Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Granaatappel zei:die z in swordz da kan echt nie he
en da plaatje op de homepage is van WoW
Heb kingsofconquer en Nu ook kingsofconquest.com; Het komt me om 1 of andere reden bekend voorDepresjon zei:Is echt van wow.
Maar dat feit negerend ziet het er netjes uit.
En die naam vloekt echt,doet me denken aan een cheap browsergame waar er hopen zijn.
Anyway,keep up the nice work.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
. Maar de naam sluit heel mooi aan bij het conceptartego zei:Heb kingsofconquer en Nu ook kingsofconquest.com; Het komt me om 1 of andere reden bekend voor. Maar de naam sluit heel mooi aan bij het concept
Ezarto zei:Mss king kong?![]()
Ma koning van het overwinnen/van de overwinning vind ik toch echt ni beter als swordz ze ...
Alex40014 zei:Kings of Conquest Game - QuickFlashGames.com
Misschien eerst de naam is opzoeken voordat je een domein aankoopt.
Btw je kan best je site ook is laten nalezen door iemand met een grote kennis van engels, kheb enkele dingen opgemerkt die zo normaal gezien niet gezegd worden.
Het is ook best dat je je toespitst op kleinere games, de zogenaamde minigames. Voor een echte goeie mmo te maken heb je een team van 50 man nodig.
Ook moet je oppassen met welke sprites je gebruikt, ik verondstel dat je de sprites in het filmpje niet zelf hebt ontworpen, tenzij het mocht van de makers is het illegaal. Een heel belangrijk aspect is graphic design, daar heb je zeker iemand voor nodig. Voor een mmo te maken moet je heel veel tijd vrijmaken, ik denk niet dat dat goed combineerbaar is met school.
De naam king of conquer heeft inderdaad geen inhoud, je kent het wss van de populaire franchise command & conquer
fabanana zei:Btw, in Leuven komt er een game-incubator "Creative Minds" , bedoeling is om jonge bedrijfjes die in de game-sector werkzaam zijn te ondersteunen.. helaas is het project nog vollop bezig maar mss is het wel iets om in de toekomst in het oog te houden
Good luck !!

artego zei:En ik vindt juist dat Kings Of Conquest juist heel gerelateerd is met het onderwerp. Dat er een gamepje met dezelfde naam op een andere site staat zonder domein maakt niet uit. Ik ben er zeker van dat ze die naam niet geregistreerd heben voor hun bedrijf als trademark. Ik denk dat je van alle namen wel iets vindt, toen ik bijvoorbeeld 7 jaar geleden de naam artego bedacht stond het interenet er al vol van.
Ik heb het desondanks zelf verzonnen terwijl ik aan het studeren wasAlex40014 zei:Dat gamepje heeft toevallig wel 4 sequels gekregen. Ik denk dat de makers er wel degelijk iets mee in zouden zitten als jij hun naam gaat gebruiken. Het is juist de kunst om een originele naam te verzinnen. Die namen die jij nu boven haalt zijn totaal niet origineel. Ik klink in mijn posts vrij cynisch maar dat ben ik niet. Ik steun het feit dat je probeert om een spel te maken en daarom geef ik je een beetje kritiek.
Ik vond het de perfecte naam dus heb ik het direct geregistreerd met mijn gsm toen ik zag dat het nog niet bestond.artego zei:Dag 9Lives members
Ik ben een tijdje geleden begonnen mijn eigen MMORPG te beginnen developen met een geweldig nieuw concept dat ik bedacht en uitgewerkt(op papier) heb in ongeveer 40 dagen. Ik vroeg me af of jullie misschien eens een kijkje wilden nemen op mijn site en zien wat jullie vinden van het concept en de site, misschien hebben jullie zelf nog wel goeie ideeën die ik in mijn game kan verwerken. Die kun je altijd posten in de Creative Idea Section als je wilt. Registeren op de forums is ook altijd fijn.Het spel heet Ancient Swordz, Je kan het hier bekijken: Ancient Swordz MMORPG. Het is nog niet klaar of gereleased. I verwacht wel PreAlpha stage rond kerstmis.
Alvast bedankt
Maarten
EDIT: De nieuwe naam wordt waarschijnlijk Kings Of Conquest omdat hij heel dicht bij het oncept(Ancient Swordz Forums! • View topic - Full Game Concept!) aansluit. Ik heb het domein al geregistreerd: KingsofConquest.Com
Devastate zei:Honestly, ik verwachtte een Joeridp-game... maar dit ziet er best straf uit!
Ik vrees alleen een beetje voor een goede afloop, want met een beperkt team en beperkte middelen heb je sowieso nog een hele lange weg te gaan.
Anyways, gigantisch veel succes gewenst !
edit: Ah, blijkbaar gemaakt met Realm Crafter...
