Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
alsde in aarschot raakt kank u meepakke ;) , ofwel komde dag op voorant af, kunne we donderdag nog wa pinte gaan pakke ^^
nop ik ga vrijdag erges rond de middag naar bilzen & daar maybe iemand meepakke :p

Vich

Legacy Member
=CID=Drone zei:
ik kan nog me gemak 2 man meepakke ;)




of TO babes :rofl:

Sinds m'n vader (Tarot) moet invallen bij de baseball voor iemand die in't ziekenhuis ligt heb ik geen vervoer, vandaar dat ik me afvroeg ik eventueel met jou zou kunnen meerijden?

Ik heb mee:
PC & scherm (duh), box met spullen, slaapzak&matje.

Ik woon in Temse (Doornstraat).
M'n email adres is [knip].
Hopelijk past het :) Ik wil gerust delen in de kosten van de bezine en de pinten zullen natuurlijk klaarstaan op LCD ;)

Tarot

Legacy Member
Vich zei:
Sinds m'n vader (Tarot) moet invallen bij de baseball voor iemand die in't ziekenhuis ligt heb ik geen vervoer, vandaar dat ik me afvroeg ik eventueel met jou zou kunnen meerijden?

Ik heb mee:
PC & scherm (duh), box met spullen, slaapzak&matje.

Ik woon in Temse (Doornstraat).
M'n email adres is kenvh at pandora dot be.
Hopelijk past het :) Ik wil gerust delen in de kosten van de bezine en de pinten zullen natuurlijk klaarstaan op LCD ;)



:doh: Van mijnen bierkorf die MB meegeeft blijft ge af of ge slaapt buiten als ge terug thuis komt :crazy: al erg genoeg dat ik er nie kan bij zijn :cry:

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Tarot zei:
:doh: Van mijnen bierkorf die MB meegeeft blijft ge af of ge slaapt buiten als ge terug thuis komt :crazy: al erg genoeg dat ik er nie kan bij zijn :cry:
komt toch specce i hope? :sad:

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
ik zou zelfs bekanst zeggen "een snodaertdsen manschmensch" (oud oevels)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
boeeeee lamer ! :D

Zaalplan!
Neenee het zaalplan is nog niet klaar. Het was om te vermelden dat het zaalplan woensdag avond online zal staan, om de laaste betalingen af te wachten,zodat iedereen bij zijn/haar clan kan zitten. Dus niet panikeren het komt er heus wel voor de lan.

da staat er dus he mensen.

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
Het decoratieteam is ook serieus uit de startblokken geschoten!!!! We gaan proberen het betse der van te maken!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan