Archief - Mijn MMORPG project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

artego

Legacy Member
Dag 9Lives members
Ik ben een tijdje geleden begonnen mijn eigen MMORPG te beginnen developen met een geweldig nieuw concept dat ik bedacht en uitgewerkt(op papier) heb in ongeveer 40 dagen. Ik vroeg me af of jullie misschien eens een kijkje wilden nemen op mijn site en zien wat jullie vinden van het concept en de site, misschien hebben jullie zelf nog wel goeie ideeën die ik in mijn game kan verwerken ;). Die kun je altijd posten in de Creative Idea Section als je wilt. Registeren op de forums is ook altijd fijn.Het spel heet Ancient Swordz, Je kan het hier bekijken: Ancient Swordz MMORPG. Het is nog niet klaar of gereleased. I verwacht wel PreAlpha stage rond kerstmis.
Alvast bedankt
Maarten

EDIT: De nieuwe naam wordt waarschijnlijk Kings Of Conquest omdat hij heel dicht bij het oncept(http://forums.ancientswordz.com/viewtopic.php?f=23&t=81) aansluit. Ik heb het domein al geregistreerd: KingsofConquest.Com

Crashtestdummy

Legacy Member
kheb nog nooit ne fakkel zien branden onder water

kil911ler

Legacy Member
Was ook mijn 1e gedacht :')


En er is een MMORPG-gedeelte op dit forum btw :p

stoomboot

Legacy Member
JoeriDP!?!
Hij hield woord!



In ieder geval:
Dat ziet er geweldig uit, voor een niet-professioneel team.

Quantum Of Nuts

Legacy Member
Dude87 zei:
kheb nog nooit ne fakkel zien branden onder water

Enkel als t erg warm water is :naughty:

artego zei:
Dag 9Lives members
Ik ben een tijdje geleden begonnen mijn eigen MMORPG te beginnen developen met een geweldig nieuw concept dat ik bedacht en uitgewerkt heb in ongeveer 40 dagen.
40 dage ?? :oink:
Je..jez...Jezus :s :unsure: Zijt Gij dan teruggekeerd om te recruten voor het christelijk geloof :s (@ this moment, bigger growing than islam :cool:)

Bron

Christianity: Winning/Tigerblood :cool:

WarBlade

Legacy Member
Heb je dit zelf gemaakt of ben je met een team bezig? :unsure:

Het ziet er toch al goed uit hoor, Arabische setting (denk ik?) mag er ook wel wezen...

De World of Warcraft-gnome op de frontpage zou ik wel asap verwijderen... ;)

stoomboot

Legacy Member
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je, artego?

En indien je met anderen er aan bezig bent, zijn zij +- even oud als jou?

artego

Legacy Member
WarBlade zei:
Heb je dit zelf gemaakt of ben je met een team bezig? :unsure:

Het ziet er toch al goed uit hoor, Arabische setting (denk ik?) mag er ook wel wezen...

De World of Warcraft-gnome op de frontpage zou ik wel asap verwijderen... ;)
Ik werk er vooral zelf aan maar ik heb nog een paar andere team member: David en Aaron.
De Gnome is niet van Wow :D ik heb alle rechten op de foto, maar waarschijlijk zal ik hem wel vervangen.

artego

Legacy Member
stoomboot zei:
Puur uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je, artego?

En indien je met anderen er aan bezig bent, zijn zij +- even oud als jou?
Ik ben 16 jaar oud team leider. David is ouder(in de 20) en Aaron(17 en bijna 18) ook.
Het lijkt misschien jong maar ik heb al veel geleerd. Ik weet zeker dat het zal lukken

WarBlade

Legacy Member
artego zei:
Ik werk er vooral zelf aan maar ik heb nog een paar andere team member: David en Aaron.
De Gnome is niet van Wow :D ik heb alle rechten op de foto, maar waarschijlijk zal ik hem wel vervangen.

Ik speel al 7 jaar World of Warcraft en kan met de grootste zekerheid zeggen dat volgende gnome toch wel afkomstig is van Blizzard hoor... :)

http://ancientswordz.com/images/index_22.jpg

WarBlade

Legacy Member
artego zei:
Ik ben 16 jaar oud team leider. David is ouder(in de 20) en Aaron(17 en bijna 18) ook.
Het lijkt misschien jong maar ik heb al veel geleerd. Ik weet zeker dat het zal lukken

Idd jonge leeftijden, maar als het effectief zo is dat jullie alles al zelf gedaan hebben (engine, scripting, graphics, whatever!), dan is het wel zeer indrukwekkend al hoor!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan