Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moto

Legacy Member
maar ik zal maar niet te hard roepen
idd, rank 7 + 8 vooral dan de speed-events zijn niet zo simpel ze
moet zelf nog 300 punten in rank 8, en dan alles gold heh ;)

Speel veel met in-car view en dan is het grafisch een pak beter, vallen de grond-textures niet zo fel op

Gamer 01

Legacy Member
Gavin zei:
Grafisch vind ik het toch wat teleurstellend. De filters + detail dat er in fotomode opgegooid worden, hadden ook gewoon in het spel mogen zitten. Op zanderige ondergronden zijn de textures echt ondermaats.


het ziet er krek hetzelfde uit in photomode, geen filters of wat dan ook. het kan zijn dat de AA opgevoerd wordt maar da's dan ook alles

Flare'

Legacy Member
Het is wel vet, alleen nogal veel last van popup heb ik indruk? Maar bon het stoort me niet zo :) De maps zijn echt wel knap en goed gedesigned moet ik zeggen.

Gavin

Legacy Member
Gamer 01 zei:
het ziet er krek hetzelfde uit in photomode, geen filters of wat dan ook. het kan zijn dat de AA opgevoerd wordt maar da's dan ook alles
Tja, ik kan me niet van indruk ontdoen dat het er iets minder uitziet tijdens de races zelf. Misschien door de snelheid ..


Ondertussen rank 5 bereikt, nog steeds zonder echte moeilijkheden.
17% van de trophies. :applause:

Moto

Legacy Member
Allez rank 8 uitgedaan, maarja nog maar 68/96 gold medals, toch allemaal proberen te halen
trophies 100% is wel onbegonnen werk

ochja met kerstmis zeker DLC? :)

Gavin

Legacy Member
Het begint alweer. Rank 6 nog maar en de AI snelt op sommige momenten niet bij te houden, ook al crasht die een seconde geleden.

Squealer

Legacy Member
Net eens uitgebreider kunnen spelen.
Kvind het even amusant als de originele Motorstorm. De graphics zijn zeer geslaagd (detail: zelfs de beplanting beweegt mee als je er door rijdt)
Wel klotig is het soms crashen tegen idiote, kleine obstakels.
En kvind het tamelijk moeilijk, zelfs in de lagere ranks. De tracks zijn zeer tricky. In de 1e motorstorm was het redelijk duidelijk langs waar je kon of moest gaan. Nu zijn er precies meer alternatieve routes. Je moet veel geconcentreerder bezig zijn, of ge vliegt van de baan, tegen een boomwortel, en ge explodeert...
Iemand zei een paar pagina's terug, als reactie op de plattegronden van de tracks: "tamelijk rechtdoor e... :s". Niet dus.... Verre van zelfs... Ge moet genoeg slalommen tussen allerlei obstakels... En zelfs bij een lichte bocht zonder obstakels kan je niet zeggen "neem ik effe, simpel". Nee, vlakke ondergrond kennen ze niet, *hots*bots*knots*bump*skid*crash :D

En weet iemand hoe je de muziek playlist kan beluisteren?
Kzou graag een groot deel van die rock-brol overboord smijten, maar in de playlist editor in de opties kan je precies enkel maar tracks aan en uitvinken, niets meer. Worden we verondersteld van elke artiest & track vanbuiten te kennen ofzo?


- ge kunt uw eigen muziek beluisteren via xmb é.
* jaja



EDIT: paar screens:
MSPR_Q-BiC66_1.jpg

MSPR_Q-BiC66_3.jpg

MSPR_Q-BiC66_4.jpg

MSPR_Q-BiC66_5.jpg

MSPR_Q-BiC66_6.jpg

MSPR_Q-BiC66_7.jpg

MSPR_Q-BiC66_8.jpg

MSPR_Q-BiC66_9.jpg

MSPR_Q-BiC66_10.jpg

Pariah

Legacy Member
muziek staat hier af. trekt op ni te veel. zeker die elektro rommel niet.

graphics zijn zeer goed. en idd die kleine obstakels ergeren me ook soms maar anders is het een topgame

Dolf de Wolf

Legacy Member
Je kan links en rechts op de d-pad ook instellen voor het wijzigen van een track.

Squealer

Legacy Member
Ja dat weet ik, maar er komt geen track name op, dus kweet dan nog altijd niet wat ik aan of uit moet vinken in die playlist

Boukreev

Legacy Member
keb et nu ook al een dagje uitvoerig gespeeld en het is echt wel een zalig spel. enkel crash je idd te makkelijk. met ne buggy ofzo moogde ok ni veel te doen of ge maakt ne halve barel roll en ten zije ok gezien

Gavin

Legacy Member
motje82 zei:
hoe kun je dan je eigen muziek beluisteren tijdens spelen ?
XMB ingame openen en dan gewoon gelijk je MP3'tjes afspeelt.


Bijna Rank 8, 70 gouden medailles en online een spree van 7 wins neergezet! :applause:

devil

Legacy Member
in air zone die track the edge oblivion , ik geraak daar niet eerst zelfs nog ni 3de , heb die al 50 keer gedaan en kan die niet winnen .
iemand daar tips voor ofzo ?

Cookiebear

Legacy Member
ik vond de muziek van de eerste redelijk goed (wolfmother, nirvana... korn vond ik minder, maar past wel zeer goed bij het spel dus vond ik dat ook wel een grote boost aan de sfeer geven), is de muziek in deze dan zoveel slechter?

of zijn het hier allemaal van die jumpers op het forum :p:confused:?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan