Archief - OT: Back to school sletteuh

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedyTurboZ

Legacy Member
6e jaar Latijn-Wetenschappen , St.Jan Berchmans College , Westmalle

SkateDivision

Legacy Member
4de jaar wetenschappen - wisk ( 5uur wisk ), Wico campus sint-hubertus, Neerpelt

BASH-Nemesis

Legacy Member
krikkiej zei:
na menne wiskunde zit goe laat da duidelijk zijn :p
edit: enk had vorig jaar in totaal 86 dus da zou wel moete gaan eh

De wiskunde in 2de jaar retesimpel (3de j. ook nog ) dus baseer u daar nie op :)
De 5u wiskunde heeft nieveel me rekenen te maken maar is echt logisch nadenken,dus zo'n oefening ziet ge dus nooit in de 4u omdat daar da niemand kan oplossen , en aangezien dak juist erdoor was , was da dus nie men sterkste punt :p Et voordeel is wel dat ge er voor het examen gewoon NIE voor kunt leren tegenover de 4u (bij ons op school) want op het examen van de 4u waren al de vragen letterlijk uit het wb,dus als ge uw wb vanbuiten kon had ge 100% bij wijze van spreke, wa bij de 5u dus nie het geval was :)

Maja gl zou ek zo zeggen en khoop da je goede leraar/lerares hebt anders hebt ge et helemaal geschete :p

EDIT : Hierbij nog ff toevoegen dat ik voor men examen van de 4u wisk 2u had 'geleerd' en het meeste van de klas had dus 4u <<<<<<5u wisk :)

krikkiej

Legacy Member
ElGargamel zei:
2e kandidatuur biologie aan de KUL

@BASH-nemesis en @krikkiej

hehe, you aint seen nothing yet...
als ik denk hoe ik zelf toen was --> lui, gemiddeld rond de 62% (wet-wisk)
ik haal nu cijfers die ik nooit in het middelbaar heb gehaald :p

'n tipje voor de meesten hier: al dat gezeik over "leren leren", wel, het is nog waar ook, je punten nu zijn minder belangrijk als dat (natuurlijk ook ni gaan overdrijven he ;) , mammie en pappie zijn graag trots op je)

Gij meent da ofwa :wtf: kvon da gwn erg veu die bome da die zich moete late kapot make om later papier te worde waar nutteloos gezeik opstond :p

FLeXiE^

Legacy Member
$!t_n_DucK zei:
ge moet toch ergens uw patienten van krijgen :D

tis een bezigheid gelijk een ander ^^
moet wel ambetant zijn alsde iedere server oont (hebde zo een super lange wachtrij patienten :p

AvAtArKe

Legacy Member
*reclame* int college in halle kunde ook 8uur wiskunde doen (maar zoals mono al vermelde +- overal zeker) */reclame*

kga nu naar me 1ste jaar TEW aan de KUB

AdNoH

Legacy Member
JuMPstYlE` zei:
6de jaar houttechnieken o/
tis zalig als 16jarige al int 6de zitte :cool:

was daar nu zalig aan? 16-17jarige gaan meestal naar 6de ze
:wtf:

ot: 6de Eco-Wis in Pleinschool

Jaws

Legacy Member
6 informaticabeheer in immaculata oostmalle
(hoort niet op dees forum thuis volgens mij, maak eens een forum aan "Het leven zoals het is" ofzo :tongue: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan