Archief - Mijn MMORPG project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangelus

Legacy Member
Tip voor de foto-gallerij: smijt dat Flash gedoe weg en zet er een simpele HTML pagina. Dat is veel gebruiksvriendelijker.

artego

Legacy Member
Ironpole zei:
Het game concept dat er nu staat = Shadowbane.

Ik had nog nooit van het spel gehoord, het is mijn eigen idee. Mijn idee in het begin was zelfs om de spelers zelf de gebouwen in hun stad te laten zetten en dat er maar 3 a 4 rijken waren, maar dat zou te ingewikkeld worden. Ik will in het nieuwe concept ook met vaste stukken grond/ steden werken die veroverd kunnen worden.

thelordofpee

Legacy Member
Nice. Een soort Mount and Blade MMORPG? En in hoeverre is dit gratis? Man, had ik wa meer geoefend in modelling konk helpen. Toch nog eens verder aan leren :)

Hoe geprogrammeerd trouwens?

artego

Legacy Member
thelordofpee zei:
Nice. Een soort Mount and Blade MMORPG? En in hoeverre is dit gratis? Man, had ik wa meer geoefend in modelling konk helpen. Toch nog eens verder aan leren :)

Hoe geprogrammeerd trouwens?
C# en als engine RealmCrafter zoals al gepost is denk ik :)

thelordofpee

Legacy Member
Hmm... Wil ook leren coderen (al gedaan, weet hoe moeilijk het is) maar tegen dat ik het kan ben ik geen van geen enkele waarde voor deze game zeker? Trouwens geregistreerd op het forum.

artego

Legacy Member
thelordofpee zei:
Hmm... Wil ook leren coderen (al gedaan, weet hoe moeilijk het is) maar tegen dat ik het kan ben ik geen van geen enkele waarde voor deze game zeker? Trouwens geregistreerd op het forum.

Danku :D. Het zal nog wel een tijd duren voor het hele concept is uitgewerkt aangezien we alemaal nog school lopen. En zelfs als het af is gaan we waarschijnlijk nog updates blijven doen zoals in bijna alle MMORPG's

thelordofpee

Legacy Member
artego zei:
Danku :D. Het zal nog wel een tijd duren voor het hele concept is uitgewerkt aangezien we alemaal nog school lopen. En zelfs als het af is gaan we waarschijnlijk nog updates blijven doen zoals in bijna alle MMORPG's

Kga mij er vanaf morgen toch aan wagen en ga beginnen met te leren coderen. Alsk het volhou en alles versta vraag ik wel eens of ik kan helpen. :d weet jij een goede plaats om te beginnen? ( PM ofzo)

metalleke

Legacy Member
artego zei:
C# en als engine RealmCrafter zoals al gepost is denk ik :)

Wat is er eigenlijk effectief zelf gedaan/ontwikkeld? Alles wat je ziet is gewoon die engine?

artego

Legacy Member
metalleke zei:
Wat is er eigenlijk effectief zelf gedaan/ontwikkeld? Alles wat je ziet is gewoon die engine?

Het is inderdaad zo dat ik nog niet zoveel van het spel zelf gepost heb, dat is omdat we vooral bezig geweest zijn met het maken van de ervan en nog niet zoveel met de site: Scripts, Models, concept, Game Art, dingen uitwerkenzoals combat enzovoort.

pffftt

Legacy Member
idd , jullie zijn goed bezig enkel zou ik die naam wijzigen

kversta nie wat de meerwaarde is om swords met een z te schrijven

succes

TekkamanOmega

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Waarom swordz? :(

Vroeg ik mij op het eerste zicht ook af.
Je zou een veel ruimer en volwassener publiek aantrekken als je simpelweg "Ancient Swords" noemt... tenzij dat niet uw target userbase is.
Ik persoonlijk zou al afknappen op de naam, moest ik op zoek zijn naar een nieuwe mmo.
Imho komt het onprofessioneel en naief over...

Maar... het is jouw spel... noemt het gelijk ge wilt, natuurlijk :p

Aan de andere kant... goei initiatief... vooral op jou(jullie) leeftijd(en).

artego

Legacy Member
pffftt zei:
idd , jullie zijn goed bezig enkel zou ik die naam wijzigen

kversta nie wat de meerwaarde is om swords met een z te schrijven

succes

ancientswords.com was al bezet en de prijs om het over te kopen was voor mij een beetje te duur. Misschien veranderd de naam later ook wel.

Granaatappel

Legacy Member
die z in swordz da kan echt nie he
en da plaatje op de homepage is van WoW
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan