lyno
Legacy Member
(-Pr3D@t[0r]-) zei:5de informaticabeheer
ledeberg gent
Welke school doe je dat? Sint-Franciscus?
Wil ook Informatica leren, maar leer je daar ook hoe je games moet maken ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(-Pr3D@t[0r]-) zei:5de informaticabeheer
ledeberg gent
informatica beheer is gericht naar systeembeheer, netwerkbeheer, en kleine programeertalen (vba, asp,...)lyno zei:Welke school doe je dat? Sint-Franciscus?
Wil ook Informatica leren, maar leer je daar ook hoe je games moet maken ofzo?
lyno zei:Wil ook Informatica leren, maar leer je daar ook hoe je games moet maken ofzo?

BASH-Nemesis zei:Da zei de mijn ook , totda ze mij volgend jaar bezig zag![]()
da ga dan nogiet worre denk