Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apriliars50

Legacy Member
Mja zou hem ook graag kopen, maar zal hem moeten laten schieten :sad:
Mooie screens hier! Ziet er echt een mooie game uit.

Gamer 01

Legacy Member
die echte beelden van hawai (of wa ist) in de intro zijn toch echt om van te kwijlen hè? gecaptured met een HD camera van Sony btw. :) maar weet iemand of je nog zo'n beelden kunt unlocken?

Gavin

Legacy Member
Voor zover ik kan zien, vier korte filmpjes over de zones. De overige zijn precies game gerelateerd.

88 gouden medailles & online rank 3 (veteran)!

eentje op zijn bakkes slaan, is ook wel leuk:
r7q9f8.jpg

Spookiekiller

Legacy Member
Altijd maar landschappen. Hier zijn de moneyshots die ik gisteren heb kunnen maken :D

29pvo0p.jpg

Ik rij met de groene rallycar, en geef een R1-ram aan 2 buggies die rechts van mij rijden.

2hfj2ox.jpg

2ed1tf7.jpg

2cfqfk4.jpg

rkvgjt.jpg

6f9q55.jpg

*BeLiSiMa*

Legacy Member
mooi Gavin :)

zit nog maar op Rank 4, nog niet veel gespeeld..
Online wel al een koppel races kunnen winnen :) zitten echt toffe parcours bij!

Gavin

Legacy Member
Monster Trucks zijn wel enorm overpowered. Online is daar niets aan te doen of je moet zelf al met een Monster Truck rijden.

Krachtig zijn is doenbaar. Maar die zijn ook snel en accelereren hard. Geen balans ..

Overigens ook de helft van de time trials geklaard, ook niet moeilijk.

Goldrusher, heb je hem nog steeds niet?

36venex36

Legacy Member
de monstertrucks zijn perfect uitgebalanceerd...

die logge monsters kantelen nogal vlug in bochten op oneffenheden en ze rijden niet zo snel

Squealer

Legacy Member
Spookiekiller,

moneyshots zijn dan meer zoiets:
MSPR_Q-BiC66_13.jpg

MSPR_Q-BiC66_15.jpg

MSPR_Q-BiC66_16.jpg

MSPR_Q-BiC66_18.jpg

MSPR_Q-BiC66_17.jpg



En hier, een van de grootste dooddoeners van uw adrenaline rush...
Nu ik die screen opnieuw zie: als ge die wagen bekijkt, en u de grootte van het hoofd van uw driver inbeeldt in die wagen, en dan dat bord bekijkt, dan is dat toch een big ass bord, niet? :p
Mss daarom dat het zo stevig is... Still, als ge van uw alternatieve route komt en parallel aan dat bord komt aangereden, ziet ge het nauwelijks staan vaneigens....)
MSPR_Q-BiC66_14.jpg


Verder nog een prachtige screen vind ik:

MSPR_Q-BiC66_19.jpg

Spookiekiller

Legacy Member
Voor mezelf zijn moneyshots eerder degenen die de motorstorm feel in de verf zetten.

Squealer

Legacy Member
Dan zijn het gewoon "shots" :)
"Money"-shots zijn imo screens die bij wijze van spreken geld waard zijn omwille van het feit dat ze tamelijk uniek zijn.

Gavin

Legacy Member
36venex36 zei:
de monstertrucks zijn perfect uitgebalanceerd...

die logge monsters kantelen nogal vlug in bochten op oneffenheden en ze rijden niet zo snel
Heb je wel eens online gespeeld daartegen? Of ermee?

Ze zijn even snel als motoren, alleen pakken sterker. De kleinste aanraking met een ander voertuig resulteert in een crash van dat ander voertuig.


Oh ja, er is een trophy waar je vijf tegenstanders moet neermeppen in een race waar je goud wint. Blijkbaar telt dat niet online en reeds vrijgespeelde medailles kunnen niet opnieuw vrijgespeeld worden. Savegame is niet te kopiëren dus ik kan die trophy niet halen tenzij ik opnieuw begin. Tof, mannen.


Cockpitparty!
6yjd6r.jpg

motje82

Legacy Member
mensen die vannacht online gaan racen, motje82 is mijn psn username ! !

Goldrusher

Legacy Member
Gavin zei:
Oh ja, er is een trophy waar je vijf tegenstanders moet neermeppen in een race waar je goud wint. Blijkbaar telt dat niet online en reeds vrijgespeelde medailles kunnen niet opnieuw vrijgespeeld worden. Savegame is niet te kopiëren dus ik kan die trophy niet halen tenzij ik opnieuw begin. Tof, mannen.

In GTAIV zitten ook 2 zo'n rottrophies. Een verkeerde keuze en je mag de story opnieuw spelen.

36venex36

Legacy Member
Gavin zei:
Heb je wel eens online gespeeld daartegen? Of ermee?

Ze zijn even snel als motoren, alleen pakken sterker. De kleinste aanraking met een ander voertuig resulteert in een crash van dat ander voertuig.


Oh ja, er is een trophy waar je vijf tegenstanders moet neermeppen in een race waar je goud wint. Blijkbaar telt dat niet online en reeds vrijgespeelde medailles kunnen niet opnieuw vrijgespeeld worden. Savegame is niet te kopiëren dus ik kan die trophy niet halen tenzij ik opnieuw begin. Tof, mannen.


Cockpitparty!
6yjd6r.jpg


mijn excuses je hebt gelijk:)

Goldrusher

Legacy Member
Gavin zei:
Oh ja, er is een trophy waar je vijf tegenstanders moet neermeppen in een race waar je goud wint. Blijkbaar telt dat niet online en reeds vrijgespeelde medailles kunnen niet opnieuw vrijgespeeld worden. Savegame is niet te kopiëren dus ik kan die trophy niet halen tenzij ik opnieuw begin. Tof, mannen.

Kun je geen tweede save maken in je eigen account ? Of een back-up van je eigen save naar usb-stick ? Da's wel klote als zelfs dat niet dan...

Andere oplossing is (bij een maat) efkes spelen op een andere PS3, ingelogd met jouw account...

Gavin

Legacy Member
Neen, back-ups gaan niet. Tweede savegame heb ik ook niet meteen gevonden. Wel een groot nadeel aan die trophypatch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan