Archief - PC patch komt morgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Li0n zei:
Voor tank iig wel, dus ik vermoed voor piloot ook? Ik krijg nu 50 assist punten ipv 20 als tankdriver.


Ik heb net gespeeld, en inderdaad. 70 Per (squad) assist. En fuck, choppers rapen hard nu. Bijna altijd instant kill met TV vs. tanks, double flares lijkt mij the way to go.

demon326

Legacy Member
Redraptorx zei:
Wtf, nu crasht da spel nog vaker dan voor de patch :(

Mijn pc viel zelfs uit het niets uit onder BF3:wtf:.

Ik merk wel op dat de game precies crap draait op een dualcore nu..

Redraptorx

Legacy Member
5 games gespeelt, 4 keer gecrasht met error message: game disconnected, something went wrong. Wat een behulpzame error. Heb er nu echt wel ff genoeg van.

Trouwens rocket pods zijn echt nice geworden.

Neoken

Legacy Member
Ik kan precies niets meer killen na deze patch. Al mijn favoriete wapens voelen zwak en inaccuraat aan. :s

Foose

Legacy Member
Havoc vliegt eindelijk stukken beter. Alleen die (guided) rockets ziet ge bijna niet vliegen :s. Moeilijk om het traject te zien, das het enige jammere aan de heli's.

A-91 is crappier, suppression suckt ook idd :(. Als ge eerst geraakt wordt kunt ge het vergeten

steven130690

Legacy Member
@ dragjeh

Aan de A-91 gingen ze normaal toch niets veranderen? (als ik kijk naar de vooropgestelde lijst met veranderingen)?

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
steven130690 zei:
@ dragjeh

Aan de A-91 gingen ze normaal toch niets veranderen? (als ik kijk naar de vooropgestelde lijst met veranderingen)?

Ja maar door de aanpassing van de foregrip is hij niks meer waard. Vroeger verminderde foregrip de spray globaal, nu enkel verticaal als ik me niet vergis. En het is net die horizontale spray dat het wapen nu verneukt.

Neoken

Legacy Member
Ik speel precies beter zonder foregrip. Dat ding is van onmisbaar naar nutteloos gegaan.

u4ea

Legacy Member
Vindet wel is interessant om te spelen me die veranderingen. Om één of andere reden werdek ni zo hard geraped toenk in mijn jet vloog. :p

Tanks gaan snel neer maar dan hebt ge ook weer minder engi's nodig in u team. Waardoor nu waarsch nog meer mensen engi gaan spelen omda de tanks easy points zijn.

steven130690

Legacy Member
Jammer van de A-91 dan, ik speelde er heel graag mee (op metro een echt top gun). Zal het morgen eens proberen dan.

@ brekkie: welk wapen gebruik jij nu in close combat ( engineer klas of een andere...)?

HOPLON

Legacy Member
steven130690 zei:
Jammer van de A-91 dan, ik speelde er heel graag mee (op metro een echt top gun). Zal het morgen eens proberen dan.

@ brekkie: welk wapen gebruik jij nu in close combat ( engineer klas of een andere...)?

Als de A 91 uit de boot valt zal de M4A1 nu het alternatief zijn ...

Wat klote van die foregrip :oink:

Dan is het plezier om met een LMG rond te lopen ook gedaan!

Ooooh wat zullen die met hun underslug rail (lees: m320) blij zijn dat hun wapen beter schiet zonder die met hun foregrip :wtf:

Als je de patch wil downloaden maar het start niet direct moet je paar keer bf (origin) opnieuw opstarten tot hij effectief direct begint te downloaden.

Thin Liz

Legacy Member
Na de patch nog nooit zoveel 'bad luck' gekregen... En bijna allemaal was het van :wtf: Zo liep ik gewoon over een heuveltje en zonder ook maar één putje of vijand in een mijl omtrek was het opeens gedaan: 'bad luck' (niks teamswitch). Een andere keer bij het opstijgen met een jet: spontane ontploffing zonder hindernissen in de buurt. Ze hebben het weer eens voor mekaar gekregen :sop:

Li0n

Legacy Member
Het is heel random :s
Gisteren 2uur met ne maat gespeeld. Wij lopen constant bij elkaar. Hij is die avond 6x dood gegaan door bad luck. Ik geen ene keer.

HOPLON

Legacy Member
Ale vooruit dat belooft ... Waar is die suppressor dan nog wel goed voor en waar is de foregrip dan ook nog goed voor als je er niet eens deftig mee kan schieten?

Li0n

Legacy Member
HOPLON zei:
Ale vooruit dat belooft ... Waar is die suppressor dan nog wel goed voor en waar is de foregrip dan ook nog goed voor als je er niet eens deftig mee kan schieten?

Foregrip is nog goed voor close range. Vanaf medium is het lauwe kak. Aangezien je meer medium-long range fights hebt, is de heavy barrel + flash sup beter. (imo)

HOPLON

Legacy Member
Li0n zei:
Foregrip is nog goed voor close range. Vanaf medium is het lauwe kak. Aangezien je meer medium-long range fights hebt, is de heavy barrel + flash sup beter. (imo)

Ik begrijp soms niet waarom de heavy barrel ook niet goed is in close range. Als je er goed ver mee kan schieten moet je er toch ook goed dicht mee kunnen schieten?

Cypher

Legacy Member
dus de heavy barrel + foregrip combo die ik op al mijn wapens gebruikte is een beetje nutteloos geworden of lees ik dit nu fout?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan