Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wixels

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Waw, da Olen zit ongelooflijk complex in elkaar... En dan moete beseffen da daar alleen maar boerkes wonen hee :rofl:
Wel nen helen deskundigen uitleg, maar om daar nu eens een einde aan te maken, ligt er ook geen spoorlijn naar die militaire kampen in diene regio?? Mss kunde wel met den trein tot op LCD zelf :rofl: :p
Mss kunde als hem daar passeerd aan de noodrem trekken ofzo. En dan spurten me u pc'ke in u pollen.

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Ja, is da zaalplan nu nog ni in orde??? En ge weet het hee, nen extra groten toog dees jaar :p

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Ja, is da zaalplan nu nog ni in orde??? En ge weet het hee, nen extra groten toog dees jaar :p
zolang er de nodige booz is , i'm happy :p

Sophus

Legacy Member
ALGEMENE OPROEP AAN VRIENDELIJKE TO-ers

Wie kan Light aka Seppe meenemen naar lcd ?

Deze vriendelijke jongeman woont in omgeving kortrijk ( hier )
Hij is bereidt jullie rijkelijk te vergoeden !

PM him ASAP in irc #7thlegion op gamesurge

Lucca

Legacy Member
ge kunt met mij meerijden voor de schappelijke prijs van een paar pinten

Rodney the elf*

Legacy Member
neem mij mee!!!
ik ben de knappe deense blonde achter den toog op de LAN - wie neemt mij mee vanuit Leuven - Zonder baggage! ?
Anders genen drank vant weekend

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
eerst pic ! dan zal'k wel omweggeske maken als'k goe gezind zijn ^^

=CID=Drone

Legacy Member
mensen van omgeving st-niklaas enzo moge met poor old ( and realy i mean poor :cry: ) meerijden :)

Smashy

Legacy Member
Lucca zei:
ge kunt met mij meerijden voor de schappelijke prijs van een paar pinten
aha, als ge mij kunt meepakke krijgde ook wel wa pinte :D (heb laptop mee dus kmoet alleen kunne zitte eigenlijk :p)

als da ni lukt, iemand die me aan station erges kan ophale? :unsure: dichtste station bij olen? :unsure:

DuffMann

Legacy Member
We komen van Oevel, en das zone kilometer van Olen (lancd) af, dus veel man zullen we nie kunnen meepakken :p

Lucca

Legacy Member
light mag mee, maar hoeveel em nog in mijn golfke kan proppen... :) afin, we zien wel, ik denk nie da er dan NOG iemand meekan, maar ik wil ui wel komen halen ergens dan aan het station in olen, ge moet dan maar met mij afspreken op mIRC ofzow.

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Dahmer zei:
aha, als ge mij kunt meepakke krijgde ook wel wa pinte :D (heb laptop mee dus kmoet alleen kunne zitte eigenlijk :p)

als da ni lukt, iemand die me aan station erges kan ophale? :unsure: dichtste station bij olen? :unsure:
alsde in aarschot raakt kank u meepakke ;) , ofwel komde dag op voorant af, kunne we donderdag nog wa pinte gaan pakke ^^

botchla

Legacy Member
als iemand nog ni betaald eeft mag die anders mijn plaats overkopen bij BYE aangezien
ik niet kan gaan :'(

Insanity

Legacy Member
Kben mij aant afvragen waar Dog is :'( hoor niks meer van dieje :p

peace Insa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan