Archief - OT: Back to school sletteuh

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChevaL

Legacy Member
tis dus bijna school voor sommigen, voor sommigen niet, en voor sommigen TOTAAL niet.

welke richting volgde en op welke school ?
mss da er mensen zijn die op dezelfde school gaan eh :d

en mensen gelijk CBA moeten hier niet zijn !!!!

ChevaL

Legacy Member
ik gon mijn vierde jaar handel doen op Sint Joris te Gent
sletjes

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. :tongue: :tongue: :tongue:
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

EmP

Legacy Member
ik ga IB doen in vhsi in brugge :>

enneuh, idd mensen van 50 moeten hier niet zijn gelijk cheval zegt :lol:

BASH-Nemesis

Legacy Member
4de mid economie 5u wisk in Herzele , domme school ge moogt zelfs geen klak dragen :crazy:

Hopelijk emmek weer zo ne kewle leraar gelijk diene van ned ofzo nen dikken gelijk vorig jaar , als ge die gebakskes meepakte kreegt ge min. een 9 :p

BASH-Nemesis

Legacy Member
krikkiej zei:
3de middelbaar economie 5u wiskunde opt lyceum in geel :(

Khoop da ge uw wiskunde vorig jaar goed kon anders gaat ge afzien :p

Mijn 3de jaar eco wisk zit erop en ik kan het wete :baard: Als ge rond de 80% zat vorig jaar in totaal zit ge goed , ik had 85% en op men 5u wisk (apart) had ek juist 50% :p

krikkiej

Legacy Member
BASH-Nemesis zei:
Khoop da ge uw wiskunde vorig jaar goed kon anders gaat ge afzien :p

Mijn 3de jaar eco wisk zit erop en ik kan het wete :baard: Als ge rond de 80% zat vorig jaar in totaal zit ge goed , ik had 85% en op men 5u wisk (apart) had ek juist 50% :p

na menne wiskunde zit goe laat da duidelijk zijn :p
edit: enk had vorig jaar in totaal 86 dus da zou wel moete gaan eh

xReAVeRx

Legacy Member
1ste jaar verpleegkunde :)

en dan thuis komen en mensen afknallen :D

JuMPstYlE`

Legacy Member
6de jaar houttechnieken o/
tis zalig als 16jarige al int 6de zitte :cool:

ElGargamel

Legacy Member
2e kandidatuur biologie aan de KUL

@BASH-nemesis en @krikkiej

hehe, you aint seen nothing yet...
als ik denk hoe ik zelf toen was --> lui, gemiddeld rond de 62% (wet-wisk)
ik haal nu cijfers die ik nooit in het middelbaar heb gehaald :p

'n tipje voor de meesten hier: al dat gezeik over "leren leren", wel, het is nog waar ook, je punten nu zijn minder belangrijk als dat (natuurlijk ook ni gaan overdrijven he ;) , mammie en pappie zijn graag trots op je)

MCCCXXXVII

Legacy Member
ik ga vanaf volgende week af een maand vakantie pakke, amuseer ulle nog op uw school eh :)

Tyfius

Legacy Member
willen we de schoolvakanties eens vergelijken met uw vakanties ? :)

Mono

Legacy Member
ha!

kgaan eerste jaar communicatiewetenschappen beginnen aan KUL ergens eind volgende maand ;o
/edit wa is er trouwens speciaal aan 8 uur wiskunde, hebde toch in elke school :F
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan