Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QuikSilver

Legacy Member
Note: voor de mense die aan de kas betale en de lan zit al vol: we zulle een planneke geve mee de wegbeschrijving no flp :p. Een kwestie van da ge toch een lanneke hed gehad dees weekend, wel 1 van mindere kwaliteit maarja, daar kunne wij nix aan doen e.

sc0rp|

Legacy Member
Ach jah,

Zaalplan is bien zolang ik m'n hoekske heb zennek content.
@ de rest er is zoveel mogenlijk rekening gehouden met enige verzoeken die optijd gegeven zijn.
Ik ga vannacht nog ff doorwerken in de hoop jullie morgen met some stable and good Gameservers te voorzien.

Scorp,

botchla

Legacy Member
Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)

den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE

ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou.

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
DuffMann zei:

Kunde daar nu bij??? Die weet van ze'n eiegen dattema ltijd zaagt en die doe gewoon doodeluk verder... dit gaat mijn toupetje te boven :eek:

=CID=Drone

Legacy Member
"Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)

den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE

ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou"




ik was eerst :applause: :applause: :applause:

Smashy

Legacy Member
=CID=Drone zei:
"Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)

den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE

ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou"




ik was eerst :applause: :applause: :applause:
cool :D (kunt wel nimeer naast mij of toneh zitte ze :p) die zijn al geregeld :p

Smashy

Legacy Member
URGENT REQUEST voor toneh :p
iemand die extra muis ofzo kan meebrenge of nog kan hale in winkel ofzo morge? :unsure:
teh unlucky sob broke his mouse today :sad:

als der iemand hem kan helpe krijgt em pint v mij :p

*edit*
hmmmmm, blijkbaar zou ne goeie pc beter zijn :lol:

QuikSilver

Legacy Member
Dahmer zei:
URGENT REQUEST voor toneh :p
iemand die extra muis ofzo kan meebrenge of nog kan hale in winkel ofzo morge? :unsure:
teh unlucky sob broke his mouse today :sad:

als der iemand hem kan helpe krijgt em pint v mij :p

*edit*
hmmmmm, blijkbaar zou ne goeie pc beter zijn :lol:
Dor zitte manne van ne computerwinkel, da dem dan een nieuw muis koopt :p.

-[Freak]-

Legacy Member
botchla zei:
Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)

den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE

ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou.
Het terugstorten van het geld kunnen wij als crew niet met beginnen, trouwens geen enkele lan die dat doet.
Probeer het nog te verkopen zou ik zeggen.

Sorry&GL


Ik ga nu mijn nest klaarzetten en morgen(vroeg) er stevig invielen om alles klaar te krijgen voor de grote stormloop.

Ik wens iedereen een goede reis naar de Lan toe.

Cya in a few hours

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Dahmer zei:
URGENT REQUEST voor toneh :p
iemand die extra muis ofzo kan meebrenge of nog kan hale in winkel ofzo morge? :unsure:
teh unlucky sob broke his mouse today :sad:

als der iemand hem kan helpe krijgt em pint v mij :p

*edit*
hmmmmm, blijkbaar zou ne goeie pc beter zijn :lol:
mjah tis dus al in orde , alhoewel dak compleet nog geen idee heb hoe het komt :s

pc reageerde nog , toetsebord & muis niemeer,muziek sprong ineens af, pa zen pc reageerde ook niemeer , na boot wast terug in orde & virusscan vertelde mij dat het niks was dusjah...(dus nog altijd geen flauw idee hoe het komt :ironic: )

nieuwe pc is wel altijd welkom :D

anyway kga nog beetje filmkes zien & mijn boel bijeen pakke voor naar lcd te vertrekken morge , cya there ^^

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
WEE WOO, WEE WOOOOOO

Nog maar negen uur tot het begin van de lan bij de derde biep

:applause: :applause: biep, biep , hoereuh :applause: :applause:

Jayvie

Legacy Member
Och, gaat een ander wakker make!
Dom "blijftdaarmaslapevooraleerzeietpikke"- plan!
Heel de nacht met de Zero opgescheept!
Mee twee alleen in die ohzo grote zaal...


Maar wel met de sjotterkas :D

Jayvie

Legacy Member
QuikSilver zei:
Tja, iemand moet toch zo dom zijn om da te doen e ;).
Mor ja, twas nog vrij plezant aangezien dak em serieus afgedroogd heb in het sjotteren, en em totaal der ni tege kon enzo.. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan