Archief - PC patch komt morgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
De rest lijkt allemaal vrij goed mee te vallen, al schijnen jets ook weer wat raars voor te hebben, tis vooral tanks die erover zijn deze keer.
Weegt extra door omwille van de repair tool nerf, ge staat letterlijk een minuut te repairen om van 20% naar 100% te gaan. (vroeger kon je nog de tank volledig repairen zonder dat uw repair tool even moest afkoelen, nu moet ie al 2 keer afkoelen, allemaal goed & wel als ge ergens in the middle of nowhere staat, eenmaal ge geraakt word ergens in de heat of battle moet ge al 2-3 engineers hebben die uw tank zitten repairen om hetzelfde effect te bereiken van 1 engineer pre-patch)

rico

Legacy Member
Psy zei:
De rest lijkt allemaal vrij goed mee te vallen, al schijnen jets ook weer wat raars voor te hebben, tis vooral tanks die erover zijn deze keer.
Weegt extra door omwille van de repair tool nerf, ge staat letterlijk een minuut te repairen om van 20% naar 100% te gaan. (vroeger kon je nog de tank volledig repairen zonder dat uw repair tool even moest afkoelen, nu moet ie al 2 keer afkoelen, allemaal goed & wel als ge ergens in the middle of nowhere staat, eenmaal ge geraakt word ergens in de heat of battle moet ge al 2-3 engineers hebben die uw tank zitten repairen om hetzelfde effect te bereiken van 1 engineer pre-patch)

da noemen ze realistischer, ooit al ene een tank zien repairen zo snel :)

demon326

Legacy Member
We can see our own ping now!
Can make more than 8 squads
Colorblindness mode extends to the minimap
Minimap settings are saved between deaths
TV missile seems to kill tanks in one shot (going to test this more, I've killed three)
All smoke trails seems to be different
Loadouts reset for everything on all classes
TV missiles one-hit tanks now
Changed bipod view when not aiming down the sights
We can now adjust minimap opacity through options
A shit ton of new sounds, notably on the M98B
Colourblind support extends to the minimap
You can now leave the game at the end of round screen
Tracers from stationary and mobile are now more noticeable
Possible scope-in delay after moving? (Need confirmation)

Dingen die niet in de list stonden... Arme tanks :p

Li0n

Legacy Member
Marsmillo zei:
- Je zit terug automatisch in een squad (hadden we niet gevraagd om dat NIET te doen?)

Ik snap niet wat je daar slecht aan vindt. Soms kom je op servers waar iedereen solo aan het spelen is. Liever dat ze automatisch in squads worden gegooid.. Als het squad je niet aanstaat, leave het en join een nieuw.

greg89

Legacy Member
Li0n zei:
Ik snap niet wat je daar slecht aan vindt. Soms kom je op servers waar iedereen solo aan het spelen is. Liever dat ze automatisch in squads worden gegooid.. Als het squad je niet aanstaat, leave het en join een nieuw.

Ga ik mee akkoord. Wat ze nog meer zouden moeten proberen te maken, is als je een server joint waar al vrieden zijn, en je wordt aan hun kant gedropt, dat je bij hun in de squad terechtkomt

Li0n

Legacy Member
Sprantix zei:
Ga ik mee akkoord. Wat ze nog meer zouden moeten proberen te maken, is als je een server joint waar al vrieden zijn, en je wordt aan hun kant gedropt, dat je bij hun in de squad terechtkomt

Dat gebeurt bij ons al regelmatig (pre patch). Geen idee of het puur geluk is of niet.

koetje07

Legacy Member
tanks naar de kloten............. willen ze het aantal rpg shots op tanks verminderen, met sqd expl hebben ze nog steeds 7 rpgs..... srsly dice?

MooNMaN

Legacy Member
ffkes gespeeld met nieuwe update.

spot/comrose button werkt in voertuigen met de knop die ik daarvoor gekozen heb. Ik moet niet constant switchen naar q-a om te spotten nu. Ideaal!

Ik kan trottle van jets controleren met de knoppen die ik daarvoor gekozen heb!

me happy :D

LiQuiDe

Legacy Member
juist chopper gespeeld, wat mij opviel :
- havoc veel beweeglijker
- tv missile: 9 van de 10 vehicle (tank, jeep, aa, ...) in 1 shot er aan
- rockets van pilot, veel moeilijker nu tegen enemy chopper vanop afstand, maar wel meer damage tegen infantry
- snellere locking time met heatseekers + je wordt ook veel sneller gelocked door stingers etc
- alleen in chopper is nog altijd dikke fun :p

dat zijn zo wat de belangrijkste dingen die mij opvielen

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
dingen die mij zijn opgevallen:
-veel wapens verliezen hun waarde door de aanpassing van de foregrip bv: de A-91.
-falling damage nog steeds aanwezig, ben uit een raam gesprongen van de eerste verdieping (zorgt normaal niet voor damage, ook niet voor de patch) en had 0% over...
- supressioneffect is immens groot. Als ze u supressen kun je evengoed je ogen dichtdoen en gewoon sprayen want dat zal toch het effect zijn
- medicpakje healt veel te snel, op 4 seconden heb je terug full health
- nog geen tankmappen gespeeld, maar ben benieuwd naar de repairtool, zal groot effect hebben in wars.
- wapens doen veel minder damage, prepatch met de M16A3, 1 burst vanaf de bovenkant van de borst en dan was hij dood. Nu heb ik meer kogels nodig (ik merkte dat ik ook veel meer hitmarks kreeg)
- ik gebruik de foregrip niet meer, heeft bijna geen added value voor de M4A1 en M16A3 + het verlaagt uw acc op long range
- het blokken is nog erger geworden? nu ipv dat je nog een beetje vooruit geduwd werd wordt je nu volledig tegengehouden?

HOPLON

Legacy Member
Ben nu kwartier verder en balkske is nog steeds op 0?

Hoelang duurde de update bij jullie?

demon326

Legacy Member
Vet, ik zie net dat de zalige warmup rounds terug zijn:bow:

Undocumented changes, submitted by Reddit.

Can make more than 8 squads.
Colorblindness mode extends to the minimap.
Minimap settings are saved between deaths.
TV missile seems to kill tanks in one shot (going to test this more, I've killed three).
All smoke trails seems to be different.
Loadouts reset for everything on all classes.
You can now see your own ping (http://i.imgur.com/GJ6Pf.jpg)
new more crisp sound for M98B sniper riffle.
Minimap opacity is now exposed.
New effects for rockets and missiles from heli.
Gunner on the LAV/Tank has a heavier sound.
TV Missile is easier to see when coming towards a heli
Helicopters are hard to keep in the air for any amount of time (though this could be from people using stingers and IGLAs to test them out).
.44 magnum has a different sound.
Both stationary and mobile AA have much more visible tracers.
Helicopter Air to Air missles appear to have no effect on jets, exploding before impact every single time.
Base anti air now has Air radar.
Minimap seems to be slightly bigger.
Color blind mode outlines icons on the minimap.
Friendly laser no longer blinds you (same for flashlight?).
Blue tint toned down by quite and bit and contrast increased.
Chopper Miniguns now drop bullet casing (like alpha/beta?). (Very cool.)
Chopper Miniguns now toggle zoom if you have ADS set to toggle.
Laser designation on all vehicles shows up now.
Changed bipod view when not aiming down the sights. http://i.imgur.com/B7n6x.jpg
You can keybind your bipod to a separate key now.
SL has an extra 'Give Order' option on their commo rose. http://i.imgur.com/A4vgD.jpg
US Assault's skin colour in first person matches the rest of the model
Jet cannon tracers are more noticeable as well
You can't reload while aiming down the sights
There are now two entries for throttle down in the key bindings screen.
Medic revive icons are gargantuan on the minimap now
flag letters are on the minimap. http://i.imgur.com/nUBLc.jpg , http://i.imgur.com/w7BoL.jpg
The revive window is now longer, people have been revived while in deployment options.
Bullet velocity on sniper rifles may have been increased. This means less leading of the target.
MG36 iron sights now remain when optics are attached (like G36C).
PP-19 laser "line" no longer appears under the LAM (graphic fix).
Parachuting speed has been increased.
Your now a green arrow on the minimap.
Minimap opacity has been increased.
Breaking barbed fences, has a new sound.
New Helicopter sounds.
Comorose, now tracks the mouse from the centre.
On the spawn select screen, the jet spawn now has a white icon, to go with the jet name. (Image coming soon).
You can now leave the game, at the end load screen.
KORN / AT has a more visible smoke trail, different sound and seems to travel faster.
Sniper rifle bullets from the 98B and L96 (havent tested others) seem to be bigger on screen than before. This makes it harder to adjust the next shot. (http://i.imgur.com/Tiw3w.jpg , Snipecaspian - YouTube) Thanks (overview for Fartsmell)
You can now start playing, if the needed player count is not fullfilled. (imgur: the simple image sharer)
If a tank's CCTV locks onto you, you can see the red laser just like the SOFLAM.
You can now break the top of lamposts, on Kharg Island and many other maps.
Jeeps now have horns Beep, *Beep (Why I love the new PC Patch (JEEP HORNS, BEEP, BEEP). - YouTube)

Baats

Legacy Member
Geen extra punten voor assists als chopper piloot? Ben de patch nog aant downloaden..

Anoniem05

Legacy Member
hmm, start steam op, wil bf3 openen om te patchen maar er blijft gewoon 'preparing' staan.

Ah well, patience is key.

Li0n

Legacy Member
Baats zei:
Geen extra punten voor assists als chopper piloot? Ben de patch nog aant downloaden..

Voor tank iig wel, dus ik vermoed voor piloot ook? Ik krijg nu 50 assist punten ipv 20 als tankdriver.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan