Archief - Nieuw beta test weekend!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Aynix zei:
Integendeel,
Bounty hunter heeft zodanig veel abilities, dat je nooit dezelfde serie moet spammen bij het doden van een mob. Je doet het altijd op een andere manier.
Kheb ook maar één tot lvl 16 gespeeld, maar dan heb je toch al een beter beeld dan op lvl 7 ;)

Thanks , had schrik dat het hele tijd raketje - laser - reload was.


Sir.Killalot zei:
Speel gewoon de class die u het meeste ligt. De class die nu "niet genoeg dps" doet, staat over drie maand bekend als een "one-shotter" en over een half jaar als ... :p

Sith Assassin maar tot level 12 gelevelled en vond het wel fijn. Je kan op dat level je backstab 2 keer meteen na elkaar doen en dan is je force opgebruikt. Maar dan heb je wel in een seconde ofzo 5000 damage gedaan :unsure:

Ja maar kspeel niet graag een class waar iedereen mee speelt :p
Zal ofwel de BH of een assassin worden :) Het verhaal van de assassin ken ik nu al beetje door mijn inquisitor.
Tzal dobbelsteentje rollen worden :p

Walden

Legacy Member
Levicious zei:
Thanks , had schrik dat het hele tijd raketje - laser - reload was.


Ja maar kspeel niet graag een class waar iedereen mee speelt :p
Zal ofwel de BH of een assassin worden :) Het verhaal van de assassin ken ik nu al beetje door mijn inquisitor.
Tzal dobbelsteentje rollen worden :p

Gisteren mijn bounty hunter mercenary tot level 20 geleveld (wel heal spec) en kan je met zekerheid zeggen dat er heel wat skills bijkomen. Vooral wanneer je je AOE skills krijgt en dan vooral Death From Above waarmee je groupen normal mobs mee kunt instant-killen begint de fun pas. Level 22 krijg je ook nog een stun van 1 min en als je voor een powertech kiest, vermoed ik dat je nog een heleboel close-mid range aanvallen krijgt.

Als je denk dat BH niet veel gespeeld wordt, zit je denk ik mis. Ik denk dat ze behoorlijk wat populariteit gewonnen hebben sinds de laatste beta.

Momenteel is de underdog de imperial agent, en dan vooral de operative subclass. Ik vermoed dat dit bij de Republic hetzelfde zal zijn met Smuggler scoundrels.

Levicious

Legacy Member
Walden zei:
Gisteren mijn bounty hunter mercenary tot level 20 geleveld (wel heal spec) en kan je met zekerheid zeggen dat er heel wat skills bijkomen. Vooral wanneer je je AOE skills krijgt en dan vooral Death From Above waarmee je groupen normal mobs mee kunt instant-killen begint de fun pas. Level 22 krijg je ook nog een stun van 1 min en als je voor een powertech kiest, vermoed ik dat je nog een heleboel close-mid range aanvallen krijgt.

Als je denk dat BH niet veel gespeeld wordt, zit je denk ik mis. Ik denk dat ze behoorlijk wat populariteit gewonnen hebben sinds de laatste beta.

Momenteel is de underdog de imperial agent, en dan vooral de operative subclass. Ik vermoed dat dit bij de Republic hetzelfde zal zijn met Smuggler scoundrels.

Cool, thanks voor uitleg. Verhaal ook best tof van bounty? :niceone:

ÆN!M4

Legacy Member
Walden zei:
Als je denk dat BH niet veel gespeeld wordt, zit je denk ik mis. Ik denk dat ze behoorlijk wat populariteit gewonnen hebben sinds de laatste beta.

bwa ik ga ook voor Bounty maar dan Powertech en tot zover zie ik de meeste gaan voor Mercenary.

Fax

Legacy Member
Hoe was de build nu eigenlijk, vergeleken met de vorige weekend beta test build ?

Quecera

Legacy Member
Fax zei:
Hoe was de build nu eigenlijk, vergeleken met de vorige weekend beta test build ?

Alles liep vlotter, ook had ik dit weekend 111 fps op max settings, terwijl vorig weekend ik 70-80 fps haalde met sommige medium settings (FPS in battle). Loadingscreens van amper 1 seconde hehe, vond het alvast zalig!

Kan niet wachten tot de release, vind alles in het spel enorm goed, zeker het verhaal + voiceacting.

Mijn beta chars: lvl 22 Jedi Knight (Sentinel), lvl 16 Sith Inquisitor (Sorcerer), lvl 7 BH, lvl 8 IA.

Ik kan tot nu toe zeggen dat alles wel leuk is om te spelen, behalve IA. Vind da cover-gedoe echt enorm saai. Je drukt op cover en plots vlieg je 3 meter naar links achter een muurke om dan pas je spells te gebruiken die je anders zonder cover niet kan. Mijn ding niet, vooral saai als je PvP'd. Terwijl iedereen midden in het gevecht zit, aan het springen & lopen, zit jij daar als IA te campen achter een muurke. Je hebt PvPwise niets van skills nodig, je moet je richtingsknoppen dus nooit gebruiken. Dus voor mij zijn alle classes goed behalve IA.

Bounty Hunter en dan vooral Powertech vind ik wel iets speciaals hebben. Terwijl je je in de lucht voortbeweegt schiet je met 1 knop 7 mensen neer :p

Walden

Legacy Member
Levicious zei:
Cool, thanks voor uitleg. Verhaal ook best tof van bounty? :niceone:

Zeker en vast! Ik vind het leuk dat je je daarin wat afzijdig houdt van de oorlog en eerder een neutrale rol vervult. Het gaat eerder om een persoonlijke strijd om glorie die het conflict overstijgt. Het jagen van bounty's op verschillende planeten.

ÆN!M4

Legacy Member
Quecera zei:
Ik kan tot nu toe zeggen dat alles wel leuk is om te spelen, behalve IA. Vind da cover-gedoe echt enorm saai. Je drukt op cover en plots vlieg je 3 meter naar links achter een muurke om dan pas je spells te gebruiken die je anders zonder cover niet kan. Mijn ding niet, vooral saai als je PvP'd. Terwijl iedereen midden in het gevecht zit, aan het springen & lopen, zit jij daar als IA te campen achter een muurke. Je hebt PvPwise niets van skills nodig, je moet je richtingsknoppen dus nooit gebruiken. Dus voor mij zijn alle classes goed behalve IA.

Dacht dat F gedwongen cover was.

Glaeden

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
Dacht dat F gedwongen cover was.

You're correct Sir.

Als je op F duwt en er is geen directe cover in de geburen dan kniel je en kan je de skills gebruiken. Dit was toch het geval met de Smuggler

Sir.Killalot

Legacy Member
Dat kan je toch ook gewoon door op je cover skill te klikken? Als er cover in de buurt is, rol je er naartoe en anders kniel je ter plaatse..

Ik denk dat met gedwongen cover bedoelt wordt dat je meteen ter plekke cover neemt, ongeacht of er een "coverplaats" in de buurt is.

kaneda

Legacy Member
Als ik F gebruikte knielde men char als er geen coverplek dichtbij, maar als er een dichtbij was deed men Imp agent een koprol naar die plaats

Granaatappel

Legacy Member
Levicious zei:
Thanks , had schrik dat het hele tijd raketje - laser - reload was.




Ja maar kspeel niet graag een class waar iedereen mee speelt :p
Zal ofwel de BH of een assassin worden :) Het verhaal van de assassin ken ik nu al beetje door mijn inquisitor.
Tzal dobbelsteentje rollen worden :p

Kies dan bv Powertech, die heeft een DPS en Tank spec.
Powertech heeft maar 1 blaster pistol en de andere arm zit een flamethrower daar krijg je ook leuke skills mee

glennvdz

Legacy Member
Granaatappel zei:
Kies dan bv Powertech, die heeft een DPS en Tank spec.
Powertech heeft maar 1 blaster pistol en de andere arm zit een flamethrower daar krijg je ook leuke skills mee

De powertech dmg output is om te huilen ;)

Jack The Ripper

Legacy Member
glennvdz zei:
De powertech dmg output is om te huilen ;)

De damage output van verschillende classes is nog niet representatief nu, er gaan nog vele patches komen, de bedoeling zal toch zijn dat verschillende classes vergelijkbare damage output gaan hebben.

Quecera

Legacy Member
welja, gedwongen cover nooit gedaan dus :p maar het is toch mijn ding niet, liever lightsaber/force

BubbaKush

Legacy Member
Walden zei:
Gisteren mijn bounty hunter mercenary tot level 20 geleveld (wel heal spec) en kan je met zekerheid zeggen dat er heel wat skills bijkomen. Vooral wanneer je je AOE skills krijgt en dan vooral Death From Above waarmee je groupen normal mobs mee kunt instant-killen begint de fun pas.

Death from above is wel al vanaf level 10-14 , want ik heb in stress weekend BH gespeelt en beta was al over tegen dat ik level 14 was en ik had die skill al ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan