Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cookiebear

Legacy Member
ik denk het niet.... zou nogal redelijk dom zijn als dat niet staat weergegeven.

Gavin

Legacy Member
Qua snelheid & acceleratie niet, neen.

Maar handling kan nogal eens verschillen. Duidelijkste voorbeeld is in de klasse big rig de schoolbus. Veel langer en hoger dan andere en daar kan je bijgevolg niet dezelfde route mee nemen als andere big rigs.

Majestic_

Legacy Member
Heb het net aangekocht, tof spel, is niet frustrerend als je het op Makkelijk zet hoor :-)

Gavin

Legacy Member
Wanneer doen we eens een online race met allemaal 9lives members? We moeten de twaalf slots toch moeiteloos volkrijgen. :D

Lloyd

Legacy Member
Ik ook! Alster raceke isi me andere 9lives leden moej mij ma toevoegen é Goldrusher

FEW

Legacy Member
Gavin zei:
Mijn LittleBigPlanet is anders nog steeds niet aangekomen. :(
wat eigenaardig is, ik zie soms scores van Gavin in mijn LBP staan (punten ver in de miljarden, wat dus vrij onmogelijk is)...

F e r o x

Legacy Member
Waarom is het tijdstip eigenlijk niet aanpasbaar in 3/4-player splitscreen? Vind het wat spijtig, lijkt me niet overdreven veel moeilijker om te implementeren. Voor de rest echt een topgame, al begint de AI wel weer wat vervelend te doen in career.

Gavin

Legacy Member
FEW zei:
wat eigenaardig is, ik zie soms scores van Gavin in mijn LBP staan (punten ver in de miljarden, wat dus vrij onmogelijk is)...
Het zijn misschien mijn Luminespunten. :unsure:

Ik heb wel de beta gespeeld. Misschien een overgelopen bug of zo.

SpArkLeS

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wanneer gaan we nu eens samen spelen ?

16.00u vandaag ?

<- PSN

Ik zal proberen psn is naam van hier? zoja ik heb u juist toegevoegd
nu nog andere vinden :p

psn: LollieLaurie

Goldrusher

Legacy Member
Eventueel kan Gavin hosten... kunnen we hem verslaan op z'n favoriete tracks. :p

Gavin

Legacy Member
Ja, vier uur ben ik er ook.

Ik wil gerust hosten maar dan moet ik mij eens even gaan verdiepen in hoe die invites etc werken. :p

PSN hier posten als je wil meerijden en ik voeg je toe.

Goldrusher

Legacy Member
Dat wijst zichzelf. En je krijgt in de XMB ook een bericht...dan gewoon de game starten, online gaan en je kan direct joinen.
Heel gemakkelijk.

SpArkLeS

Legacy Member
Gavin zei:
Ja, vier uur ben ik er ook.

Ik wil gerust hosten maar dan moet ik mij eens even gaan verdiepen in hoe die invites etc werken. :p

PSN hier posten als je wil meerijden en ik voeg je toe.

ikke e :p

LollieLaurie (ik zal wel laatste zijn ze :o)

Goldrusher

Legacy Member
We zijn aan't racen hé mensen, als je wil meedoen, laat hier je nick maar achter...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan