infantry/weapon aanpassingen wel cva en hebben ze vehicle combat volledig naar de *** geholpen.

So far, not happy.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan