Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://i41.tinypic.com/260fuyc.jpgLets^Freak^Out zei:Het was inderdaad wel leuk, had spijt dat ik weg moest! Ik ben toch wel trots op mijn 3e dat geeindigd ben! wrm heb ek daar gene screen van genomen
Nu heb ek toch tenminste al wa vrienden
*kijkt uit naar de volgende race*

Gavin zei:


Ik herinner me die nog, 'k was met m'n camion nog net binnen de 30s limiet.Gavin zei:
Awel, dat verklaart die 10-20 seconden, he ..-P|b-SqUeaLeR zei:geen turbo in water? Ik doe dat juist wel. Compenseren voor verlies aan snelheid, en het is toch nagenoeg "gratis" op die momenten.
Ik rem eigenlijk bijna nooit...
Liever turbo zo lang mogelijk aanhouden, of hebben kleine boostjes (bv als je tegen je limiet aanloopt) ook nut?
R1/L1 bezigen voor correcties, da's iets dat ik eens moet proberen. Meestal trek ik men handrem ff op en geef boost als ik merk dat ik een bocht te wijd aan het nemen ben.

split-second zei:
