Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nop ik ga vrijdag erges rond de middag naar bilzen & daar maybe iemand meepakkeInSaNiTy-->tony zei:alsde in aarschot raakt kank u meepakke, ofwel komde dag op voorant af, kunne we donderdag nog wa pinte gaan pakke ^^

=CID=Drone zei:ik kan nog me gemak 2 man meepakke
of TO babes![]()
Ik wil gerust delen in de kosten van de bezine en de pinten zullen natuurlijk klaarstaan op LCD 
Vich zei:Sinds m'n vader (Tarot) moet invallen bij de baseball voor iemand die in't ziekenhuis ligt heb ik geen vervoer, vandaar dat ik me afvroeg ik eventueel met jou zou kunnen meerijden?
Ik heb mee:
PC & scherm (duh), box met spullen, slaapzak&matje.
Ik woon in Temse (Doornstraat).
M'n email adres is kenvh at pandora dot be.
Hopelijk past hetIk wil gerust delen in de kosten van de bezine en de pinten zullen natuurlijk klaarstaan op LCD
![]()
al erg genoeg dat ik er nie kan bij zijn 
komt toch specce i hope?Tarot zei::doh: Van mijnen bierkorf die MB meegeeft blijft ge af of ge slaapt buiten als ge terug thuis komtal erg genoeg dat ik er nie kan bij zijn
![]()
ad:have no fear...-=2H@RD2KiLL=- zei:nog 23hr50min den tijd freak om uw plan af te krijgen![]()

hij is iets sluws van plan-[Freak]- zei:have no fear...![]()
mag ik dan naast gij zitte?Vieri zei:maakt da nu zoveeeeel uit waarda ge zit?![]()
:ironic: 

Zaalplan!
Neenee het zaalplan is nog niet klaar. Het was om te vermelden dat het zaalplan woensdag avond online zal staan, om de laaste betalingen af te wachten,zodat iedereen bij zijn/haar clan kan zitten. Dus niet panikeren het komt er heus wel voor de lan.