-=BYE=-Godfather
Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:oooo, ge kunt mij ni missen, hoe lief![]()
Wel ni veel kandidaten hee, voor da jobke om mij te pesten![]()
die wete da ze da toch ni zo goe kunne doen als ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-=ICDI=- GODt zei:oooo, ge kunt mij ni missen, hoe lief![]()
Wel ni veel kandidaten hee, voor da jobke om mij te pesten![]()

-=|CD|=-Mr. T zei:Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm koffie op een festival!!!!!! Hmmmmm. .... kwijl, kwijl.
kan ik zien of ik daar kan rake ^^INSA !!!!!! ^^ gade eindelijk kome specce?Insanity zei:Request!
1: Mensen die gaan speccen op LCD
2: Die gaan speccen op de Zaterdag
3: Die met de trein gaan!
4: Die opgehaald worde door iemand om naar LCD gebracht te worde...
Behoor jij tot 1 van die personen en is er nog plaats vrij in de auto van Station tot LCD, laat me dan es weten of ik mee mag en om hoe laat jullie aant station zoude zijnkan ik zien of ik daar kan rake ^^
Peace Insa

Devil[BYOS] zei:bwa, als ge in herentals aant station zijt wil ik u daar wel komen halen.


je hebt 3 Olens-=ICDI=- GODt zei:Is er een station in Olen??![]()
Mmmm, en de lan is in Olen, ja, dan moet da dichter zijn hee![]()
Want Olen is maar een boerengat hee...![]()


CrUsH zei:je hebt 3 Olens
Olen Centrum (waar LCD is), Onze Lieve Vrouw Olen, en Sint-Jozef Olen (waar het station is). En LCD en het station van Olen liggen ongveer 10 km van elkaar af (dacht ik)
Tot zover de les aardrijkskunde van vandaag![]()
