Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Welcome...to MotorStorm !

Ik heb hem eindelijk. En wat een heerlijke intro, net zo knap als die van de eerste.

Goldrusher

Legacy Member
2s6rbj6.jpg


Wooo...

xnt4io.jpg


Hot!

2i1o6s7.jpg


De beruchte modder is ook terug.

onu5l.jpg


2lj5c0w.jpg


Da's wat anders dan die shitty demo, hé ?! :lol:

Shotterke

Legacy Member
ah man nu wil ik Motorstorm ook kopen :sad:
Motorstorm of Resistance, dat gaat nog een moeilijke keuze worden >_>

RaZoR be

Legacy Member
Heb hem vorige week dus ook gekocht voor die prijs op play.

Ben eens benieuwd hoe lang d e prijzen nog gan duren, eens kerstmis voorbij is :p

Goldrusher

Legacy Member
Gavin zei:
Neen, back-ups gaan niet. Tweede savegame heb ik ook niet meteen gevonden. Wel een groot nadeel aan die trophypatch.
Zeg, je kan toch gewoon je eigen race starten (Wreckreation). Pakt daar 5 laps met allemaal moto's, op easy, en je hebt die trophy.

Gavin

Legacy Member
Ik weet het, ik heb ze ondertussen allemaal buiten die splitscreentrophy ( :ironic: ) ..

Ik denk dat ik er gewoon tegen ben gereden (dus eentje van de vijf omverrijden en te laat slaan) want het is me na een paar keer wel gelukt. In een festivalrace overigens op Rain God.

En wie speelt er nu op easy? :p

Goldrusher

Legacy Member
Mja, als je enkel nog die trophy nodig zou hebben, speel je best op easy ipv op aggresive of hoe noemt het. Dan krijg jij 5 motten ipv dat je er 5 kan uitdelen. :p

En over easy gesproken, pas na 10 races heb ik de handbrake-knop ontdekt. :rofl:

Lloyd

Legacy Member
Heb het ook net op shopto besteld! Heeltijd zitten twijfelen, maar na nog keer een review te kijken en terug de motorstorm herinneringen van den eersten boven kwamen hebk hem toch maar besteld!

Goldrusher

Legacy Member
2v921dz.jpg


Not bad...

(Twee screenshots nemen alsof je door je linker- en rechteroog zou kijken, dus tussen de twee shots de camera horizontaal een beetje verplaatsen. Daarna mergen met Anamaker en de horizontale positie een beetje tweaken tot het er goed uitziet...)

MegaMentor

Legacy Member
Goldrusher zei:
2v921dz.jpg


Not bad...

(Twee screenshots nemen alsof je door je linker- en rechteroog zou kijken, dus tussen de twee shots de camera horizontaal een beetje verplaatsen. Daarna mergen met Anamaker en de horizontale positie een beetje tweaken tot het er goed uitziet...)

En jammer dat ik geen 3D-brilletje heb :p

GenesisX

Legacy Member
Pff, de mijne komt maar nie toe en 't is al verzonden. Zijn die problemen nog altijd aan de gang met De Post?

Btw, staan die foto's dan op uw HD zodat je ze via stick kan overzetten?

syndrom

Legacy Member
ge trekt ze ingame, dan kan je ze op je HD zetten tussen je fotos en dan upload ik ze via imageshack via browser

Squealer

Legacy Member
Pffff...
Vanaf Rank 6 begint de miserie....
Terug hetzelfde als Motorstorm 1.... Heb ik toen ook niet uitgespeeld omdat ik niet meer verder geraakte... En dan zijt ge beter dat ge stopt vóór ge te gefrustreerd geraakt...

Is er eigenlijk een verschil tussen de voertuigen binnen een klasse?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan