Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
Louis kwam absoluut van zijn frustrerend werk en Francis was aan het dealen met de lokalen in de steeg net over zijn kantoor. Zoey en Bill (en vooral Bill), daar heb ik geen verklaring voor

D-dude

Legacy Member
Volgens mij was het een groepseks ding, en waren ze klaar en iedereen was dood :p

pina

Legacy Member
ik zou het cooler vinden als je door de rook van een smoker tijdelijk draaierig wordt of zo, dat het hoesten wel degelijk effect heeft op de gameplay

Yasutoko

Legacy Member
pina zei:
ik zou het cooler vinden als je door de rook van een smoker tijdelijk draaierig wordt of zo, dat het hoesten wel degelijk effect heeft op de gameplay

In andere woorden, je wil een LSD rush !
Jij pillenslikker! :p

^MystiQ

Legacy Member
Wat ook een manier is om een nieuwe survivor in het spel te krijgen is om het intro filmpje te laten verder gaan waarna ze dan een nieuwe bondgenoot vinden.

Vervolgens kunnen ze dan een 4vs4 en een 5vs5 gameplay garanderen. ( Het is een mogelijkheid hé )

Verder moet er iets veranderen aan de smoker, bijvoorbeeld een smoker die ontploft is, doet zoals Pina het zegt, damage als je erdoor loopt, waardoor survivors ofwel zullen blijven wachten ofwel doorlopen, blijven ze wachten kunnen ze nog gescrewed worden door hunters/boomer. Ofwel lopen ze erdoor en krijgen ze ook damage.
Verder is zo een systeem ook iets ideaal voor closet campers. Als je met uw smoker vlakbij gaat en ze schieten op u dan krijg je daar die smoke en moeten ze er wel uit komen.

Yasutoko

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat ook een manier is om een nieuwe survivor in het spel te krijgen is om het intro filmpje te laten verder gaan waarna ze dan een nieuwe bondgenoot vinden.

Je bent een genie! :love:
Is idd een goede wijze om dat zo te doen!

^MystiQ

Legacy Member
Yasutoko zei:
Jij banaan! :tongue:

( Ja... Ik zit op't werk en verveel me :p )

Haha, kdenk eens ga bellen naar de helpdesk en vragen of ze mij den A***** ( ik respecteer uw privacy ) :D eens kunnen doorgeven

Yasutoko

Legacy Member
Math'ke zei:
True, Telenet is beter :p

No shit!
:$ wel lief dat je mijn privacy in eer houd :love:

Maar, echt, ik zou wel graag een 5de survivor zien, of althans een campaign hebben waar de outbreak juist is begonnen, en je ziet hoe dat team samen is gekomen!
Want de intro laat zien hoe ze op het dak geraakt zijn van begin stage in No Mercy, dat wel, maar dat is het dan ook wel is weer :p.

En meer Special infected verdekke!!!

Misschien eentje die zombies vermangelt en als hij u vast heeft, al die zombie delen in uw strot steekt " choker " :p

Ikaruga

Legacy Member
een 5de survivor, kweetnie, kans is heel klein me dunkt. Het is uiteindelijk nog altijd L4D, de woordspeling moet in ere gehouden worden. Had het Left For Dead geweest, geen probleem

Yasutoko

Legacy Member
Of andere survivors, ik bedoel, de hele wereld is om zeep buiten die 4 ??

En welke dan ...

Een ***** die bankdirecteur is ... Right? Die zijn eerder met uw geld weg dan uw geld te beware ma kom!

Een wannabe biker met een leren frakje waar zelfs Hard Gay HOOOO tegen zou zeggen!

Een oude verlepte sukkel die waarschijnlijk binnenkort toch zal sterven aan longkanker afgaand van zijn rook gedrag.

En zoey ... Misschien het enige deftige char in het spel, buiten het feit dat ze niet tarty gekleed is!
ge weet toch dat dat een halve porno star moet zijn in'n horror film :p

Ikaruga

Legacy Member
er wordt toch nergens gezegd dat de wereld om zeep is? L4D beperkt zich enkel tot de regio waarin die scenario's zich afspelen. Het gaat nog altijd om een type van virus of iets dergelijke dat een bepaalde zone heeft gewiped. Maar tot u verbazing mss bestaan azie, europa en dergelijke nog altijd uit gewone non infected mensen :).

Wat ik echter liever wil weten, nog meer dan hoe die 4 terechtgekomen zijn, is hoe die niet infected geraakt zijn.

maar volledig terzijde, dit is de meest geniale reskin van de boomer ever, eventhough vrij ziekelijk
FPSBANANA > Skins > L4D > Zombies > Boomer Thong

Sprinkler

Legacy Member
Een extra survivor zie ik de devs er niet insteken. Dat spel is jaren geplaytest geweest met 4 survivors, weetwel. Het zou alles uit balans brengen.
Dat er simpele mods uitkomen die de 4vs4 op z'n kop zetten zie ik wel gebeuren.
Maar of die op iets gaan trekken, valt af te wachten :)

Yasutoko

Legacy Member
Ikaruga zei:
Wat ik echter liever wil weten, nog meer dan hoe die 4 terechtgekomen zijn, is hoe die niet infected geraakt zijn.[/url]

Die zouden blijkbaar imuun zijn, dunno waar ik dat juist heb gelezen, maar die zijn daadwerkelijk imuun.

Wat ik wel nog graag zou zien in'n campaign, is waar je in'n soort van slachtveld terecht komt, dat de military nog zo " groepjes " survivors heeft, maar die u ff verder helpen en dan scripted sterven door een event, of u gewoon doorguiden tot het volgende stuk.

^MystiQ

Legacy Member
Of bijvoorbeeld een campaign, dat ge ergens naar een huis moet geraken waar er nog survivors zitten en waar er daar dan een zware veldslag gebeurt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan