$!t_n_DucK
Legacy Member
xReAVeRx zei:1ste jaar verpleegkunde
en dan thuis komen en mensen afknallen![]()
ge moet toch ergens uw patienten van krijgen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xReAVeRx zei:1ste jaar verpleegkunde
en dan thuis komen en mensen afknallen![]()

krikkiej zei:na menne wiskunde zit goe laat da duidelijk zijn
edit: enk had vorig jaar in totaal 86 dus da zou wel moete gaan eh
Et voordeel is wel dat ge er voor het examen gewoon NIE voor kunt leren tegenover de 4u (bij ons op school) want op het examen van de 4u waren al de vragen letterlijk uit het wb,dus als ge uw wb vanbuiten kon had ge 100% bij wijze van spreke, wa bij de 5u dus nie het geval was


waw heldcolnagopral zei:ik ga naar het 5 jaar industriele wetenschappen in wetteren maar liefs 8 uur wiskunde
http://www.scheppers-wetteren.be/
hier is de site vood de personen die mij niet geloven. kijken bij 5iw
Ph4nt0m zei:kga 4de jaar economie-talen doen (het minste wiskunde)

dealMobutu zei:
ik maak u wisk, gij doet mijn talen hèhè
ElGargamel zei:2e kandidatuur biologie aan de KUL
@BASH-nemesis en @krikkiej
hehe, you aint seen nothing yet...
als ik denk hoe ik zelf toen was --> lui, gemiddeld rond de 62% (wet-wisk)
ik haal nu cijfers die ik nooit in het middelbaar heb gehaald
'n tipje voor de meesten hier: al dat gezeik over "leren leren", wel, het is nog waar ook, je punten nu zijn minder belangrijk als dat (natuurlijk ook ni gaan overdrijven he, mammie en pappie zijn graag trots op je)
kvon da gwn erg veu die bome da die zich moete late kapot make om later papier te worde waar nutteloos gezeik opstond 
colnagopral zei:ik ga naar het 5 jaar industriele wetenschappen in wetteren maar liefs 8 uur wiskunde
http://www.scheppers-wetteren.be/
hier is de site vood de personen die mij niet geloven. kijken bij 5iw
$!t_n_DucK zei:ge moet toch ergens uw patienten van krijgen![]()

JuMPstYlE` zei:6de jaar houttechnieken o/
tis zalig als 16jarige al int 6de zitte![]()