Archief - Nieuw beta test weekend!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kaizer

Legacy Member
Aynix zei:
wat is dat in je sig, iets over een bounty hunter clubje ofzo?
Nope, is een online systeem om bounties te maken voor het spel swtor :) Deze bounties kunnen dan door andere geregistreerde "gecollect" worden. Je kan dus een bounty op een player zetten zodat andere mensen hem kunnen opjagen voor een beloning. Is voor alle classes, niet enkel voor BH.

BeeLz

Legacy Member
Ook niet erbij maar maakt niet echt uit. Ik heb het spel gezien en wil zo weinig mogelijk spoilen voor ik er echt aan begin, had nog wel graag wat met professions bezig geweest maar dat zal dan voor binnen 2 weken zijn :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik wil vooral weten hoe de release build draait op mijn laptop :)

sparks

Legacy Member
Kaizer zei:
Nope, is een online systeem om bounties te maken voor het spel swtor :) Deze bounties kunnen dan door andere geregistreerde "gecollect" worden. Je kan dus een bounty op een player zetten zodat andere mensen hem kunnen opjagen voor een beloning. Is voor alle classes, niet enkel voor BH.

Is die beloning dan ingame currency/items?
Indien ja, hoe wordt er gecontroleerd dat de bounty ook uitbetaald wordt?
Kan er dan ook een voorwaarde gesteld worden dat het niet in een pvp arena mag gebeuren maar dus in de open wereld?

Lijkt me allesinds wel een leuk systeem, anders moet je er een nieuwe thread over beginnen met wat meer toelichting?

Ontopic: Ook niet erbij, spijtig want vorig weekend lukte het niet om het spel te installeren, patcher bleef bij asset 7 op 33% een nietszeggende error throwen.

glennvdz

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik wil vooral weten hoe de release build draait op mijn laptop :)
Hoe oud is uwen laptop?
Die van mij een paar maand out nog maar, de laadtijden zijn soms wel om te huilen jammer genoeg (wanneer je offline gaat & een ander char logged).
Dno of het veel zal helpen maar toch alvast een upgrade besteld om van 4GB RAM naar 8GB te gaan.

Wanneer ik men HD stream & wat achtergrond muziek opzet blijf ik toch nog boven de 30 fps gemiddeld. Het gekke is, eens je die begin zone's voorbij bent (voorbij Dromund Kaas - empire) gaat de FPS wel gemiddeld boven de 40 zitten.

Weet er iemand wat die laadtijden kan verbeteren? Had iets gehoord van SSD maar voor een laptop is er precies niets interessants?

sparks

Legacy Member
glennvdz zei:
Weet er iemand wat die laadtijden kan verbeteren? Had iets gehoord van SSD maar voor een laptop is er precies niets interessants?

In een laptop kun je vaak toch een SSD steken?

Kaizer

Legacy Member
sparks zei:
Is die beloning dan ingame currency/items?
Indien ja, hoe wordt er gecontroleerd dat de bounty ook uitbetaald wordt?
Kan er dan ook een voorwaarde gesteld worden dat het niet in een pvp arena mag gebeuren maar dus in de open wereld?

Lijkt me allesinds wel een leuk systeem, anders moet je er een nieuwe thread over beginnen met wat meer toelichting?

Ontopic: Ook niet erbij, spijtig want vorig weekend lukte het niet om het spel te installeren, patcher bleef bij asset 7 op 33% een nietszeggende error throwen.
Ik zal snel even antwoorden op je vragen en later een topic over maken. Nu dat er een SWTOR Subforum is kan ik dit wel doen :)

* Yup, de beloning is hetgeen de contractor heeft opgegeven bij het aanmaken van een bounty. Een contractor is een geregistreerde speler op de site.
* Je kan dit niet controleren natuurlijk. Het is een "vertrouwenskwestie" tussen beide partijen. Wel zal je een rating + comment kunnen geven. Deze rating en comment kan iedereen lezen en zo kan je op voorhand al een beetje "weten" of de andere partij "betrouwbaar" is en de site ook echt gebruikt voor waar deze gemaakt is. E-bay achtig :)
* Je kan informatie opgeven tijdens het aanmaken van een bounty. Bedoeling is dat de Bounty Hunter zelf dan een screenshot maakt van de kill. Of je dan zelf kan checken of het al dan niet in een PVP warzone is gebeurd kan ik ni zeggen. Langs de andere kant moet je al geluk hebben dat je target daar net ook bezig is :)

Sorry voor het korte hijac postje. Ik zal dit weekend een topic hierover aanmaken voor de geïnteresseerden.

winnerke

Legacy Member
klinkt wel een leuk extraatje zo'n bounty syteem.
vanavond checken of ik invite heb,

vorig weekend was wel awesome , lange tijd geleden dat ik echt into the story was bij een game, en lange tijd geleden dat ik me nog eens goed geamuseerd heb tijdens het gamen, voor mij voelde het lvlen helemaal niet aan als lvlen :) (door epic story)

wel in beta als jedi gespeeld, in game ga ik sith !!!

