Archief - Nieuw beta test weekend!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkwave

Legacy Member
als je in het vorig weekend zat kun je dan met dit weekend ook meedoen? (Heb het toen niet kunnen downloaden door smallband :()

Fredvdp

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Game Testing for #SWTOR will end Sunday, 12/4 at 11:59pm CST (5:59am GMT). Thank you for helping us make a great game!

Tot maandagochtend dus.

Ik had gehoopt dat nog betatest ging zijn tot early access, maar ik ben tevreden met wat ik heb gehad.

Gentei

Legacy Member
de_willy zei:
Helaas geen invite gehad voor deze weekend test.
Gelukkig heb ik vorig weekend genoeg van het spel kunnen aanschouwen om een pre-order te rechtvaardigen.
4t kan niet snel genoeg 20/12 zijn (en misschien zelfs iets vroeger)!

Als je een pre-order doet edde een headstart dan kan je al de 15de beginnen dacht ik?

FalconGX

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Als je een pre-order doet edde een headstart dan kan je al de 15de beginnen dacht ik?

Hangt af wnr je die preorder code op de site hebt ingevoerd.

Nielskeuh

Legacy Member
Ik heb zonet de deluxe edition gekocht en code ingegeven en heb ook nog early access en de actual game

L'enfant terrible

Legacy Member
Ik zou toch is deze beta willen spelen om te zien wat het geeft, ik wil geen miskoop doen bij release. Heeft iemand hier een beta account waar ik morgen/deze nacht mee kan spelen (of code) ?

Eld0

Legacy Member
Toch ga ge het er op moeten wagen want beta access zulde nimmer kunnen krijgen. Ik vind em allesinds de moeite waard, heb de eerste beta gespeeld en was ervoor niet overtuigd

Batiatus

Legacy Member
Darkwave zei:
als je in het vorig weekend zat kun je dan met dit weekend ook meedoen? (Heb het toen niet kunnen downloaden door smallband :()

Nope, ik zat er ook vorig weekend in maar heb ook niet kunnen meedoen, en zit er nu niet in :( .

Levicious

Legacy Member
Gisteren nog even gespeeld , was veel minder volk online.
Ben er nog steeds niet uit met welke class ik ga spelen.
Bounty hunter heeft gelijk altijd zelfde skills.

Schieten + raketje ( wel maar tot level 7 :p )
Sith assassin lijkt me tof maar zijn er vele die zeggen dat die niet genoeg dps doet?

Levicious

Legacy Member
Levicious zei:
Gisteren nog even gespeeld , was veel minder volk online.
Ben er nog steeds niet uit met welke class ik ga spelen.
Bounty hunter heeft gelijk altijd zelfde skills.

Schieten + raketje ( wel maar tot level 7 :p )
Sith assassin lijkt me tof maar zijn er vele die zeggen dat die niet genoeg dps doet?

:hug:

Gisteren mijn madam vroeger nr huis gestuurd, nu kank met een gerust hart vanavond bij haar gaan slapen ;) Nu dak weet dat hij al voorbij is.
Gisteren toch goeie pvp matchen gespeeld met mijn inquisitor maar kwil gewoon iets anders pakken omdat 90% er met speel :(

Ullewupper

Legacy Member
Levicious zei:
Gisteren nog even gespeeld , was veel minder volk online.
Ben er nog steeds niet uit met welke class ik ga spelen.
Bounty hunter heeft gelijk altijd zelfde skills.

Schieten + raketje ( wel maar tot level 7 :p )
Sith assassin lijkt me tof maar zijn er vele die zeggen dat die niet genoeg dps doet?

Integendeel,
Bounty hunter heeft zodanig veel abilities, dat je nooit dezelfde serie moet spammen bij het doden van een mob. Je doet het altijd op een andere manier.
Kheb ook maar één tot lvl 16 gespeeld, maar dan heb je toch al een beter beeld dan op lvl 7 ;)

Sir.Killalot

Legacy Member
Levicious zei:
Gisteren nog even gespeeld , was veel minder volk online.
Ben er nog steeds niet uit met welke class ik ga spelen.
Bounty hunter heeft gelijk altijd zelfde skills.

Schieten + raketje ( wel maar tot level 7 :p )
Sith assassin lijkt me tof maar zijn er vele die zeggen dat die niet genoeg dps doet?


Speel gewoon de class die u het meeste ligt. De class die nu "niet genoeg dps" doet, staat over drie maand bekend als een "one-shotter" en over een half jaar als ... :p

Sith Assassin maar tot level 12 gelevelled en vond het wel fijn. Je kan op dat level je backstab 2 keer meteen na elkaar doen en dan is je force opgebruikt. Maar dan heb je wel in een seconde ofzo 5000 damage gedaan :unsure:
Daarmee kon ik toch mensen van pak hoger level in PvP eens doen verschieten. Maar het is wel zo dat ik het met mijn andere skills veel moeilijker had. Al was recklessness + force lightning wel een schitterende combo om mensen te finishen :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan