Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaZoR be zei:bahbah, Volgens mij verscheept Play.com Motorstorm toch niet vanuit UK, maar vanuit budapest (of waar was het).
Posted: 12/12/08
nu is het 11 dagen later, bummer, had het graag voor kerstmis gespeeld
.
Is er morgen ook post?
Of de postbode heeft het gepikt 
RaZoR be zei:lol, nice!! dat gaat precies echt vooruit..
Kon ik dat ook maar van Play zeggen
edit:
haha men woorden zijn nog niet koud of de postbode is hiermet Motorstorm
![]()
en? Wa vin je ervan? Ik vin het in ieder geval een waardige opvolger voor de 1! Superspel! Kga ier veel leute aan hebben 
Lloyd zei:Ben blij vo jouen? Wa vin je ervan? Ik vin het in ieder geval een waardige opvolger voor de 1! Superspel! Kga ier veel leute aan hebben
![]()
. echt een goede opvolger idd
, zit er beter uit, tracks zijn wat voller.

Goldrusher zei:Brightness/contrast bijregelen. In-game of op uw televisie.