Archief - OT: Back to school sletteuh

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FLeXiE^

Legacy Member
ffs nu zitte we met 2klasse same :( anders zat ek in een klas van 5man nu 20ofzo ffs!!
titularis valt wel mee enz
ma heel het schoolregelement overlopen duurt echt TE lang :sleep:

BASH-Nemesis

Legacy Member
FLeXiE^ zei:
ffs nu zitte we met 2klasse same :( anders zat ek in een klas van 5man nu 20ofzo ffs!!
titularis valt wel mee enz
ma heel het schoolregelement overlopen duurt echt TE lang :sleep:

Same shit here , vroeger me 13 man (gezellig klaske :) ) nu zo me 23 man :sad:

Ma ik heb et nog meer gescheten want mijn 2 klastitularissen trekke op niets !
De ene heeft de bijnaam snottebel en de andere hebbe we vorig jaar in de studie aant blijte gekrege dus tza plezant werde ... :crazy:

En het laatste moete wij nog doen :p

JuMPstYlE`

Legacy Member
Hete klastitulares :love:
en me ne kapotte broek na school eeft altij ne goeien indruk o/

Marcquez

Legacy Member
hehe, gulder hebt allemaal al school :p
Kga ier nog een maandje relaxe ;)

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Elfanor zei:
eh wie zijde gij ik ga daar ook naart derde

ik zen Mathias ^^

mah gij toch in heilig hart heverlee he?
zoja kzal morge men klas wel zegge hiere ;)

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
omg wat een crappy day we hebben een kut saaie klastitularis en de klassecordinator heeft al direct problemen mee my -_-'
*zucht* gaat weer een kutjaar worden

(ö)CerberuS

Legacy Member
Ik ben momenteel nog aan het werk als jobstudent tot einde volgende week en dan begin ik maandag als freshy aan de hogeschool om IMS te volgen

A_(ReAl)_bItCh

Legacy Member
just fuck school ... it's boring .... ik zit nu in het 5de middelbaar ... een van de moeilijkste jaren in onze school ... maar ja .. ik probeer zo veel mogelijk nu de strever uit te hangen :rofl:

ChevaL

Legacy Member
pffffffffff alles is zooooo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
ik zat tijdens chemie bijna te slape :sleep:

en gvd met 25 in de klas :(

FLeXiE^

Legacy Member
w00000t zalige leerkrachten, die van economie is zo nen hyperactive echt zalige ket, en geluk is het lesserooster van de 2delen van onze klas verschillende voor een groot deel dus zitte vaak maar met 10ofzo in de les echt super

*BeLiSiMa*

Legacy Member
lol kheb wel een heerlijke klas :) diene van wiskunde werd daar al uitgelache toen em binnekwam :rofl:

kheb ook wel cool leraars en 5 uur L.O. is wel cool

ChevaL

Legacy Member
ik ook wel toffe leerkrachte, alleen die van godsdienst is nen kl*j*

AdNoH

Legacy Member
mijn leraar wiskunde is ne homo
en dien danst precies als em aan et bord schrijft :lol:

FLeXiE^

Legacy Member
rofl leraar engels is verslaaft aan playstation2 als we over da beginne zijn we voor et hele lesuur weg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan