Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

White_Dwarf

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
allez omda gij't zijt :bow:

@ Dwarf:ja jom, kweet't. kheb nochtans de che goe in d'oog gehouden in escape ze !!! :rofl:


Lol Glen @ escape kzienet al voor mij :D Kinderkeet nr 1 :rofl:

CodeRed

Legacy Member
Alucard zei:
bestreiden is met ij
Als de bezoekers illegale dinges op hun pc hebbe, daar kunne wij nix aan doen he
:ironic:
En natuurlijk zal iemand gaan klagen, omdat hij nen hoop nieuwe (illegale) games heeft etc... :sleep:

*edit*
Kijk:
* Noch de organisatoren noch de org, LanCD kunnen aansprakelijk gesteld worden voor de software
die aanwezig is op jullie PC, noch wat jullie er mee doen.
* Cannabis of andere softdrugs/harddrugs komen niet in de zaal.

het was dan ook een grapje..

st0rmr1d3r

Legacy Member
het gaat hier over LCD 5 .. niet over klappers :ironic: of over codered die soms slechte grappen maakt mensen :)

ontopic : tis te ver :)

*die klapper was feitelijk nog goed duff :p*

UnD3RD0G

Legacy Member
Vereist: Computer, stekkerblok , UTP kabel (15m,), slaap- en wasgerei (of anders een stevige fles reuk :-) )

...
ik heb UTP
van 4 meter...

moet ik nu echt speciaal ne langere gaan kopen...?
da zouk wel vrij debiel vinden...

DuffMann

Legacy Member
dan moete gij heel vroeg komen, en een plaatsje naast de switch reserveren :)

UnD3RD0G

Legacy Member
me gaat godt verleiden :p

en zeggen dat em mij op het zaal plan , idd , nekkler dicht bij switch zet :p

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
Kwil u nie teleurstellen underdog, maar de godt is nie degene die verantwoordelijk is voor het zaalplan. Dus ge gaat uw cupido pijlen op iemand anders moeten richten. En on topic: als ge nen utp kabel hebt van vier meter loopte het risico dat ge nie tot aan de switch geraakt. Ge kunt dan natuurlijk nog altijd de kabel vragen van iemand die wel dichter zit.

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Kwil u nie teleurstellen underdog, maar de godt is nie degene die verantwoordelijk is voor het zaalplan. Dus ge gaat uw cupido pijlen op iemand anders moeten richten.

godt zal teleurgesteld zijn :rofl:

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
-=BYE=-Godfather zei:
godt zal teleurgesteld zijn :rofl:

Mmmm, plaats godfathertje is gereserveerd naast het wc... Oh neen, ze kan weer ni komen zekers want ze moet blokken :p Mja, eerste zit, da is iet schoon zulle :rofl:

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Mmmm, plaats godfathertje is gereserveerd naast het wc...

Aangezien den T just gezegd heeft da gij nix me het zaalplan te maken hebt moe k daar al gene schrik voor hebbe :rofl:

en blokken is voor streverkes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan