Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de meeste dak ken zijn al 18 of 17 :ironic:AdNoH zei:was daar nu zalig aan? 16-17jarige gaan meestal naar 6de ze
![]()
ot: 6de Eco-Wis in Pleinschool
wilde hierbij zegge dak nie logisch kan nadenkeBASH-Nemesis zei:De wiskunde in 2de jaar retesimpel (3de j. ook nog ) dus baseer u daar nie op![]()
De 5u wiskunde heeft nieveel me rekenen te maken maar is echt logisch nadenken,dus zo'n oefening ziet ge dus nooit in de 4u omdat daar da niemand kan oplossen , en aangezien dak juist erdoor was , was da dus nie men sterkste puntEt voordeel is wel dat ge er voor het examen gewoon NIE voor kunt leren tegenover de 4u (bij ons op school) want op het examen van de 4u waren al de vragen letterlijk uit het wb,dus als ge uw wb vanbuiten kon had ge 100% bij wijze van spreke, wa bij de 5u dus nie het geval was
![]()
Maja gl zou ek zo zeggen en khoop da je goede leraar/lerares hebt anders hebt ge et helemaal geschete
EDIT : Hierbij nog ff toevoegen dat ik voor men examen van de 4u wisk 2u had 'geleerd' en het meeste van de klas had dus 4u <<<<<<5u wisk![]()
ad:_-X!rOn-_ zei:wilde hierbij zegge dak nie logisch kan nadenke![]()
![]()
ad:

BASH-Nemesis zei:JA![]()
Ik hoop daje logisch kunt nadenken![]()

_-X!rOn-_ zei:3de middelbaar Economie A (4uur wiskune) => Sintpauluscollege in Houthale
colnagopral zei:ik ga naar het 5 jaar industriele wetenschappen in wetteren maar liefs 8 uur wiskunde
http://www.scheppers-wetteren.be/
hier is de site vood de personen die mij niet geloven. kijken bij 5iw

krikkiej zei:ikken alleszins wel allee da zee die van wisk tog![]()

CrazyCamel zei:Ik als 26 jarige leer elke dag bij op mijn werk!
Want leren is fuuuuunnn!![]()

sebastos zei:3de jaar wetenschappenad:
dat zal niet veel gameplezier opleveren
JuMPstYlE` zei:de meeste dak ken zijn al 18 of 17 :ironic:
