Archief - MotorStorm: Pacific Rift

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Met een big rig ben je bijna niet omver te krijgen + Mudslide is vrij gemakkelijk dus ik betwijfel het.

Misschien is dat zoals bij Wipeout; als je connectie niet goed is, krijg je even een ghostcar?

Scooter

Legacy Member
Zonet het spel toch maar besteld. Den demo van den eerste kon mij eerlijk gezegd niet echt bekoren maar ik zou eens een leuke online racer spelen, en GT5P in zijn huidige vorm is dat helaas niet.

Lloyd

Legacy Member
Erdedju khad me ziek moeten melden vandaag! :D Al die mooie races gemist :( maar kzou waarschijnljk toch maar verloren zijn :)

Als je nog eens speelt (en ik ben thuis) doe ik zeker mee!

SpArkLeS

Legacy Member
Het was inderdaad wel leuk, had spijt dat ik weg moest! Ik ben toch wel trots op mijn 3e dat geeindigd ben! wrm heb ek daar gene screen van genomen :o

Nu heb ek toch tenminste al wa vrienden :p

*kijkt uit naar de volgende race*

RaZoR be

Legacy Member
ik ben er precies ook nooit wanner er geraced word. vandaag heeft men broer de hele dag Tomb Raider gespeeld :(....

Gavin

Legacy Member
Die foto's waren een eenmalige gebeurtenis, he.

Niet denken dat ik al mijn onlineraces zo geklasseerd heb of zo.

:unsure:

Squealer

Legacy Member
Gavin, crasht gij eigenlijk ooit eens? :p
Wat zijn uw geheimen? Buiten maken dat ge zo snel mogelijk vóór de rest zit bij de start, wat eigenlijk gewoon op goed geluk te doen is aangezien de startgrid random is.

Gavin

Legacy Member
Ik crash sporadisch als ik gewoon race. 90% van de crashes komt omdat iemand anders tegen mij rijdt ...

Ik heb op elke track twee routes: eentje voor de zware en eentje voor de lichte. In vele gevallen zijn die twee wel hetzelfde. En die perfectioneer je dan.

Geen turbo in de lucht, geen turbo boven vuur of in water, remmen voor de bochten, bijsturen met R/L1.

Startgrid is random maar ik kan je verzekeren dat ik nooit als laatste bij de eerste bocht ben. neem geen risico's bij de start als je een lichter voertuig hebt dan de andere, je verliest toch. Rem even en laat de rest op elkaar rijden. Spelgevoel dus eigenlijk. :p

Squealer

Legacy Member
geen turbo in water? Ik doe dat juist wel. Compenseren voor verlies aan snelheid, en het is toch nagenoeg "gratis" op die momenten.

Ik rem eigenlijk bijna nooit...

Liever turbo zo lang mogelijk aanhouden, of hebben kleine boostjes (bv als je tegen je limiet aanloopt) ook nut?

R1/L1 bezigen voor correcties, da's iets dat ik eens moet proberen. Meestal trek ik men handrem ff op en geef boost als ik merk dat ik een bocht te wijd aan het nemen ben.

Ann1hilator

Legacy Member
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum! Ik zoek mensen om Motorstorm: PR mee te spelen, dus jullie mogen mij altijd toevoegen, dan kan ik eens meeracen met jullie (PSN=Ann1hilator). Ik speel trouwens ook Little Big Planet en Resistance 2.

edit: Fifa 09 speel ik ook

Gavin

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
geen turbo in water? Ik doe dat juist wel. Compenseren voor verlies aan snelheid, en het is toch nagenoeg "gratis" op die momenten.

Ik rem eigenlijk bijna nooit...

Liever turbo zo lang mogelijk aanhouden, of hebben kleine boostjes (bv als je tegen je limiet aanloopt) ook nut?

R1/L1 bezigen voor correcties, da's iets dat ik eens moet proberen. Meestal trek ik men handrem ff op en geef boost als ik merk dat ik een bocht te wijd aan het nemen ben.
Awel, dat verklaart die 10-20 seconden, he .. :D

Hangt van de diepte van het water af. Met een motor spring ik er natuurlijk gewoon over.

Ik ben fan van lange boosts. Daarom geen turbo in water (met zware voertuigen), je metertje is dan weer leeg en we zijn weer vertrokken.

Gewoon remmen, handrem is controleverlies en boosten is nodeloos turbo verspelen.

split-second

Legacy Member
split-second zei:
Sony Playstation 3 - ShopTo.Net

Voor 26€ kan je niet sukkelen (tel er 3,5€ verzending bij ! )


Heb net mijn Visa afrekenig gekregen en de online prijs die de site (shopto.net) weergeeft in euros komt niet overeen met hetgeen er uiteindelijk van uw Visa gaat.

Zo moest ik voor Motorstorm2 met verzending volgens de site 30.06€ betalen en is er 25,28€ van mijn rekening gegaan.
Hetzelfde met die wireless keypad, op de site een kleine 32.62€ met verzending op de Visa 27.78€
Indiana Jones op de site 27.5€ op de Visa 23.11

Dus voor het moment is er zo'n 4,8€ verschil met hetgeen op de site wordt weergegeven. (pond/euro verhouding zal bij hun niet aangepast zijn blijkbaar)

Wou dit maar even meedelen, nu wordt alles nog goedkoper ! ;)

Cycloon

Legacy Member
Je kan best altijd zelf eens omrekenen want Visa en Mastercard rekenen met de koers die op dat moment zich voordoet, als de website dan zijn prijzen niet op hetzelfde moment aanpast kan het snel al ffkes schelen.

Unpro

Legacy Member
Heb het mij gisteren ook op shopto besteld, nu maar hopen dat ik het volgende week heb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan