Archief - PC patch komt morgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
komiek, in bf2 was da allemaal normaal (en in bf1942 lol), nu staan we te springen als die feature er in komt haha

Psy

Legacy Member
good old times rond aan het rijden in BF:V met 'War' als radiotune
zou beetje irri zijn in bf3 maar toch, een gemis :p

demon326

Legacy Member
Fuck, MAV riding zit er nog in! Nu moet men pronen ipv staan:sop:

HOPLON

Legacy Member
Den dezen is reuzebenieuwd !

En diene claxon dat terug is: heerlijk ! ALtijd de max als je met vrienden in je jeep rond kan tsjollen met die claxon, it's called ingame bf socializing

KoOkiE

Legacy Member
al gelezen op het ps3 forum van battlelog dat mav riding nog altijd mogelijk is. Gewoon gaan liggen op het ding en je kan hem nog altijd als lift gebruiken. zucht

demon326

Legacy Member
KoOkiE zei:
al gelezen op het ps3 forum van battlelog dat mav riding nog altijd mogelijk is. Gewoon gaan liggen op het ding en je kan hem nog altijd als lift gebruiken. zucht

Best kut, moeten we nog één patch afwachten vooraleer die snipers kunnen stoppen met kamperen op gebouwen waar ze niet mogen komen...

Psy

Legacy Member
zucht, tank nerfs zijn er zwaar over.
javelin 75% tank damage, nog steeds geen echte nerf voor soflam (gewoon neerzetten ipv actief het gebruiken is gewoon te idioot voor woorden), engineer nerfs speelt natuurlijk ook wel een rol - repairen is gewoon pointless nu, duurt een half uur om van 20% naar 100% te gaan.

Infantry speelt langs de andere kant wel oké, maar die vehicle changes altijd, die mannen hebben het toch precies moeilijk om een deftige balans te vinden voor hun vehicle based game.

Thin Liz

Legacy Member
Is typisch Battlefield toch? Eerst patchen, dan tot de constatatie komen dat het er over is, dan terug patchen om bepaalde zaken wat te milderen. Een patch voor een patch, zo kennen we ze :)

Foose

Legacy Member
Idd en langs de andere kant, tis ook wel nen tank hé. Altijd die "overpowered" zever.. Een tank is gewoon badass

Psy

Legacy Member
Was niks overpowered aan, tanks waren goed zoals het was, tis een fucking tank, werk met een paar man samen om hem af te leiden & blaas hem op met c4, schiet er een paar rpg's op, leg wat mines ...
Altijd dat gezaag omdat ze op hun eentje niet direct een tank kunnen opblazen, en dan begint men altijd te vergelijken met real life, zucht, in real life kost een javelin rocket 40.000$, hier loopt elke engineer met 4 rockets rond & dan nog eens kunnen sprinten aan 100%, realism at its finest.

t'Zou ergens nog een beetje verdraagbaar kunnen zijn zonder die engineer nerfs, maar dat bovenop al de rest & de lol is er wel af, bon, gaat (weeral) de kast in voor een paar maand -.-

Li0n

Legacy Member
Is het zo erg met de tanks ofwa? Al geen zin meer om in te loggen precies ..

Zelfs voor de nerf kon je een tank met 2 deftige schoten disablen (rpg)
Noobs weten gewoon niet hoe ze op een tank moeten schieten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan