Real
Legacy Member
Ik sta op de site terug op betaald.
Ik vind dat de crew van LCD hier schitterend werk geleverd heeft. :')
Ik wil ze hierbij bedanken voor hun inzet, en hun tot dusver geleverde prestaties. Ik wil ook mijn mama bedanken omdat zij betaald heeft, en mijn papa voor niks te doen.
Verder dank ik ook mijn kat, voor de jarenlange steun in moeilijke dagen :')
Bedankt allemaal !
Lcd hip hoi !
Ik vind dat de crew van LCD hier schitterend werk geleverd heeft. :')
Ik wil ze hierbij bedanken voor hun inzet, en hun tot dusver geleverde prestaties. Ik wil ook mijn mama bedanken omdat zij betaald heeft, en mijn papa voor niks te doen.
Verder dank ik ook mijn kat, voor de jarenlange steun in moeilijke dagen :')
Bedankt allemaal !
Lcd hip hoi !








ad:
