DuffMann
Legacy Member
Devil[BYOS] zei:we zitten gesplitst; leuker allemaal samen, maja.
de opening tussen de tafels is ECHT NIE veel ze, tis zo goed als naast elkaar dus ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Devil[BYOS] zei:we zitten gesplitst; leuker allemaal samen, maja.
DuffMann zei:de opening tussen de tafels is ECHT NIE veel ze, tis zo goed als naast elkaar dus ...

Die ok in LA zitte zen da toch al gewoon van mij dusDevil[BYOS] zei:k dan, tis niks ze. sry voor het gezaag aan ule kop![]()
.QuikSilver zei:Die ok in LA zitte zen da toch al gewoon van mij dus.
DuffMann zei::doh: :doh:

cool=CID=Drone zei:"Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)
den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE
ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou"
ik was eerst :applause: :applause: :applause:
(kunt wel nimeer naast mij of toneh zitte ze
) die zijn al geregeld 
Dor zitte manne van ne computerwinkel, da dem dan een nieuw muis kooptDahmer zei:URGENT REQUEST voor toneh
iemand die extra muis ofzo kan meebrenge of nog kan hale in winkel ofzo morge?
teh unlucky sob broke his mouse todayad:
als der iemand hem kan helpe krijgt em pint v mij
*edit*
hmmmmm, blijkbaar zou ne goeie pc beter zijn![]()
.Het terugstorten van het geld kunnen wij als crew niet met beginnen, trouwens geen enkele lan die dat doet.botchla zei:Dankzij de lieftallige lan cd crew die niets meer liet weten aangezien ze anders
€15 zouden moeten terugstorten geef ik 1 gratis plaats weg op LCD
(met mijn verzoek is dus ni rekening gehouden)
den eerste die mij mailt: [email protected]
krijgt een gratis zetelke bij BYE
ik pas dan de account gegevens en paswoord aan en geef dit aan jou.
mjah tis dus al in orde , alhoewel dak compleet nog geen idee heb hoe het komtDahmer zei:URGENT REQUEST voor toneh
iemand die extra muis ofzo kan meebrenge of nog kan hale in winkel ofzo morge?
teh unlucky sob broke his mouse todayad:
als der iemand hem kan helpe krijgt em pint v mij
*edit*
hmmmmm, blijkbaar zou ne goeie pc beter zijn![]()
Alucard zei:Heel de nacht met de Zero opgescheept!
Mee twee alleen in die ohzo grote zaal...

Mor ja, twas nog vrij plezant aangezien dak em serieus afgedroogd heb in het sjotteren, en em totaal der ni tege kon enzo..QuikSilver zei:Tja, iemand moet toch zo dom zijn om da te doen e.
