Archief - Nieuw beta test weekend!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bruno001

Legacy Member
You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, December 2 at 1:00 PM CST


check jullie mails!

yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaa

Fitzchevalric

Legacy Member
Yup, ook nieuwe mail, wordt weer een zwaar weekend :)

Bruno001

Legacy Member
Jammer genoeg moet ik werken zaterdag/zondag..

Zal niet zoveel kunnen spelen ^^

-goro-

Legacy Member
nice nice!! alleen kvraag me af, zijn mn characters weg van de vorige beta? kdenk het niet of wel?

Fitzchevalric

Legacy Member
Geen idee, goei vraag.

Ik vraag me af of dit enkel voor et weekend is zoals vorig weekend of misschien is deze test tot aan de release date?

kaneda

Legacy Member
yup ook gekregen, 1pm CST, dus dat is 20u00 hier toch he?

-goro-

Legacy Member
"Sent Dec. 1: Final Beta Testing Weekend Invites

This is our final test before launch! We have invited a smaller number of testers than in our previous Beta Testing Weekend to assist us in testing a new build of the game. If you participated in the last Beta Testing Weekend, check your e-mail to see if you've been invited. All you need to do is open the launcher and begin patching – you'll be able to play at the time stated in the e-mail you received.

Who was invited: Selected testers that participated in the previous Beta Testing Weekend
What was sent: Final Beta Testing Weekend invitations
Server locations: US East Coast, US West Cost, and EU servers
Invite status: We have begun sending invitations. Check your e-mail to see if you have been invited and for instructions!"

Als ik het goed lees zal niet iedereen die de vorige test mee deed nu ook de kans krijgen?

Fitzchevalric

Legacy Member
Blijkbaar toch terug een weekend, staat op officiële site...

Nielskeuh

Legacy Member
Heb geen e-mail ontvangen maar hoop toch dat ik terug kan? :)

Edit: shit, zal niks zijn dan :(

Drokz

Legacy Member
Mailtje ontvangen :-))) Zal weer een weekendje met weinig slaap worden. Mijn 2 laatste keuzes nog es uitvoerig testen en dan HOPELIJK een beslissing kunnen nemen wat ik ga spelen bij release. Kans is groot dat ik ze gewoon beiden ga lvl'n.

Dhene

Legacy Member
Yep ook gekregen. Zeer aangenaam nieuws! Met dat slecht weer enzo...

Inspector Monkfish

Legacy Member
ik zit er ook weer bij. Dat wordt de Imperial Agent :)

nugs

Legacy Member
hmm heb nog geen mail gekregen maar heb wel kunne inloggen in game client en patch kunne downloade ben ik er nu in of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan