Archief - Mijn MMORPG project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W00t

Legacy Member
Btw, in Leuven komt er een game-incubator "Creative Minds" , bedoeling is om jonge bedrijfjes die in de game-sector werkzaam zijn te ondersteunen.. helaas is het project nog vollop bezig maar mss is het wel iets om in de toekomst in het oog te houden ;)

Good luck !!

schuppekens

Legacy Member
mooi initiatief :)
de animaties kunnen wel nog altijd verbeterd worden.
maar in het algemeen ziet het er goed uit :)

Drokz

Legacy Member
Begin misschien met de naam van jullie project correct te schrijven. Slaat nergens op..... Voor de rest: veel succes !!

edit: blijkbaar was swords al bezet. Dan nog is de Z een niet te begrijpen keuze. Verzin dan een totaal andere naam ;-)

The Monopoly Guy

Legacy Member
JoeriDP?
Anyway nice

Ik zou zoals aangehaald een andere naam genomen hebben
Of het om te beginnen een project naam gegeven hebben
Project Swordz ofzo
Dan kan je altijd nog een namechange doen (nu ook nog zeker aangezien het nog niet bekend is)

Wel nice als je dit voort zet, ik zou zelf interesse verliezen na een paar maand denkik

Depresjon

Legacy Member
Granaatappel zei:
die z in swordz da kan echt nie he
en da plaatje op de homepage is van WoW

Is echt van wow.
Maar dat feit negerend ziet het er netjes uit.
En die naam vloekt echt,doet me denken aan een cheap browsergame waar er hopen zijn.

Anyway,keep up the nice work.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

artego

Legacy Member
Depresjon zei:
Is echt van wow.
Maar dat feit negerend ziet het er netjes uit.
En die naam vloekt echt,doet me denken aan een cheap browsergame waar er hopen zijn.

Anyway,keep up the nice work.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Heb kingsofconquer en Nu ook kingsofconquest.com; Het komt me om 1 of andere reden bekend voor :D. Maar de naam sluit heel mooi aan bij het concept

artego

Legacy Member
Fakkel gaat nu uit als je in water gaat en traag terug aan als je eruit komt :)

Ezarto

Legacy Member
artego zei:
Heb kingsofconquer en Nu ook kingsofconquest.com; Het komt me om 1 of andere reden bekend voor :D. Maar de naam sluit heel mooi aan bij het concept

Mss king kong? :)

Ma koning van het overwinnen/van de overwinning vind ik toch echt ni beter als swordz ze ...

Alex40014

Legacy Member
Kings of Conquest Game - QuickFlashGames.com
Misschien eerst de naam is opzoeken voordat je een domein aankoopt.
Btw je kan best je site ook is laten nalezen door iemand met een grote kennis van engels, kheb enkele dingen opgemerkt die zo normaal gezien niet gezegd worden.
Het is ook best dat je je toespitst op kleinere games, de zogenaamde minigames. Voor een echte goeie mmo te maken heb je een team van 50 man nodig.
Ook moet je oppassen met welke sprites je gebruikt, ik verondstel dat je de sprites in het filmpje niet zelf hebt ontworpen, tenzij het mocht van de makers is het illegaal. Een heel belangrijk aspect is graphic design, daar heb je zeker iemand voor nodig. Voor een mmo te maken moet je heel veel tijd vrijmaken, ik denk niet dat dat goed combineerbaar is met school.
De naam king of conquer heeft inderdaad geen inhoud, je kent het wss van de populaire franchise command & conquer

artego

Legacy Member
Ezarto zei:
Mss king kong? :)

Ma koning van het overwinnen/van de overwinning vind ik toch echt ni beter als swordz ze ...

Je vertaalt het niet als koning van overwinnen, maar als koningen der verovering.
En dat is waar het concept rond draait, je kan jezelf tot koning maken en dan rijken veroveren.


Alex40014 zei:
Kings of Conquest Game - QuickFlashGames.com
Misschien eerst de naam is opzoeken voordat je een domein aankoopt.
Btw je kan best je site ook is laten nalezen door iemand met een grote kennis van engels, kheb enkele dingen opgemerkt die zo normaal gezien niet gezegd worden.
Het is ook best dat je je toespitst op kleinere games, de zogenaamde minigames. Voor een echte goeie mmo te maken heb je een team van 50 man nodig.
Ook moet je oppassen met welke sprites je gebruikt, ik verondstel dat je de sprites in het filmpje niet zelf hebt ontworpen, tenzij het mocht van de makers is het illegaal. Een heel belangrijk aspect is graphic design, daar heb je zeker iemand voor nodig. Voor een mmo te maken moet je heel veel tijd vrijmaken, ik denk niet dat dat goed combineerbaar is met school.
De naam king of conquer heeft inderdaad geen inhoud, je kent het wss van de populaire franchise command & conquer

De sprites zijn van ons, dus is dat niet illegaal.
En ik vindt juist dat Kings Of Conquest juist heel gerelateerd is met het onderwerp. Dat er een gamepje met dezelfde naam op een andere site staat zonder domein maakt niet uit. Ik ben er zeker van dat ze die naam niet geregistreerd heben voor hun bedrijf als trademark. Ik denk dat je van alle namen wel iets vindt, toen ik bijvoorbeeld 7 jaar geleden de naam artego bedacht stond het interenet er al vol van.

artego

Legacy Member
fabanana zei:
Btw, in Leuven komt er een game-incubator "Creative Minds" , bedoeling is om jonge bedrijfjes die in de game-sector werkzaam zijn te ondersteunen.. helaas is het project nog vollop bezig maar mss is het wel iets om in de toekomst in het oog te houden ;)

Good luck !!

Nice! Ik woon ook in Leuven, ik rij er zelfs elke dag langs lol :D

Alex40014

Legacy Member
artego zei:
En ik vindt juist dat Kings Of Conquest juist heel gerelateerd is met het onderwerp. Dat er een gamepje met dezelfde naam op een andere site staat zonder domein maakt niet uit. Ik ben er zeker van dat ze die naam niet geregistreerd heben voor hun bedrijf als trademark. Ik denk dat je van alle namen wel iets vindt, toen ik bijvoorbeeld 7 jaar geleden de naam artego bedacht stond het interenet er al vol van.

Dat gamepje heeft toevallig wel 4 sequels gekregen. Ik denk dat de makers er wel degelijk iets mee in zouden zitten als jij hun naam gaat gebruiken. Het is juist de kunst om een originele naam te verzinnen. Die namen die jij nu boven haalt zijn totaal niet origineel. Ik klink in mijn posts vrij cynisch maar dat ben ik niet. Ik steun het feit dat je probeert om een spel te maken en daarom geef ik je een beetje kritiek.

artego

Legacy Member
Alex40014 zei:
Dat gamepje heeft toevallig wel 4 sequels gekregen. Ik denk dat de makers er wel degelijk iets mee in zouden zitten als jij hun naam gaat gebruiken. Het is juist de kunst om een originele naam te verzinnen. Die namen die jij nu boven haalt zijn totaal niet origineel. Ik klink in mijn posts vrij cynisch maar dat ben ik niet. Ik steun het feit dat je probeert om een spel te maken en daarom geef ik je een beetje kritiek.
Ik heb het desondanks zelf verzonnen terwijl ik aan het studeren was :D Ik vond het de perfecte naam dus heb ik het direct geregistreerd met mijn gsm toen ik zag dat het nog niet bestond.

artego

Legacy Member
Het gaat best goed vooruit, alleen spijtig dat ik er tijdens de examens niet veel aan kan werken

boydje20

Legacy Member
artego zei:
Dag 9Lives members
Ik ben een tijdje geleden begonnen mijn eigen MMORPG te beginnen developen met een geweldig nieuw concept dat ik bedacht en uitgewerkt(op papier) heb in ongeveer 40 dagen. Ik vroeg me af of jullie misschien eens een kijkje wilden nemen op mijn site en zien wat jullie vinden van het concept en de site, misschien hebben jullie zelf nog wel goeie ideeën die ik in mijn game kan verwerken ;). Die kun je altijd posten in de Creative Idea Section als je wilt. Registeren op de forums is ook altijd fijn.Het spel heet Ancient Swordz, Je kan het hier bekijken: Ancient Swordz MMORPG. Het is nog niet klaar of gereleased. I verwacht wel PreAlpha stage rond kerstmis.
Alvast bedankt
Maarten

EDIT: De nieuwe naam wordt waarschijnlijk Kings Of Conquest omdat hij heel dicht bij het oncept(Ancient Swordz Forums! • View topic - Full Game Concept!) aansluit. Ik heb het domein al geregistreerd: KingsofConquest.Com



wow hoe heb je dat gedaan , hoe kom je aan die prachtige afbeeldingen en hoe heb je het gedaan , dit is echt zeer goed voor geen proffesional team

Devastate

Legacy Member
Honestly, ik verwachtte een Joeridp-game... maar dit ziet er best straf uit!
Ik vrees alleen een beetje voor een goede afloop, want met een beperkt team en beperkte middelen heb je sowieso nog een hele lange weg te gaan.

Anyways, gigantisch veel succes gewenst !

edit: Ah, blijkbaar gemaakt met Realm Crafter...

thelordofpee

Legacy Member
Devastate zei:
Honestly, ik verwachtte een Joeridp-game... maar dit ziet er best straf uit!
Ik vrees alleen een beetje voor een goede afloop, want met een beperkt team en beperkte middelen heb je sowieso nog een hele lange weg te gaan.

Anyways, gigantisch veel succes gewenst !

edit: Ah, blijkbaar gemaakt met Realm Crafter...

Wat wilt dit zeggen? Zit niet in het wereldje :)

Devastate

Legacy Member
Ik werd even in de waan gelaten dat het hier ging over een zelf geschreven engine (dus was vrij baffled over hetgene ze hadden), maar dit is hier niet het geval. Blijft natuurlijk wel leuk uiteraard.

(Realm Crafter)

Martian

Legacy Member
Ik heb eigenlijk een vraag
Zijde gij ni wa jong om zo'n dingen te doen?
Hoe combineerde gij da me school enzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan