Antverpia
Legacy Member
rico zei:ook invite gehad, alleen wil nimeere teveel testen anders verbrod ik het al voor de release![]()
IK heb ook mixed feelings voor die reden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rico zei:ook invite gehad, alleen wil nimeere teveel testen anders verbrod ik het al voor de release![]()

Kaizer zei:Got it !
allahmcbeal zei:I am in. Zou het misschien kunnen omdat ik steeds een uitgebreide feedback gegeven heb als ik het spel afsloot?
Chronic zei:niemand die er niet op gaat spelen en mij een invite wil doorsturen? Pretty please???
Dikke Rep guarenteed en ne mens zeer gelukkig gemaakt!! (vriendin is op weekend dus kan me is goed laten gaan ;-0 )

allahmcbeal zei:I am in. Zou het misschien kunnen omdat ik steeds een uitgebreide feedback gegeven heb als ik het spel afsloot?

Bruno001 zei:Dacht ik ook al aan, ik heb enkele bugs/feedback verzonden dus mss ligt het daaraan dat ik erin zit![]()