Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
bahbah, Volgens mij verscheept Play.com Motorstorm toch niet vanuit UK, maar vanuit budapest (of waar was het).

Posted: 12/12/08
nu is het 11 dagen later :p, bummer, had het graag voor kerstmis gespeeld :D.

Is er morgen ook post?

Shotterke

Legacy Member
RaZoR be zei:
bahbah, Volgens mij verscheept Play.com Motorstorm toch niet vanuit UK, maar vanuit budapest (of waar was het).

Posted: 12/12/08
nu is het 11 dagen later :p, bummer, had het graag voor kerstmis gespeeld :D.

Is er morgen ook post?

Hetzelfde met Fifa 09 dat ik heb besteld. :( Of de postbode heeft het gepikt :p

En morgen is er post denk ik.

syndrom

Legacy Member
ik verkoop mijn kopie trouwens aan 40 euro meeneemprijs, check de buy and sell :)

SpArkLeS

Legacy Member
Heb het sinds vandaag en leuk leuk

Maar mijn rechterhand doet toch wel pijn na een paar racekes :o

the_death

Legacy Member
is er deze keer ook weer zo een nederlandse sectie waar dus nederlandse servers zijn gehost? ben aant twijfelen dak hem ga halen

F e r o x

Legacy Member
Hebben jullie ook dat het beeld bij 3-player (of 4 spelers, is identiek) zo donker is? Ik kan echt mijn weg niet zien, en rij overal pardoes op. Bij single-player en met twee geen enkel probleem. Enkel dus wanneer beeld in 4 ingedeeld is. Zéér vervelend, want het is onmogelijk om die functie te gebruiken en zit nog af en toe met een man of 4 voor de playstation.

Lloyd

Legacy Member
Zaterdag besteld bij shopto, maandag al verzonden en vandaag al aangetekend in de brievenbus! En denk zelf nie dan die int weekend werken dus das toch wel heeeeel rap. Kheb op dezelfde dag deadspace besteld van cdwow in nederland en die is er nog niet :)

RaZoR be

Legacy Member
lol, nice!! dat gaat precies echt vooruit :D..

Kon ik dat ook maar van Play zeggen :s

edit:

haha men woorden zijn nog niet koud of de postbode is hier :) met Motorstorm :D

MaTraK

Legacy Member
Allee vooruit, dan ook maar eens via Shopto.net besteld, eens zien wat dat geeft. Voorlopig al goeie reacties precies.

Ik kom wel op 31€ afgerond verzending incl. maar das dan nog een mooie prijs.

Lloyd

Legacy Member
RaZoR be zei:
lol, nice!! dat gaat precies echt vooruit :D..

Kon ik dat ook maar van Play zeggen :s

edit:

haha men woorden zijn nog niet koud of de postbode is hier :) met Motorstorm :D

Ben blij vo jou :) en? Wa vin je ervan? Ik vin het in ieder geval een waardige opvolger voor de 1! Superspel! Kga ier veel leute aan hebben :)

split-second

Legacy Member
Wat is die shopto.net snel zeg !
19december verzonden en gisteren aangetekend ! aangekregen.
Van service gesproken !

RaZoR be

Legacy Member
Lloyd zei:
Ben blij vo jou :) en? Wa vin je ervan? Ik vin het in ieder geval een waardige opvolger voor de 1! Superspel! Kga ier veel leute aan hebben :)

ik vind het echt vet :). echt een goede opvolger idd :D, zit er beter uit, tracks zijn wat voller.
& een vette soundtrack tot nu toe :)

In flames al gehoord :D

F e r o x

Legacy Member
Goldrusher zei:
Brightness/contrast bijregelen. In-game of op uw televisie.

Op televisie staat het goed, zoals gezegd perfect beeld bij single player. Waar zit die optie ingame? Ik vind alleen doorzichtigheid hud regelen bij 'beeld', zie hier geen contrast/brightness staan.

RaZoR be

Legacy Member
wat ik nog goed gedaan vind eigenlijk , is de trophy case. Hier kunt ge ten minste echt per trophy zien hoever dat ge er nog van staat in 1 oogwenk :), heb ik nog niet bij andere games gezien

SpArkLeS

Legacy Member
Voeg mij toe op psn: LollieLaurie :D

wat is jullie favo voertuig?
Ik vind de bike toch leuk enkel ja gevaarlijk e :o

Squealer

Legacy Member
Is er eigenlijk een verschil tussen de voertuigen binnen een klasse?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan