Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffMann

Legacy Member
probeer maar eens 21 clans fatsoenlijk te zetten over 12 rijen van tafels...

zodat IEDEREEN fatsoenlijk zit ...

bios zit slecht, dat is jammer so be it

Babs

Legacy Member
in my opinion vinnek et nie echt logisch da ge de kleinere clans lijk bios dan apart zet,
terwijl de grotere met massa's almaal schoontjes bij elkaar zitte
versta da wel dat moeilijk gaat enzo, met alle respect voor diegene die et almaal fiksen...
maja zieter naar uit dat weer nen thread wordt waarda er boel is, just like the others :ironic:

DuffMann

Legacy Member
BaBsie zei:
in my opinion vinnek et nie echt logisch da ge de kleinere clans lijk bios dan apart zet,

als ge zaalplan fatsoenlijk bekijkt hebde nie echt een andere keuze

CrUsH

Legacy Member
everything is fine, chill
Zaalplan is gemaakt, staat zo, is zo, zal zo blijven

Vieri

Legacy Member
BaBsie zei:
in my opinion vinnek et nie echt logisch da ge de kleinere clans lijk bios dan apart zet,
terwijl de grotere met massa's almaal schoontjes bij elkaar zitte
versta da wel dat moeilijk gaat enzo, met alle respect voor diegene die et almaal fiksen...
maja zieter naar uit dat weer nen thread wordt waarda er boel is, just like the others :ironic:


awel volgende keer moogde gij het doen

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
mjah wij nie echt probleme denk ik.. :p zaalplan was af in kwartiertje zonder al te veel gezaag


Dahmer :love:

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
de volledige een meter???? Amai men botten...
Mss de volgende keer zelf u tafels meebrengen en heel de nest dan kunde samen gezellig asociaal wezen, want ge moest maar eens contact leggen met iemand anders... 8)

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
RaDiCaLSoLuTiOn zei:
de volledige een meter???? Amai men botten...
Mss de volgende keer zelf u tafels meebrengen en heel de nest dan kunde samen gezellig asociaal wezen, want ge moest maar eens contact leggen met iemand anders... 8)
of tegenovergestelde , ge zet alle tafels in grote ronde :rofl:

Fever.be

Legacy Member
ziet er nice uit, well done freak

( die mensen die daar zogezegd "apart" zitten, das een breedte van een tafel, er komen geen dwarstafels meer deze keer, dus das ong 60...80cm, imo nog zeer doenbaar denk )

ge kunt daar maybe ook gaan zitten aan enen kant van die tafel, maar dat zulde dan toch wel effe hééééééééééééééél vriendelijk moeten komen vragen ;)

groetjes en cu there :music:

Real

Legacy Member
kben er met men kutclan ook ongeveer uitgekomen, twas wel heel moeilijk :angry:

SPin4kker

Legacy Member
wat zit iedereen hier te melken :)


op een lan moet ge niet gaan voor sociaal te doen maar om lekker associaal te cheaten (ha neen dat mogt ook niet op lan ) dus gewoon gamen :)

#care ? :) (zolang de leet dirk crew maar goed zit volgende lcd (ps in de buurt van overkill dat we iemand hemme om te pesten en ook dat we zijn buffalo's een heeel weekend kunnen bewonderen :) ))


en at mensen die klagen ... tleven is hard :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan