Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Wordt het niet meer gespeeld?

Ik erger me kapot aan die kutnederlanders online. Die hun voicechat is erbarmelijk en ze kunnen meestal niet rijden. Nog enkele percentjes te gaan en ik heb de gouden trophy voor onlinerank te pakken.

6stwb

Legacy Member
kunde de moeilijkheidsgraad instellen? want ik zou het mss nog kopen. ma kvond de demo al te moeilijk. Dus als ge het op easy kunt zette wil ik het nog kopen...

Spookiekiller

Legacy Member
de eerste races zijn makelijk, en naarmate ge vordert wordt het moeilijker. Neen, geen standaard easy, normal, hard settings.
Maar de demo level is de makelijkste deruit eigenlijk. Bij motorstorm gaat het erom de beste route te vinden, en weten welk wagentype het beste werkt voor elke track. Die dingen leert ge door veel spelen feitelijk. Want het racen op zich is niet bijzonder moeilijk.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Idd..als ge de circuits goe kent zijn ze meestal wel een eitje, en gaat ge niet meer wrecken :)
maar ik krijg nu soms het schijt van die AI..

Ik rijd heel de race aan kop op de limiet van mijn boost; echt supersnelle rondjes, en dan maakt ge op het einde vd 3de ronde een fout, hupla terug naar de 10de plaats en te laat om nog in te halen..
terwijl da als ik de hele race op me gemakske vanachter rijd, paar wreckskes doe, en dan pas de laatste ronde het spel open trek, haal ik iedereen in..

Waar ik ook wel lastig om word is als de AI het in zijn kop krijgt om u der uit te rammen, die mannen doen daar alles om ook al wrecken die hun eigen :p beetje belachelijk imo

Voor de rest ist wel een super spel!! Al veel plezier aan beleeft en zeker een aanrader voor de liefhebbers :)

Spookiekiller

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Idd..als ge de circuits goe kent zijn ze meestal wel een eitje, en gaat ge niet meer wrecken :)
Ik krijg enorm veel schijt van 'Scorched', wat een brollevel is me dat seg. Waar is daar ergens de über route? En dan bij da smal bos op het einde verlies ik helemaal mijn geduld. Gisteren 2 uurkes online zitten racen. En telkens als deze level passeerde kreeg ik goesting om mn controller kapot te wringen :D

Ik moet wel zeggen dat de online heerlijk speelt. Enorm veel actie gezien en gemaakt gisteren (Truck op mudslide ownz em all). Ranked matches worden zeer snel opgezet (en dat op EU servers om 2 uur snachts).
En de makers hadden gelijk toen ze zeiden: "The monstertruck's main goal is to bring fear in motorstorm" :p Ik zat op raingod te rijden, en werd telkens genekt door dat lomp beest. Zelfs zo erg dat hij gewoon vanuit de lucht met zn achterwiel op mn motorkap vloog, ergernis allom :woohoo:

Gavin

Legacy Member
Ja, online is zeer leuk alleen hang je iets te veel af van de kunde van je tegenstanders. Die fnuiken mijn wedstrijd meestal met hun lompe rijlijnen. En ontwijken is vrij moeilijk met twaalf. :p

Ondertussen wel al de online Legend rank bereikt! :applause:

Gavin

Legacy Member
Niet echt. Winst tegen hogere spelers levert 5-6% per race op.

Singeplayer is volledig uitgespeeld.
128 Time Trials verbeterd.
Online legend behaald.
Teller staat op 29 uur. (kan je bij de trofeeënkast ingame zien)

Valt toch echt nog mee. :p

6stwb

Legacy Member
Spookiekiller zei:
de eerste races zijn makelijk, en naarmate ge vordert wordt het moeilijker. Neen, geen standaard easy, normal, hard settings.
Maar de demo level is de makelijkste deruit eigenlijk. Bij motorstorm gaat het erom de beste route te vinden, en weten welk wagentype het beste werkt voor elke track. Die dingen leert ge door veel spelen feitelijk. Want het racen op zich is niet bijzonder moeilijk.

jammer... het is niet da ik ni kan winnen in den demo maar ik speel liever op mijn gemakske. Dus kga passe peisk

En als ge botst in de laatste lap en ge zijt plots 10de, da haat ik ook! grr daarom hebk den eerste verkocht

Gavin

Legacy Member
vantopger zei:
Gavin maar jij bent ook het race-wonder van dit forum hé ;)

Mooie prestatie trouwens!
Puur arcade racen, zeker. Maar GT5p of zo is niet mijn ding dus wonder is zwaar overdreven. :p ;)

De trophy's lijken me allemaal te gaan lukken (die 4p-splitscreen is wel belachelijk) ware het niet dat er egwoon geen casual races beschikbaar zijn. Geen idee wat daarmee scheelt ...

Gamer 01

Legacy Member
Gavin zei:
Niet echt. Winst tegen hogere spelers levert 5-6% per race op.

ja maar soms wordt ge van de baan geramd door die anderen en dan hop, terug achteraan...en dan gaat er weer procent af, aargh :angry:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Ik heb juist die trophy gekregen van time sink (is 10h rijden denk ik?) en de singleplayer is bij mij bijna uitgespeeld (juist nog overal gold halen :))

online nog nie veel gespeeld, een 10tal matchkes ofzo , waarvan 9 opt podium ^^

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Spookiekiller zei:
Ik krijg enorm veel schijt van 'Scorched', wat een brollevel is me dat seg. Waar is daar ergens de über route? En dan bij da smal bos op het einde verlies ik helemaal mijn geduld. Gisteren 2 uurkes online zitten racen. En telkens als deze level passeerde kreeg ik goesting om mn controller kapot te wringen :D

De reden waarom ik in het begin altijd crashte was omdat ik altijd te veel gas gaf en te snel door mijn bochten wou gaan.. Zeker op scorched idd is dat dan een hel in die bossen :D ik weet perfect wat je bedoeld hehe , kheb daar ook al gevloekt :lol:

Mah bij dit spel dus gwn echt goe voor u kijken en echt wel genoeg remmen ook :) en u boost gebruiken bij het optrekken dan na het remmen, of om je in een bocht 'recht' te trekken gebruik ik ook boost..

En als je de parcours allemaal paar keer gereden hebt begin je ze toch wel te kennen :)

Om de beste routes te vinden kan je ghosts van de leaderbords downloaden, dan kom je ook vaak trukjes te weten hoe je het best bepaalde bochten pakt enz :)

FEW

Legacy Member
1 DAY FLY - elke dag een superaanbieding
motorstorm PR - 34€ incl

voor de geïnsteresseerden. ik dacht het te kopen, maar heb op de laatste moment toch maar geannuleerd, vermits ik de demo rotslecht vond. vreemd dat ik automatisch besteld had :p

LBP is ook te vinden in de "members only" sectie, maar die is al uitverkocht. singstar is wel nog te koop.

Jonas89

Legacy Member
Is MotorStorm nog de moeite om nu te kopen, of is het verloren geld ?

K'heb al enkele reviews gelezen maar twijfel nog of ik deze koop of Mirror's Edge

ytsejam

Legacy Member
Jonas89 zei:
Is MotorStorm nog de moeite om nu te kopen, of is het verloren geld ?

K'heb al enkele reviews gelezen maar twijfel nog of ik deze koop of Mirror's Edge

Haal de demo's eens van PSN?

soulgamer

Legacy Member
Jonas89 zei:
Is MotorStorm nog de moeite om nu te kopen, of is het verloren geld ?

K'heb al enkele reviews gelezen maar twijfel nog of ik deze koop of Mirror's Edge
Als je motorstorm pacific rift of mirror's edge bedoeld...

no doubt motorstorm! Zowat de enige game van de afgelopen maanden die ik nog steeds speel. Mirror's Edge heb ik uitgespeeld, is goed maar niet zo goed als motorstorm volgens mijn mening.

Nog een paar races en ik heb motorstorm 100% uitgespeeld gold, weet niet of ik blij moet zijn of treuren :).

Totser

Legacy Member
Zijn er mensen die misschien is online willen spelen met andere telenetters?

Laat PSN hier ff achter aub :D

GenesisX

Legacy Member
Met oudejaar heb ik hem ook :woohoo:. Heb de eerste ook en 'k vond die wel leuk. Alleen niet uitgespeeld omdat het constant van 't zelfde was.

Dan maar demo gespeeld en 'k vond het een redelijke verbetering :). Ook die nieuwe voertuigen en omgevingen. 'k Vind ook dat de moto's beter bestuurbaar zijn, niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan