Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squealer

Legacy Member
Alle games die ik van bij Play.com heb besteld (zoals deze motorstorm) en die op een dinsdag zijn verzonden, zaten hier 2 weken later op een maandag in de bus.

Motorstorm 2 werd op een donderdag verzonden, dus ik gok op levering tussen volgende week maandag & woensdag

sypro9000

Legacy Member
Fuck play.com ofzo...

LKP en motorstorm zijn vorige week maandag verzonden en nog altijd niet aangekomen maar Valkyria chronicles die maandag is verzonden door de Thehut.com is wel al aangekomen en is dan eens zoveel goedkoper.

Chriskepoe

Legacy Member
idd mijne ook van play vorige week maandag & tot heden nog niets in de bus gezien, maar heb nog deadspace,lbp,fallout,saintsrow2 :p i'll live

Boukreev

Legacy Member
zelfde met mijne van play.com. nuja, als ik het maar in goeie staat krijg en niet te lang meer moet wachte :p

Moto

Legacy Member
Mja zit ondertussen in Rank 8, het wordt toch echt wel wat moeilijk dan

Flare'

Legacy Member
Mijn ook nog niet toegekomen van play maar gezien ik vollen bak met WoW bezig ben voort moment stoort het mij niet :)

motje82

Legacy Member
zalig spel voorlopig maar klopt het dat het nog retemoeilijk wordt in latere levels?

hey69

Legacy Member
mijn ook nog niet toegekomen.Van play.com ga ik toch niets meer bestellen zene, beter van de usa dan .

split-second

Legacy Member
hey69 zei:
mijn ook nog niet toegekomen.Van play.com ga ik toch niets meer bestellen zene, beter van de usa dan .

Ja het is erg geworden. Vorige keer had ik GT5p op 4werkdagen hier (verzonden vanuit Jersey). Maar alle andere titels zo'n 2 weken (verzonden vanuit Bulgarije).

Videogameplus doet veel beter, binnen de 5 werkdagen heb je je game.

Chriskepoe

Legacy Member
ik heb wel gemerkt dat play enkel bij Pre-orders zo'n probleem heeft :sop:

Moto

Legacy Member
maar klopt het dat het nog retemoeilijk wordt in latere levels?
Bwa heb nu 3-4 races op Gold in rank 8 zonder al te veel problemen
Wat wel retemoeilijk wordt is het unlocken van die Speed-events en de speed-events op zich 1 keer in rank 7

Squealer

Legacy Member
Er zat een pakske in de brievenbus toen ik thuiskwam vanavond.
Van Play.com. Ik dacht "Aha, Motorstorm, net zoals ik verwacht had". (ik gokte op ma-di-wo van deze week).

Bleek het COD5 te zijn, dat 6 dagen na Motorstorm was verzonden ....
Cod5 werd dus geleverd na exact 1 week (preorder) en Motorstorm duurt nu 13 dagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan