Informatie over de patch
Sadly Microsoft has nothing to do with the pc patch... that delay is all us. The PC and 360 will be patched independently not sure where people picked up that exploit/bug fixing was tied together. Only the DLC will be simultaneous. The problem on the PC side was a few large bugs affected other systems that we were going to rewrite on the pc so we ended up waiting to fix a whole class of bugs instead of just individual bugs. The patch should be out this week.
Thanks
Chet
Geen content update dus, nog niet. Deze week patch? Laten we hopen.
Hoewel ik de laatste dagen niet zoveel last gehad heb van bugs/exploits, zal wel gewenning zijn heh.
boogje zei:
En ze blijven zagen en zagen en Jezus Christus, zeiken dat ze deden. Ze stopten pas wanneer ik gewoon niet meer antwoordde op die klaagzang van hun.
Er zitten serieus wat idioten in dit spel, gelukkig zijn er ook genoeg aangename spelers die begrip hebben voor nieuwe spelers.
Best gewoon negeren... Ze slingeren soms ook comments als noob, idioot naar mijn hoofd vanaf ik iets mis inschat of zelfs als ik er totaal niet aan kan doen. Tot ik een votekick call en de 2 andere van mijn team binnen de seconde YES voten om van die eikel af te geraken. Mhèhèhè.
De basis van versus is redelijk simpel, meleeën op hunters en smokers als je erbij staat, altijd maken dat je weet waar je teammates zijn, goed luisteren naar geluiden van infected, en goed bij uw team blijven/maken dat je niet achterop loopt als je nieuw bent(de laatste wordt altijd door de smoker gepakt). De rest komt wel vanzelf. Inschattingen als teammates achterlaten of toch gaan redden zijn wel zowat het moeilijkst hoor. Doorgaans "better safe than sorry", maar als je ze dan wel kunt redden is het wel een mooie bonus+WIN gevoel
RiskGhost zei:
Bah heel evident is dat ook niet, zelf wil ik het spel graag, maar ik wil niet riskeren om ook zulke noobs tegen te komen, en er zijn niet genoeg van m'n vrienden die interesse zouden tonen in dit spel.
Geen reden om het spel niet te kopen hoor, ik heb al 30+ compleet onbekenden tot friends gemaakt puur door te spelen. Er zitten Russen, Denen, Italianen, Britten, Nederlanders tussen... Gewoon al de aangename teamspelers die met een mic communiceren of tenminste af en toe wat typen en wat skills hebben toevoegen en je hebt rap genoeg maten. En als je een friends lobby opent nodigen zij dan op hun beurt weer maten uit als je niet aan 4/8 man geraakt en meestal zijn dat ook deftige spelers die je nadien ook als friend kunt toevoegen

en zelfs met maar één maat een versus doen is al een stuk leuker dan gewoon op een pub te gaan.
Doordat je in een team van 4 zit en een campaign/versus zeker een uur duurt is er rap een band en weet je direct met wie je nog wel eens wil spelen.
Bij games als TF2, CSS, HL2DM heb ik nooit iemand toegevoegd al spelend.