Levicious
Legacy Member
Aynix zei:Integendeel,
Bounty hunter heeft zodanig veel abilities, dat je nooit dezelfde serie moet spammen bij het doden van een mob. Je doet het altijd op een andere manier.
Kheb ook maar één tot lvl 16 gespeeld, maar dan heb je toch al een beter beeld dan op lvl 7![]()
Thanks , had schrik dat het hele tijd raketje - laser - reload was.
Sir.Killalot zei:Speel gewoon de class die u het meeste ligt. De class die nu "niet genoeg dps" doet, staat over drie maand bekend als een "one-shotter" en over een half jaar als ...
Sith Assassin maar tot level 12 gelevelled en vond het wel fijn. Je kan op dat level je backstab 2 keer meteen na elkaar doen en dan is je force opgebruikt. Maar dan heb je wel in een seconde ofzo 5000 damage gedaan![]()
Ja maar kspeel niet graag een class waar iedereen mee speelt
Zal ofwel de BH of een assassin worden
Het verhaal van de assassin ken ik nu al beetje door mijn inquisitor.Tzal dobbelsteentje rollen worden