Sir.Killalot

Legacy Member
glennvdz zei:
Hoe oud is uwen laptop?
Die van mij een paar maand out nog maar, de laadtijden zijn soms wel om te huilen jammer genoeg (wanneer je offline gaat & een ander char logged).
Dno of het veel zal helpen maar toch alvast een upgrade besteld om van 4GB RAM naar 8GB te gaan.

Wanneer ik men HD stream & wat achtergrond muziek opzet blijf ik toch nog boven de 30 fps gemiddeld. Het gekke is, eens je die begin zone's voorbij bent (voorbij Dromund Kaas - empire) gaat de FPS wel gemiddeld boven de 40 zitten.

Weet er iemand wat die laadtijden kan verbeteren? Had iets gehoord van SSD maar voor een laptop is er precies niets interessants?

Vier jaar. Is dus wel al van een zeer respectabele leeftijd, maar ik zeg het: Age of Conan draait beter dan SW:TOR.

Slechte optimalisatie voor laptops dus aan de kant van BioWare. Dat zal wel gefixed worden in de toekomst, maar je zou toch verwachten dat ze dat al van bij launch in orde hebben. Zeker gezien de engine toch gericht is op een publiek dat niet beschikt over state of the art pc's (wat AoC bij launch wel was).

Fredvdp

Legacy Member
glennvdz zei:
Hoe oud is uwen laptop?

Leftijd boeit niet zozeer. Er worden ook nieuwe slechte laptops gemaakt. Maar zelf een goede laptop van vier jaar geleden is nu niet meer geweldig dus ergens is er toch een relevantie. De meest logische vraag is eigenlijk "wat zijn uw specs?"

glennvdz

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Vier jaar. Is dus wel al van een zeer respectabele leeftijd, maar ik zeg het: Age of Conan draait beter dan SW:TOR.

Slechte optimalisatie voor laptops dus aan de kant van BioWare. Dat zal wel gefixed worden in de toekomst, maar je zou toch verwachten dat ze dat al van bij launch in orde hebben. Zeker gezien de engine toch gericht is op een publiek dat niet beschikt over state of the art pc's (wat AoC bij launch wel was).
Voor AOC destijds nog nen nieuwe pc gekocht om da spel op max te draaien.
Ik hoop echt wel dat ze alsnog met één of andere super patch uitkomen die het spel een klein beetje soepeler nog laten draaien, al kan ik niet klagen, heb er enkel last van als ik stream & nog een 10tal andere dingen tegelijk doe...

Damn it, i know what the problem is... ;)

glennvdz

Legacy Member
Coming soon: Advance your Legacy and unlock unique Legacy Powers and Legacy Character Creation Options! All Legacy Levels earned now will be used when these features are activated

Iets voor de mensen die nog meer opties willen hebben bij Char creation...

Jersy

Legacy Member
en draait de final build nu beter, of zijn de servers nog niet open?

Bruno001

Legacy Member
Nog 1 uur wachten :)

Btw glenn welke server nemen jullie? Dezelfde als vorige keer?

Ik ga ff sith asassin proberen

glennvdz

Legacy Member
Bruno001 zei:
Nog 1 uur wachten :)

Btw glenn welke server nemen jullie? Dezelfde als vorige keer?

Ik ga ff sith asassin proberen
Kissai Caste pve, want er is geen engelse pvp server. Velen zitten hier op TS al een paar uur te "woelen" om te kunnen beginnen. Denk dat er al een paar bij zitten die de nacht weer gaan doordoen...

Quecera

Legacy Member
Ook terug geinvite voor beta weekend, dit keer iets anders proberen na mijn 20 jedi sentinel. Hopelijk blijven de characters van de vorige beta er wel nog op, kan ik mss nog eens een paar Space Combat missions doen. Hier gaat mijn weekend :p zoooefff
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan