Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Djeez Gavin. Die finisht een 12 man race met 30 sec voorsprong op nummer 2.
Hij is de enige finisher. Haha.

SpArkLeS

Legacy Member
ik moe weg! verjaardag grootmoeder

twas aangenaam en voor herhaling vatbaar met nog meer 9livesmembers!!

Goldrusher

Legacy Member
Bye bye.

Maar we racen nog altijd hé... dus wie wil spelen, leave your nick !!

Gavin

Legacy Member
Enkele screens:

29yif82.jpg


Deze was allemaal met voertuigen uit dezelfde klasse:
n2z7zm.jpg



Ik zeg het; arcaderacers! :love:

Een keertje niet gefinisht. Mama was terug van de Lidl en dan moest ik helpen uitladen. :lol:

Binnen een kwartiertje wil ik wel opnieuw meedoen.

RaZoR be

Legacy Member
vind het jammer van de trophy voor 4 spelers. heb geen 4 controllers :(

Goldrusher

Legacy Member
Zopas ook nog eens eentje gewonnen met deftige voorsprong. 't Is echt wel keihard online. Goeie start is ook belangrijk.
Daarom dat Gavin die ene keer 30s voorsprong had, hij was weg en de rest bleef elkaar kapot rammen.

Squealer

Legacy Member
Gavin zei:
Enkele screens:

http://i39.tinypic.com/29yif82.jpg

Deze was allemaal met voertuigen uit dezelfde klasse:
http://i39.tinypic.com/n2z7zm.jpg


Ik zeg het; arcaderacers! :love:

Een keertje niet gefinisht. Mama was terug van de Lidl en dan moest ik helpen uitladen. :lol:

Binnen een kwartiertje wil ik wel opnieuw meedoen.

Ik wil u wel nekeer live bezig zien :p

EDIT:
Kunt ge geen player names boven de voertuigen tonen?

EDIT2:
Game blijft nu hangen op "wacht op andere spelers: 0 seconden" ... :/

Gavin

Legacy Member
Twee keertjes de verkeerde track voor ogen en dus het verkeerde voertuig genomen. Voor de rest: eens uit de greep van het peloton ... :cool:

Goldrusher is me wel een keer voor geweest, we moeten eerlijk zijn.

Goldrusher

Legacy Member
Een keer vierde en jij was vijfde, dat was close tot in de laatste bocht.
Paar keer vijf en vier ook.

De rest van de races ben jij weg en we zien je niet meer... Soms zit ik vlak achter je, of net voor je, maar 'k maak dan een domme fout en 't is om zeep.

Wel megagoeie game. :cool:

Squealer

Legacy Member
Men eerste online racekes zitten er op...
Idd, eens ge weg zijt uit het peloton zit ge zeker bij de eerste 5... Kwestie van geluk....
En er is geen idiote catch-up zoals in single player...

Gavin toch ook een keer zien sukkelen in het peloton bij de start, maar gij duwt rap op reset of niet? Ben ik ook niet eens voor u geëindigd? :p

1 keer dik verloren. Tijdens het laden ff weggelopen en bij het aftellen naar de start wist ik niet meer waar ik men controller had gesmeten. Heel dat peloton blindelings in men gat :p

Ah, Squealer is die Bic. (over die post gelezen)

Wat een nick

Die stamt uit een MoHaa clan van +- 7 jaar geleden en aangezien je geen nicknames kan veranderen op dit forum... :)

Gavin

Legacy Member
Ik gebruik nooit de resetknop. (je bedoelt select?)

Ik verlies veel tijd bij een crash terwijl ik anderen gewoon zie crashen en dan op volle snelheid, met een ghostauto, zie verder rijden. Ik zou dat ook wel willen kunnen.

En ik was dat die in je gat reed. Het zal ook wel die race geweest zijn waar ik in het peloton zat.

Voorts heeft Goldrusher me één keer van de baan geramd (eerste parcours dat we reden, geloof ik) en vanop de zevende stek toch nog met voorsprong eerste gefinisht!

Squealer

Legacy Member
Neen, het was op Mudslide, en ik dacht dat je dan in een witte truck reed en je toen een tweetal keer tamelijk rap zag resetten. Kan het verkeerd gezien hebben...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan