Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Het game concept dat er nu staat = Shadowbane.
C# en als engine RealmCrafter zoals al gepost is denk ikthelordofpee zei:Nice. Een soort Mount and Blade MMORPG? En in hoeverre is dit gratis? Man, had ik wa meer geoefend in modelling konk helpen. Toch nog eens verder aan leren
Hoe geprogrammeerd trouwens?

thelordofpee zei:Hmm... Wil ook leren coderen (al gedaan, weet hoe moeilijk het is) maar tegen dat ik het kan ben ik geen van geen enkele waarde voor deze game zeker? Trouwens geregistreerd op het forum.
. Het zal nog wel een tijd duren voor het hele concept is uitgewerkt aangezien we alemaal nog school lopen. En zelfs als het af is gaan we waarschijnlijk nog updates blijven doen zoals in bijna alle MMORPG'sartego zei:Danku. Het zal nog wel een tijd duren voor het hele concept is uitgewerkt aangezien we alemaal nog school lopen. En zelfs als het af is gaan we waarschijnlijk nog updates blijven doen zoals in bijna alle MMORPG's
artego zei:C# en als engine RealmCrafter zoals al gepost is denk ik![]()
metalleke zei:Wat is er eigenlijk effectief zelf gedaan/ontwikkeld? Alles wat je ziet is gewoon die engine?
Sir.Killalot zei:Waarom swordz?![]()

pffftt zei:idd , jullie zijn goed bezig enkel zou ik die naam wijzigen
kversta nie wat de meerwaarde is om swords met een z te schrijven
succes
Dude87 zei:kheb nog nooit ne fakkel zien branden onder water
mayrbek zei:het is een WATERBESTENDIGE fakkel
ravoc zei:greek fire?![]()
misschien moet ik eens een nieuwe video/ trailer maken na het examen 