QuikSilver
Legacy Member
dan zowek zeker vroeg genoeg kome assek van u was=CID=Drone zei:witte plekskes zijn voor diegene die aan de kassa wilel betale zeker ? ( like me)?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan zowek zeker vroeg genoeg kome assek van u was=CID=Drone zei:witte plekskes zijn voor diegene die aan de kassa wilel betale zeker ? ( like me)?

ziede da zelf nie? 1 zit alleen, en op ander 3 plaatsen 2 man naast elkaarDahmer zei:whats tha problem?![]()
Dahmer zei:whats tha problem?![]()
Devil[BYOS] zei:pfff, zaalplan sucks voor ons (Bios) http://server.tacticalops.be/~vieri/Lancd5/Lancd_5_Final.jpg

BaBsie zei:in my opinion vinnek et nie echt logisch da ge de kleinere clans lijk bios dan apart zet,
BaBsie zei:in my opinion vinnek et nie echt logisch da ge de kleinere clans lijk bios dan apart zet,
terwijl de grotere met massa's almaal schoontjes bij elkaar zitte
versta da wel dat moeilijk gaat enzo, met alle respect voor diegene die et almaal fiksen...
maja zieter naar uit dat weer nen thread wordt waarda er boel is, just like the others :ironic:
ja waw, daar is zeker 1 meter tussenDevil[BYOS] zei:we zitten gesplitst; leuker allemaal samen, maja.
of tegenovergestelde , ge zet alle tafels in grote rondeRaDiCaLSoLuTiOn zei:de volledige een meter???? Amai men botten...
Mss de volgende keer zelf u tafels meebrengen en heel de nest dan kunde samen gezellig asociaal wezen, want ge moest maar eens contact leggen met iemand anders... 8)


oh god noVieri zei:awel volgende keer moogde gij het doen

(zolang de leet dirk crew maar goed zit volgende lcd (ps in de buurt van overkill dat we iemand hemme om te pesten en ook dat we zijn buffalo's een heeel weekend kunnen bewonderen
)) 