Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg, je kan toch gewoon je eigen race starten (Wreckreation). Pakt daar 5 laps met allemaal moto's, op easy, en je hebt die trophy.Gavin zei:Neen, back-ups gaan niet. Tweede savegame heb ik ook niet meteen gevonden. Wel een groot nadeel aan die trophypatch.

Goldrusher zei:![]()
Not bad...
(Twee screenshots nemen alsof je door je linker- en rechteroog zou kijken, dus tussen de twee shots de camera horizontaal een beetje verplaatsen. Daarna mergen met Anamaker en de horizontale positie een beetje tweaken tot het er goed uitziet...)
