Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beetje belachelijk imo
Ik krijg enorm veel schijt van 'Scorched', wat een brollevel is me dat seg. Waar is daar ergens de über route? En dan bij da smal bos op het einde verlies ik helemaal mijn geduld. Gisteren 2 uurkes online zitten racen. En telkens als deze level passeerde kreeg ik goesting om mn controller kapot te wringen*BeLiSiMa* zei:Idd..als ge de circuits goe kent zijn ze meestal wel een eitje, en gaat ge niet meer wrecken![]()

Ik zat op raingod te rijden, en werd telkens genekt door dat lomp beest. Zelfs zo erg dat hij gewoon vanuit de lucht met zn achterwiel op mn motorkap vloog, ergernis allom 
Gavin zei:Ondertussen wel al de online Legend rank bereikt! :applause:

Spookiekiller zei:de eerste races zijn makelijk, en naarmate ge vordert wordt het moeilijker. Neen, geen standaard easy, normal, hard settings.
Maar de demo level is de makelijkste deruit eigenlijk. Bij motorstorm gaat het erom de beste route te vinden, en weten welk wagentype het beste werkt voor elke track. Die dingen leert ge door veel spelen feitelijk. Want het racen op zich is niet bijzonder moeilijk.
Puur arcade racen, zeker. Maar GT5p of zo is niet mijn ding dus wonder is zwaar overdreven.vantopger zei:Gavin maar jij bent ook het race-wonder van dit forum hé
Mooie prestatie trouwens!

Gavin zei:Niet echt. Winst tegen hogere spelers levert 5-6% per race op.

Spookiekiller zei:Ik krijg enorm veel schijt van 'Scorched', wat een brollevel is me dat seg. Waar is daar ergens de über route? En dan bij da smal bos op het einde verlies ik helemaal mijn geduld. Gisteren 2 uurkes online zitten racen. En telkens als deze level passeerde kreeg ik goesting om mn controller kapot te wringen![]()
ik weet perfect wat je bedoeld hehe , kheb daar ook al gevloekt 
en u boost gebruiken bij het optrekken dan na het remmen, of om je in een bocht 'recht' te trekken gebruik ik ook boost..


Jonas89 zei:Is MotorStorm nog de moeite om nu te kopen, of is het verloren geld ?
K'heb al enkele reviews gelezen maar twijfel nog of ik deze koop of Mirror's Edge
Als je motorstorm pacific rift of mirror's edge bedoeld...Jonas89 zei:Is MotorStorm nog de moeite om nu te kopen, of is het verloren geld ?
K'heb al enkele reviews gelezen maar twijfel nog of ik deze koop of Mirror's Edge
.
. Heb de eerste ook en 'k vond die wel leuk. Alleen niet uitgespeeld omdat het constant van 't zelfde was.
. Ook die nieuwe voertuigen en omgevingen. 'k Vind ook dat de moto's beter bestuurbaar zijn, niet?