Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
oooo, ge kunt mij ni missen, hoe lief :rofl:
Wel ni veel kandidaten hee, voor da jobke om mij te pesten :p

die wete da ze da toch ni zo goe kunne doen als ik :rofl:

UnD3RD0G

Legacy Member
Ik wil zowieso een handtekening van MBtoys,
das mijn alltime favo geworden door die pic die ik poste !

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm koffie op een festival!!!!!! Hmmmmm. .... kwijl, kwijl.

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm koffie op een festival!!!!!! Hmmmmm. .... kwijl, kwijl.

Eindelijk enen die weet wat ik bedoel :lol:
Beste tip ever van Mr T!!!

Insanity

Legacy Member
Request!
1: Mensen die gaan speccen op LCD
2: Die gaan speccen op de Zaterdag
3: Die met de trein gaan!
4: Die opgehaald worde door iemand om naar LCD gebracht te worde...

Behoor jij tot 1 van die personen en is er nog plaats vrij in de auto van Station tot LCD, laat me dan es weten of ik mee mag en om hoe laat jullie aant station zoude zijn :p kan ik zien of ik daar kan rake ^^

Peace Insa

Wixels

Legacy Member
bwa, als ge in herentals aant station zijt wil ik u daar wel komen halen.

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Insanity zei:
Request!
1: Mensen die gaan speccen op LCD
2: Die gaan speccen op de Zaterdag
3: Die met de trein gaan!
4: Die opgehaald worde door iemand om naar LCD gebracht te worde...

Behoor jij tot 1 van die personen en is er nog plaats vrij in de auto van Station tot LCD, laat me dan es weten of ik mee mag en om hoe laat jullie aant station zoude zijn :p kan ik zien of ik daar kan rake ^^

Peace Insa
INSA !!!!!! ^^ gade eindelijk kome specce? :p

DuffMann

Legacy Member
Devil[BYOS] zei:
bwa, als ge in herentals aant station zijt wil ik u daar wel komen halen.

kzouw station van olen pakken, das iets dichter, en zo ver is da te voet niet ze ;)

kzal nen fiets komen klaarzetten anders :p

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Is er een station in Olen?? :p
Mmmm, en de lan is in Olen, ja, dan moet da dichter zijn hee :rofl:
Want Olen is maar een boerengat hee... :D

CrUsH

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Is er een station in Olen?? :p
Mmmm, en de lan is in Olen, ja, dan moet da dichter zijn hee :rofl:
Want Olen is maar een boerengat hee... :D
je hebt 3 Olens :)
Olen Centrum (waar LCD is), Onze Lieve Vrouw Olen, en Sint-Jozef Olen (waar het station is). En LCD en het station van Olen liggen ongveer 10 km van elkaar af (dacht ik)
Tot zover de les aardrijkskunde van vandaag ;)

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
CrUsH zei:
je hebt 3 Olens :)
Olen Centrum (waar LCD is), Onze Lieve Vrouw Olen, en Sint-Jozef Olen (waar het station is). En LCD en het station van Olen liggen ongveer 10 km van elkaar af (dacht ik)
Tot zover de les aardrijkskunde van vandaag ;)

Waw, da Olen zit ongelooflijk complex in elkaar... En dan moete beseffen da daar alleen maar boerkes wonen hee :rofl:
Wel nen helen deskundigen uitleg, maar om daar nu eens een einde aan te maken, ligt er ook geen spoorlijn naar die militaire kampen in diene regio?? Mss kunde wel met den trein tot op LCD zelf :rofl: :p

TooChé

Legacy Member
Gezocht : iemand die mij zou willen komen halen nie ver van kortrijk !

Kging normaal mee riptor, maar die kan onverwachts niet, en nu zit ik dus zonder vervoer ! En ik wil LCD nie missen ! HELP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan