Archief - Nieuw beta test weekend!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ullewupper

Legacy Member
m'n client is toch gepatched, misschien volgt er nog een uitnodiging ... :sad:

Ymel

Legacy Member
Die word zowiezo gepatched, je kan de launcher nog steeds gebruiken, en patchen, omdat de beta client uiteindelijk gepatched gaat worden naar de release client.
Enige dat anders is, is dat je play knop grijs blijft.

(Ik hoop voor jou dat je wel kan spelen natuurlijk :) )

Ymel

Legacy Member
Me too!
Al ga ik men SI wel even aan de kant schuiven, en eens een andere class levelen.

Chronic

Legacy Member
niemand die er niet op gaat spelen en mij een invite wil doorsturen? Pretty please???

Dikke Rep guarenteed en ne mens zeer gelukkig gemaakt!! (vriendin is op weekend dus kan me is goed laten gaan ;-0 )

Ullewupper

Legacy Member
ik wou gewoon de powertech eens testen aangezien ik het waarschijnlijk zal main zal spelen :sad:

Anoniem0

Legacy Member
I am in. Zou het misschien kunnen omdat ik steeds een uitgebreide feedback gegeven heb als ik het spel afsloot?

Walden

Legacy Member
allahmcbeal zei:
I am in. Zou het misschien kunnen omdat ik steeds een uitgebreide feedback gegeven heb als ik het spel afsloot?

Ik denk het niet, want ik heb buiten die laatste survey via mail bijna geen enkele ingame-survey ingevuld.

tijgerke

Legacy Member
Chronic zei:
niemand die er niet op gaat spelen en mij een invite wil doorsturen? Pretty please???

Dikke Rep guarenteed en ne mens zeer gelukkig gemaakt!! (vriendin is op weekend dus kan me is goed laten gaan ;-0 )

Invites zijn gekoppeld aan uw account en ik denk niet dat hier iemand zijn login/pass aan u gaat geven zodat je het een weekendje kan spelen. :)

Chronic

Legacy Member
Of het moest iemand zijn dat rekening oudt met mn itrader, wat bewijst dat ik geen gangster ben en me een groot plezier wil doen ;-0

Ik geloof in helden!

cantharides

Legacy Member
Allright back in business dit weekend.

Weet wel nog niet of ik ga proberen m'n personages te upgraden om het multiplayer aspect ten volle te benutten of ik gewoon alle andere classes ga proberen waar ik het vorig weekend niet ben toe gekomen.

In alle geval deze mega-beta test is een hele goeie promo voor de game.
Ongelimiteerde gameplay testing die zal resulteren in veel overtuigde kopers (nu koop je tenminste geen kat in een zak).

Bruno001

Legacy Member
allahmcbeal zei:
I am in. Zou het misschien kunnen omdat ik steeds een uitgebreide feedback gegeven heb als ik het spel afsloot?

Dacht ik ook al aan, ik heb enkele bugs/feedback verzonden dus mss ligt het daaraan dat ik erin zit :evil:

Glaeden

Legacy Member
Bruno001 zei:
Dacht ik ook al aan, ik heb enkele bugs/feedback verzonden dus mss ligt het daaraan dat ik erin zit :evil:

ik was hetzelfde aant denken, de mensen die die survey gedaan hebben dat die opnieuw mogen meespelen.

Chronic

Legacy Member
Denk ik niet, heb netjes survey ingevuld. Heb op swotor forum gelezen dat selectie random zou zijn gebeurd....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan