Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Meh, nog altijd geen MotorStorm hier :(
Wel een andere game, die zelfs later is verzonden...

YaMo

Legacy Member
Er komen echt teveel goeie games tegelijk uit :(
Ik kan geen 5 games tegelijk spelen en ondertussen nog eens proberen om niet op al mijn examens te buizen hè.

Squealer

Legacy Member
YaMo zei:
Er komen echt teveel goeie games tegelijk uit :(
Ik kan geen 5 games tegelijk spelen en ondertussen nog eens proberen om niet op al mijn examens te buizen hè.

Dat kies je zelf é :)
Je kan ook gewoon op je gemak je bezig houden met 1 game tegelijk. Zo geraak je, samen met je examens, zelfs tot voorbij de kerstvakantie imo ....

sele

Legacy Member
en tegen wnn je ze allemaal gespeeld hebt staat er weer een nieuwe topper op je te wachten :p,zoals kilzone 2

YaMo

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Dat kies je zelf é :)
Je kan ook gewoon op je gemak je bezig houden met 1 game tegelijk. Zo geraak je, samen met je examens, zelfs tot voorbij de kerstvakantie imo ....

Ja, maar dan komen er wéér goeie games uit :p En op den duur zit je met een exponentieel groeiende stapel games die je nog moet spelen.

Squealer

Legacy Member
YaMo zei:
Ja, maar dan komen er wéér goeie games uit :p En op den duur zit je met een exponentieel groeiende stapel games die je nog moet spelen.

Neenee, In de herfst, tot in de kerstvakantie worden er gewoon veel meer games uitgegeven. Tis slecht weer, iedereen zit binnen, te gamen. De eindejaarsperiode betekent dan nog eens vakantie + cadeautjes tijd => meer games releasen.
Erna niet meer omdat er geen vakantie meer is, en als de vakantie dan toch begint rond juni/juli, is het veel te goed weer, waardoor er minder gegamed wordt, en minder gereleased wordt.

Ge kunt als het ware nu een "zomervoorraad" aanleggen ;)

Goldrusher

Legacy Member
Heeft hier iemand MotorStorm van VGP al ?

28/10: LBP verzonden --> 05/11: ontvangen
28/10: MS verzonden ---> ?????
03/11: VC verzonden ---> 12/11: VC ontvangen
04/11: R2 verzonden ----> 13/11: R2 ontvangen

Missing in action ?

sele

Legacy Member
Goldrusher zei:
Heeft hier iemand MotorStorm van VGP al ?

28/10: LBP verzonden --> 05/11: ontvangen
28/10: MS verzonden ---> ?????
03/11: VC verzonden ---> 12/11: VC ontvangen
04/11: R2 verzonden ----> 13/11: R2 ontvangen

Missing in action ?

ik heb het samen met littlebigplanet gekregen,zelfde dag als jij lbp gekregen hebt,wa is vc?

Xploziv

Legacy Member
bij play.com duurt het met games tegenwoordig altijd wel lang voor het hier is

nog steeds niks ontvangen, was nen tijd geleden met pure ook zo heeft 3 tot 4 weken geduurd :doh:

Gavin

Legacy Member
Bevestigingmail op maandag (10/11) gehad. Ook hier nog steeds niets, bij Play.

Gavin

Legacy Member
Mja, Ik heb al een deel filmpjes besteld bij Play en allemaal goed aangekomen.

Ik heb mijn mailtje dus de tiende gehad. Vijf werkdagen + de feestdag = dinsdag. Tijd genoeg nog.

Spookiekiller

Legacy Member
Miljaar, kverheugde me op splitscreen avond vdaag. Resistance 2 co-op kunt ge nie met 4 split zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan