Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cypher

Legacy Member
Yasutoko zei:
Die zouden blijkbaar imuun zijn, dunno waar ik dat juist heb gelezen, maar die zijn daadwerkelijk imuun.

als ik me goed herinner, leest ge dat ingame of hoort ge dat via de radio ofzo... iets ivm verzamelplaats voor immune mensen ofzo. maar idd ze zijn immuun

Ikaruga

Legacy Member
van Francis en Zoey begrijp ik da. Francis heeft teveel heroine binnen om geïnfecteerd te raken (goeie counter voor dergelijk soort virussen) en Zoey heeft te veel babe-gene "I'm too pretty to be a zombie"

Yasutoko

Legacy Member
De infectie is waarschijnlijk ietsje rascistisch, no niggers.
En tja... Wie wil er nu een oudje overnemen? Ik niet! :p

boogje

Legacy Member
Sommige spelers zijn echt ongelofelijk. Laatste deeltje in Blod Harvest in Versus, en ik met 3 anderen als survivor. het laatste struikelblok wanneer je verschuilt zit in het huis op het einde: de tank.

2 man wordt achter mij neergeslagen door de tank op het eerste verdiep, en vliegensvlug sloeg de tank ook iemand van mijn teammates uit het raam de weide in en besloot om hem een beetje te meppen terwijl ie neer lag. Ik ben nog totaal nieuw in het spel en reageerde impulsief, dus ik wou gewoonweg meteen die kerel redden die in het gras buiten lag. Zo kon ik de kerel redden én de tank doden. Ik spring naar buiten via een raam, knal de tank neer en ik kan die kerel op het gras redden.

Victorie! Of toch niet. Net toen ik de twee andere kerels wou gaan halen in het huis, kwam onze redding eraan samen met...de horde. Die kerels die op de grond liggen boven zeggen al meteen " FOR FUCK SAKES BOOG!" Omdat ze me een beetje zouden excuseren baande ik me een weg door die horde in het huis om hen te redden (foute redenering, dat weet ik.)

Ik probeerde hen te redden, maar dat lukte ook niet. We faalden in het halen van onze redding. En dan begint het: "omg,omg,omg,omg, Z0mGFFSWTF *geekpraat maal 15846547*" Dan zitten ze te zagen tot in de lobby dat wat ik deed fout was etc. en dat door mij alles werd verpest. Ik weet dat ik een fout had gemaakt en ik ben ook nieuw in het spel, maar zei ook dat we gewoonweg gefaald hadden als team. Als zij het toch zoveel beter weten en konden zou de situatie waarsschijnlijk niet zo uitgedraaid zijn dat IK HEN 3 moest gaan redden.

En ze blijven zagen en zagen en Jezus Christus, zeiken dat ze deden. Ze stopten pas wanneer ik gewoon niet meer antwoordde op die klaagzang van hun.

Yusifer

Legacy Member
Insano zei:
En dat is waarom je met vrienden moet spelen :p

Bah heel evident is dat ook niet, zelf wil ik het spel graag, maar ik wil niet riskeren om ook zulke noobs tegen te komen, en er zijn niet genoeg van m'n vrienden die interesse zouden tonen in dit spel. :(

Utred

Legacy Member
RiskGhost zei:
Bah heel evident is dat ook niet, zelf wil ik het spel graag, maar ik wil niet riskeren om ook zulke noobs tegen te komen, en er zijn niet genoeg van m'n vrienden die interesse zouden tonen in dit spel. :(
Met vrienden wordt mensen van wie je weet dat het geen idioten zijn bedoelt. Zoals 9livers(toch de meeste :p )

Yo-Han

Legacy Member
geen enkele irl vreind in dees game, maar genoeg steam friends die ik geadd heb omdat het toffe games met hen waren...

Sprinkler

Legacy Member
Informatie over de patch

Sadly Microsoft has nothing to do with the pc patch... that delay is all us. The PC and 360 will be patched independently not sure where people picked up that exploit/bug fixing was tied together. Only the DLC will be simultaneous. The problem on the PC side was a few large bugs affected other systems that we were going to rewrite on the pc so we ended up waiting to fix a whole class of bugs instead of just individual bugs. The patch should be out this week.

Thanks

Chet

Geen content update dus, nog niet. Deze week patch? Laten we hopen.
Hoewel ik de laatste dagen niet zoveel last gehad heb van bugs/exploits, zal wel gewenning zijn heh.
boogje zei:
En ze blijven zagen en zagen en Jezus Christus, zeiken dat ze deden. Ze stopten pas wanneer ik gewoon niet meer antwoordde op die klaagzang van hun.
Er zitten serieus wat idioten in dit spel, gelukkig zijn er ook genoeg aangename spelers die begrip hebben voor nieuwe spelers.
Best gewoon negeren... Ze slingeren soms ook comments als noob, idioot naar mijn hoofd vanaf ik iets mis inschat of zelfs als ik er totaal niet aan kan doen. Tot ik een votekick call en de 2 andere van mijn team binnen de seconde YES voten om van die eikel af te geraken. Mhèhèhè.

De basis van versus is redelijk simpel, meleeën op hunters en smokers als je erbij staat, altijd maken dat je weet waar je teammates zijn, goed luisteren naar geluiden van infected, en goed bij uw team blijven/maken dat je niet achterop loopt als je nieuw bent(de laatste wordt altijd door de smoker gepakt). De rest komt wel vanzelf. Inschattingen als teammates achterlaten of toch gaan redden zijn wel zowat het moeilijkst hoor. Doorgaans "better safe than sorry", maar als je ze dan wel kunt redden is het wel een mooie bonus+WIN gevoel :)
RiskGhost zei:
Bah heel evident is dat ook niet, zelf wil ik het spel graag, maar ik wil niet riskeren om ook zulke noobs tegen te komen, en er zijn niet genoeg van m'n vrienden die interesse zouden tonen in dit spel. :(
Geen reden om het spel niet te kopen hoor, ik heb al 30+ compleet onbekenden tot friends gemaakt puur door te spelen. Er zitten Russen, Denen, Italianen, Britten, Nederlanders tussen... Gewoon al de aangename teamspelers die met een mic communiceren of tenminste af en toe wat typen en wat skills hebben toevoegen en je hebt rap genoeg maten. En als je een friends lobby opent nodigen zij dan op hun beurt weer maten uit als je niet aan 4/8 man geraakt en meestal zijn dat ook deftige spelers die je nadien ook als friend kunt toevoegen :) en zelfs met maar één maat een versus doen is al een stuk leuker dan gewoon op een pub te gaan.

Doordat je in een team van 4 zit en een campaign/versus zeker een uur duurt is er rap een band en weet je direct met wie je nog wel eens wil spelen.
Bij games als TF2, CSS, HL2DM heb ik nooit iemand toegevoegd al spelend.

Insano

Legacy Member
Yo-Han zei:
geen enkele irl vreind in dees game, maar genoeg steam friends die ik geadd heb omdat het toffe games met hen waren...
Ik bedoel inderdaad Steam friends, wat onduidelijk van me verwoord :)

Yusifer

Legacy Member
Geen reden om het spel niet te kopen hoor, ik heb al 30+ compleet onbekenden tot friends gemaakt puur door te spelen...

Mwah, de laatste keer waar ik nog vrienden zat te maken via een online game was met C&C: Renegade toen die gereleased was, en toen was ik zeker 15 ofzo. :p Da was leuk om er vrienden bij te maken, maar ook een paar keer idioten tegengekomen en ik ben een persoon die na een negatieve ervaring, zeer geneigd zal zijn dezelfde situatie zal proberen te vermijden.

Maar als er ne 9lives lobby is, wil ik het wel ne shot geven... Kan ook nog altijd hopen dat er wat meer singleplayer bij gemodded wordt ofzo. :) Ma goe, da spel heb ik nog nie... Effe wachten tot Play.com de prijs wat verlaagt.

Necrolite

Legacy Member
captain asshole zei:
Liever een 'noob' zoals gij dan één van de vele prutsers die steeds weer een kilometer verder de mislukte rambo gaan spelen.

Yup, liever iemand die bij zijn team blijft dan een mislukte show-off die denkt dat hij de wereld aankan...
en zo zijn er ook veel. Dat is pas ergerlijk :(

pina

Legacy Member
gisteravond was wel lachen. Versus in blood harvest. In de finale kwam er geen rescue om de survivors op te pikken :D echt een horrorscenario zonder happy end :scream:

(en kom nu niet af dat ze die radio niet hebben aangezet :p )

BladeDancer35

Legacy Member
pina zei:
gisteravond was wel lachen. Versus in blood harvest. In de finale kwam er geen rescue om de survivors op te pikken :D echt een horrorscenario zonder happy end :scream:

(en kom nu niet af dat ze die radio niet hebben aangezet :p )

Lol, dat heb ik tot nu toe nog nooit voorgehad. :p

Sprinkler

Legacy Member
Ene keer gehad dat de tweede tank niet afkwam(bug) tijdens NM finale, dan zijt ge wel gescheten... Zware anti-climax, we waren zo goed bezig - allemaal 70+ health en elk nog een medpack met nog medpacks in overschot op de grond - en hadden daarvoor de survivors zwaar ge-owned :)

RiskGhost zei:
Mwah, de laatste keer waar ik nog vrienden zat te maken via een online game was met C&C: Renegade toen die gereleased was, en toen was ik zeker 15 ofzo. :p Da was leuk om er vrienden bij te maken, maar ook een paar keer idioten tegengekomen en ik ben een persoon die na een negatieve ervaring, zeer geneigd zal zijn dezelfde situatie zal proberen te vermijden.

Dus dan kun je geeneen game meer online spelen zonder vrienden? Hoe triest :)

Ikaruga

Legacy Member
goh, mijn public games experience in L4D zegt mij toch ook dat de kans dat je in een idiotenserver zit vrij groot is. Alle, 1 is genoeg om alles om zeep te helpen in elk geval.

Met bekenden spelen (niet noodzakelijk RL vrienden), maar bvb 9livers enzo, is allesinds leuker dan op public servers gezien er aanzienlijk veel minder kans is dat iemand gaat zitten whinen, exploiten, rage-quitten en dergelijke

Yusifer

Legacy Member
Dus dan kun je geeneen game meer online spelen zonder vrienden? Hoe triest

Idd, is wel spijtig. Vroeger kon ik er nog mee spelen, nu zitten we allemaal met voltijds werk en "geen tijd om te spelen sorry"-attitude. Gaat ook met mij gebeuren binnekort, helaas pindakaas. De rest van m'n vrije tijd wordt besteed aan WoW en andere spellekes zoals HL2 etc., dus ZO erg is da ook weer nie.

boogje

Legacy Member
Ik ga echt nog alleen maar spelen met 9lives-spelers, want daarnet was het weer van dat: "Boog u big n000000b." Sorry dat ik het spel van zaterdag pas heb, dus ik ben uiteraard nieuw (noob), sorry dat ik nog naar school ga en die tijd niet opoffer om in het "1337" game te steken.

Wat een geeks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan