Archief - OT: Back to school sletteuh

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyCamel

Legacy Member
Ik als 26 jarige leer elke dag bij op mijn werk!

Want leren is fuuuuunnn! :rofl:

X1RON

Legacy Member
3de middelbaar Economie A (4uur wiskune) => Sintpauluscollege in Houthale

X1RON

Legacy Member
BASH-Nemesis zei:
De wiskunde in 2de jaar retesimpel (3de j. ook nog ) dus baseer u daar nie op :)
De 5u wiskunde heeft nieveel me rekenen te maken maar is echt logisch nadenken,dus zo'n oefening ziet ge dus nooit in de 4u omdat daar da niemand kan oplossen , en aangezien dak juist erdoor was , was da dus nie men sterkste punt :p Et voordeel is wel dat ge er voor het examen gewoon NIE voor kunt leren tegenover de 4u (bij ons op school) want op het examen van de 4u waren al de vragen letterlijk uit het wb,dus als ge uw wb vanbuiten kon had ge 100% bij wijze van spreke, wa bij de 5u dus nie het geval was :)

Maja gl zou ek zo zeggen en khoop da je goede leraar/lerares hebt anders hebt ge et helemaal geschete :p

EDIT : Hierbij nog ff toevoegen dat ik voor men examen van de 4u wisk 2u had 'geleerd' en het meeste van de klas had dus 4u <<<<<<5u wisk :)
wilde hierbij zegge dak nie logisch kan nadenke :confused: :( :sad:

Raghnarok

Legacy Member
5e middelbaar humane wetenschappe op sint-ursula instituut in waver

lyno

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
3de middelbaar Economie A (4uur wiskune) => Sintpauluscollege in Houthale

Doe juist hetzelfde maar dan in het vierde en op Don Bosco Zwijnaarde

DT-

Legacy Member
6de jaar wetenschappen wiskunde 6 uur wisk.

en 8 uur wordt afgeschaft -> dat is nu 6+2 uur seminarie, en die seminaries is in feite meer "praktisch bezig zijn met wiskunde" ofzo... wiskundige weetjes etc... (bv de driehoek van pascal uitdiepen)

happiepuppy

Legacy Member
colnagopral zei:
ik ga naar het 5 jaar industriele wetenschappen in wetteren maar liefs 8 uur wiskunde

http://www.scheppers-wetteren.be/

hier is de site vood de personen die mij niet geloven. kijken bij 5iw


Ik gaan ook het 5e jaar Iw doen mak khem wel geen 8h wiskunde ik hem ter ma 6 :bow:

Ik hem wel ma 34h les in de week en gij precies 36!!! :D

sebastos

Legacy Member
3de jaar wetenschappen :sad:
dat zal niet veel gameplezier opleveren

AdNoH

Legacy Member
JuMPstYlE` zei:
de meeste dak ken zijn al 18 of 17 :ironic:

tja kan ik er aan doen da gij manne kent die ebbe blijve bokke
NORMAAL gezien als je naar 6de gaat ben je 17 of kom je er nog voor januari 17
:tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan