Archief - Mijn MMORPG project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Ma heuh jong. Vanwaar haalt ge uw objecten? Met wa engine zijt ge dees aant maken? Dees is echt te nice om op 40 dagen uit uwe mouw te schudden zonder ervaring eh. xD

edit: aha, "het template"

artego

Legacy Member
MAXXUR zei:
Ma heuh jong. Vanwaar haalt ge uw objecten? Met wa engine zijt ge dees aant maken? Dees is echt te nice om op 40 dagen uit uwe mouw te schudden zonder ervaring eh. xD

edit: aha, "het template"

Ja :P heb het niet zelf gemaakt, ik ben vooral bezig geweest met het spel zelf. Ik was er al mee bezig voor ik het voledige concept had uitgedacht. Eerst was ik aan het denken om gewoon te beginnen met een rpg en daarna begonnen er meer ideeën te komen natuurlijk he :)

Sovereign

Legacy Member
Nu nog iemand zoeken die de Lore schrijft. Het verhaal is toch ook belangrijk eh gasten :)

koetje07

Legacy Member
1 tip,focus je op pvp. mensen zullen dit nooit verkiezen als ze een AAA mmorpg kunnen spelen voor de pve. Als de pvp echt fun is en vernieuwend qua gameplay,zal je wel wat volk kunnen trekken. count me in for alpha :)

artego

Legacy Member
koetje07 zei:
1 tip,focus je op pvp. mensen zullen dit nooit verkiezen als ze een AAA mmorpg kunnen spelen voor de pve. Als de pvp echt fun is en vernieuwend qua gameplay,zal je wel wat volk kunnen trekken. count me in for alpha :)

Ik heb de PVP al uitgewerkt voor het grootste deel. Ik heb ook al een game concept, het zal waarschijnlijk ook geen normale RPG zoals al de rest worden. Hier is het concept Ancient Swordz Forums! • View topic - Full Game Concept!

thelordofpee

Legacy Member
Nice systeem van die koningen enzo. Maak het wel a.u.b. niet te gemakkelijk om koning te worden. Zorg ook dat de quests gevarieerd zijn en niet zoals "Collect 5 herbs". Zorg ook dat een speler niet direct overrompeld wordt met shops, quests,...

The_Cat

Legacy Member
artego zei:
Ik heb de PVP al uitgewerkt voor het grootste deel. Ik heb ook al een game concept, het zal waarschijnlijk ook geen normale RPG zoals al de rest worden. Hier is het concept Ancient Swordz Forums! • View topic - Full Game Concept!

Ik zou er wel eens een Engelse spellingchecker doorhalen :) ik kwam wat fouten tegen en ook their waar het there moest zijn. Als je echt verder gaat gaan met je spel wil je natuurlijk zo professioneel mogelijk ogen zonder spellingsfouten :)

artego

Legacy Member
The_Cat zei:
Ik zou er wel eens een Engelse spellingchecker doorhalen :) ik kwam wat fouten tegen en ook their waar het there moest zijn. Als je echt verder gaat gaan met je spel wil je natuurlijk zo professioneel mogelijk ogen zonder spellingsfouten :)

Ja das waar, ik zat op dat moment vol met ideeën en wilde het zo snel mogelijk aftypen voor de creativiteit terug weg was :). Ik zal het nog eens doorlezen en door de spellingschecker halen

koetje07

Legacy Member
niet slecht, maar maak het in het begin niet al te ingewikkeld. bv. alleen warriors en archers. Balancen zal al een hele klus zijn, aangezien balancen oneindig lang duurt. De meeste studio's hebben zelfs mensen in dienst speciaal voor te balancen. Dat first person archer zal een grote kloof maken tussen noobs en vets, wat mensen zal doen afhaken. Eveneens die 2u tijd als je 1x sterft, mensen willen continu spelen zonder te wachten.

Maar toch goed bezig. Vele grote studio's nu zijn ook zo begonnen, kijk maar naar Jagex van Runescape. Jagex begon als 2 broers die voor de fun een spel maakten dat uitgegroeid is tot het populairste browser-based spel en ze in de top 10 van rijkste, jongste Britten staan!

thelordofpee

Legacy Member
Ironpole zei:
Het game concept dat er nu staat = Shadowbane.

Boeien? Nu is het onmogelijk om nog met een volledig nieuw idee te komen op de MMORPG markt. Shadowbane bestaat trouwens niet meer, dus is het niet erg.

Phoo

Legacy Member
op welke engine is dit gemaakt ? torque/bigworld/RC ? bon ziet er toch al vrij deftig uit :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan