Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaZe

Legacy Member
mooi mooi :D

maar voor die prijzen kom ik niet meer, ik begin een goed netwerk met goede servers (en/of leechmateriaal ;) ) meer en meer te apprecieren :p

oh wacht? ... dan moet ik idd bij jullie zijn :D




ps: ik kreeg toch ne gratis (onberochelde) lasagna als ik kwam slijmen...niet? :unsure:

UnD3RD0G

Legacy Member
ik weet het, het is mss stom...

maar als ik dit zie, krijg ik zo een drang naar LCD5 , en krijg ik spontan ne glimlach op mn gezicht,
oe de MB daar staat te zwaaien... LOOOOL :rofl: :rofl:

moehaha,

en let u ondertussen ook even op daddy, uiterst rechts in beeld ( op achtergrond)... gewoon gieren die foto :p

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Diene toeter foto was toch beter :rofl:
Hehehe, en aangezien da de tap-crew daaraan ontsnapt was, kunne wij daar goe mee lachen :p

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
blaZe zei:
ps: ik kreeg toch ne gratis (onberochelde) lasagna als ik kwam slijmen...niet? :unsure:

als ik van u was zou ik oppasse me wa ge eet en drinkt op lcd, misschien da bepaalde cd'ers op wraak uit zijn na vorige lcd :)

=CID=Drone

Legacy Member
\o/




ik kan veilig eten :)










hoop ik ...













tenzij dat er paar wraak wille nemen op mij voor mijn mappen :help:

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Kan er iemand veilig eten op LCD met den GayVie achter den toog??? :p

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
-=BYE=-Godfather zei:
als ik van u was zou ik oppasse me wa ge eet en drinkt op lcd, misschien da bepaalde cd'ers op wraak uit zijn na vorige lcd :)
oh crap :sad: had mss beter gezwegen tijdens prijsuitrijking.. :sad:

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
DuffMann zei:

zegt de man die amper vanachter zijn competoeterke komt en door en door verslaafd is aan choco mousekes....

Yes you can say addict.... :naughty:

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Sophus zei:
BETAALD :applause:

Wie zal er zijn om me te spanke ? :music:

Als uwen echten naam veronique de kock is, en ge dus een echte bikini babe zijt, dan zal ekik u wel spanken, anders moet ge bij den MB zijn... :D

Demonic_Cat

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Als uwen echten naam veronique de kock is, en ge dus een echte bikini babe zijt, dan zal ekik u wel spanken, anders moet ge bij den MB zijn... :D

rofl aan tony zenne post tezien.. duidelijk bij hem ook ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan