Brick Top
Legacy Member
Ik heb zelf nog geen L4D maar is het eigenlijk game over als één van de vier spelers sterft? Of kan je niet 'sterven' in dit spel? Want als het geen game over is... dan is het toch gemakkelijk ivm die rambo's die op kop lopen. Van zodra ze dood zijn laat je die dan toch gewoon lekker liggen, dan heeft niemand er nog last van?!
Of heb je echt elke speler nodig om te overleven?
Of heb je echt elke speler nodig om te overleven?



