Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Heel vreemd.

Hier nu al 3 weken aan het wachten op m'n MotorStorm van VGP, terwijl enkele andere games al na 8 of 9 dagen arriveerden.

Spookiekiller

Legacy Member
Kzie aan de reviews van Play.com dat ze in engeland vanaf de 17-18-19de zijn aangekomen. Met een beetje geluk komen ze vrijdag hier aan wrsch.

hey69

Legacy Member
mischien heeft da iets te maken met die t shirt toestanden dat ze erbij gingen geven?

sypro9000

Legacy Member
Ik heb hem al van maandag bij play.com, twas zelfs verzonden met prior en dat heb ik ook nog nooit gezien.

Gamer 01

Legacy Member
Volgende week zien we al die postbodes met van die motorstorm t-shirts rondlopen... :lol:
en luiden de krantenkoppen "De post organiseert groot MotorStorm toernooi onder werknemers!"...

hey69

Legacy Member
ik denk niet dat die bomma van een postbode bij mij der iets mee is, alhoewel met de feestdagen dat er aankomen... verschiet van niets

Spookiekiller

Legacy Member
hey69 zei:
ik denk niet dat die bomma van een postbode bij mij der iets mee is, alhoewel met de feestdagen dat er aankomen... verschiet van niets
Inderdaad, in deze economisch turbulente tijden :wtf:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Heb hem sinds gisteren (hier in België gekocht gwn :p).

Voor zo ver ik heb gespeeld is het echt een nice spel :) Rank 3 atm

youriecker

Legacy Member
iemand een idee hoe de ranglijsten werken, moete echt 1ste zijn of hoe werkt da?
of ist gewoon als ge bv 10de van de 11 zijt hebde van 1 speler gewonnen of hoe werkt da ranking systeem voor de leaderboards?
dank bij voorbaat

the_death

Legacy Member
damn wat een hoop geleeuter, sorry maar, ik heb hem, ik nog niet , dito , ik heb hem wel, ik ook, ik nog niet normaal morgen.....

BOEIEEEEE!!

istie goed?

hey69

Legacy Member
heb nog maar 1 raceke gespeeld omdatk nie veel tijd had maar zag er echt wel vet uit.Was enorm tevreden over de eerste

Gavin

Legacy Member
Ja ja, vandaag in de bus.

Binnen een kwartiertje aan het spelen slaan, dan kan ik je op je wenken bedienen, the_death.

Gavin

Legacy Member
Rank 3 na een uurtje spelen, voorlopig nog veel te simpel. (maar ik zal maar niet te hard roepen :p)

Grafisch vind ik het toch wat teleurstellend. De filters + detail dat er in fotomode opgegooid worden, hadden ook gewoon in het spel mogen zitten. Op zanderige ondergronden zijn de textures echt ondermaats.

Verder zijn alle ergernissen uit de eerste Motorstorm weggewerkt. Hier ga ik mij mee amuseren!

Oh ja, een remix van Nirvana's Swap Meet? :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan