Archief - Mijn MMORPG project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mast3rCh13f

Legacy Member
Kwil niet grof doen, maar als ik de naam gewoon zo lees trekt het mij niet zo aan om het spel te spelen. Maarja, ieder zijn mening, anderen zullen er wel anders over denken zeker.

Martian

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Kwil niet grof doen, maar als ik de naam gewoon zo lees trekt het mij niet zo aan om het spel te spelen. Maarja, ieder zijn mening, anderen zullen er wel anders over denken zeker.

Inderdaad die "swordz" trekt echt niet aan...
Precies zo'n flauw Aziatisch afkooksel :s

artego

Legacy Member
Martian zei:
Inderdaad die "swordz" trekt echt niet aan...
Precies zo'n flauw Aziatisch afkooksel :s

De nieuwe naam is Kings Of Conquest op kingsofconquest.com het is wel nog steeds dezelfde site op dit moment

Fr33z

Legacy Member
Dit ga ik toch in het oog houden, mss 1 tip, maak zoveel mogelijk reclame met een mooi filmpje op youtube enzo, zie wel dat je servers niet overbelast worden.. :)

ik zal ook wel is een kijkje komen nemen

artego

Legacy Member
Fr33z zei:
Dit ga ik toch in het oog houden, mss 1 tip, maak zoveel mogelijk reclame met een mooi filmpje op youtube enzo, zie wel dat je servers niet overbelast worden.. :)

ik zal ook wel is een kijkje komen nemen

Ik denk dat 8 gb ram en 8 ghz processor wel zal volstaan voor pre-alpha testing :)

artego

Legacy Member
thelordofpee zei:
Single core 8 Ghz?

Hangt er een beetje vanaf. Ik heb twee servers staan. 1tje is al volledig uitgebouwd : amd phenom ii x4 830 2.8ghz en 8 gb ram. Ik denk dat dit waarschijnlijk wel zal volstaan voor een tijdje. Een andere moet nog volledig uitgebouwd worden ( hij is een heel stuk groter en in theorie kan ik tot 32 gb ram steken en een processor naar keuze). Deze heeft mijn stiefvader een tijdje gebruikt voor zijn site jobgepast.be maar niet lang dus kan ik hem ook gebruiken.

Ik heb ook een UPS met een backup van 2 uur om ze aan te houden.
Maar dat stelt natuurlijk de modem nog niet veilig bij een stroomonderbreking (dit gebeurd niet vaak, en het belangrijkeste is natuurlijk dat de servers blijven draaien zodat niet alles opnieuw moet worden opgestart.) maar ik kan er ook nog wel 1 kopen voor de modem.

Een ander ding dat best wel spijtig is is dat we hier in Belgie met maar 2 internetproviders zitten die niet erg veel concurentie voeren en dat de prijzen extreem duur zijn. Ik weet ook niet of ik als 16 jarige aan een business abonement kom en er staan dar eigenlijk niet eens prijzen voor op de website.

Bij hun een dedicated server kopen overweeg ik zelfs niet als ik naar hun prijzen kijk
Dedicated server hosting - totale controle over een volledige server.
Bij het eerste paket heb je zelfs maar 250 GB. Als ik echt geen goed abonnement kan krijgen bij telenet dan weet ik een site waar ik servers voor 70 euro per maand met 16GB ram 5 TB dataverkeer 4X2.4 GHZ en een degelijke internetsnelheid (bij telenet zeggen ze niet eens hoe snel hun dedicated servers dan wel zijn...)

thelordofpee

Legacy Member
De maximale downloadsnelheid en/of uploadsnelheid. Ik weet het helemaal niet zeker maar ik denk dat het 8 was.

shadowstep0705

Legacy Member
Ziet er nog goed uit, maar die wereld was wat leeg in het intro filmpje op de site. Ik weet ook dat er eerst mensen online moeten zijn maar wat meer NPC's maakt het wat gezelliger :)

artego

Legacy Member
thelordofpee zei:
De maximale downloadsnelheid en/of uploadsnelheid. Ik weet het helemaal niet zeker maar ik denk dat het 8 was.

Ah ik begrijp wat je bedoelt 1 mbps = 0.125 MB/s

r0naele

Legacy Member
looking good :o
khoop da je uw plannen kunt waarmaken en dat dit een echt succes zal worden!

artego

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
en hoe staat het nu?

Ik heb spijtig genoeg de laatste tijd bijna geen tijd gehad sinds dit iets is dat ik met andere mensen in mijn vrije tijd doe. Ik verwacht wel een Pre-alpha tegen maart maar daar zal nog niet veel van het concept in zitten. Gewoon de basis dingen zoals skills, pvp, pve, bank, traden, auction house, en een paar quests shops en dialogen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan