Net eens uitgebreider kunnen spelen.
Kvind het even amusant als de originele Motorstorm. De graphics zijn zeer geslaagd (detail: zelfs de beplanting beweegt mee als je er door rijdt)
Wel klotig is het soms crashen tegen idiote, kleine obstakels.
En kvind het tamelijk moeilijk, zelfs in de lagere ranks. De tracks zijn zeer tricky. In de 1e motorstorm was het redelijk duidelijk langs waar je kon of moest gaan. Nu zijn er precies meer alternatieve routes. Je moet veel geconcentreerder bezig zijn, of ge vliegt van de baan, tegen een boomwortel, en ge explodeert...
Iemand zei een paar pagina's terug, als reactie op de plattegronden van de tracks: "tamelijk rechtdoor e...

". Niet dus.... Verre van zelfs... Ge moet genoeg slalommen tussen allerlei obstakels... En zelfs bij een lichte bocht zonder obstakels kan je niet zeggen "neem ik effe, simpel". Nee, vlakke ondergrond kennen ze niet, *hots*bots*knots*bump*skid*crash
En weet iemand hoe je de muziek playlist kan beluisteren?
Kzou graag een groot deel van die rock-brol overboord smijten, maar in de playlist editor in de opties kan je precies enkel maar tracks aan en uitvinken, niets meer. Worden we verondersteld van elke artiest & track vanbuiten te kennen ofzo?
- ge kunt uw eigen muziek beluisteren via xmb é.
* jaja
EDIT: paar screens: