Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Ik heb zelf nog geen L4D maar is het eigenlijk game over als één van de vier spelers sterft? Of kan je niet 'sterven' in dit spel? Want als het geen game over is... dan is het toch gemakkelijk ivm die rambo's die op kop lopen. Van zodra ze dood zijn laat je die dan toch gewoon lekker liggen, dan heeft niemand er nog last van?!

Of heb je echt elke speler nodig om te overleven?

Yasutoko

Legacy Member
Als je sterft in het spel in campaign blijf je dood tot iemand je red uit een safe house.

Als je in versus sterft is het tot round end is.

^MystiQ

Legacy Member
boogje zei:
Ik ga echt nog alleen maar spelen met 9lives-spelers, want daarnet was het weer van dat: "Boog u big n000000b." Sorry dat ik het spel van zaterdag pas heb, dus ik ben uiteraard nieuw (noob), sorry dat ik nog naar school ga en die tijd niet opoffer om in het "1337" game te steken.

Wat een geeks.

Haha, kom kom, die game met mij erbij was toch zo erg niet ? :)

Ikaruga

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik heb zelf nog geen L4D maar is het eigenlijk game over als één van de vier spelers sterft? Of kan je niet 'sterven' in dit spel? Want als het geen game over is... dan is het toch gemakkelijk ivm die rambo's die op kop lopen. Van zodra ze dood zijn laat je die dan toch gewoon lekker liggen, dan heeft niemand er nog last van?!

Of heb je echt elke speler nodig om te overleven?

wel, in Campaign kan je ook niet eeuwig blijven spawnen natuurlijk, maar het spel is effectief over wanneer:

-alle survivors "Down" zijn, betekende dat ze neerliggen, niet persé dood omdat er dan niemand is die de ander kan rechthelpen
-in campaign, zoals gezegd kan je respawnen, in versus niet als je effectief doodgaat

Je kan overigens maar een paar keer "down" gaan voordat je kansen op zijn. Als je scherm zwart wit na de zoveelste keer neer te gaan, betekent dat dat als je nog eens neergaat, je dood bent. Je kan jezelf wel nog healen om een aantal keer te resetten.

Biebiep

Legacy Member
Sprinkler zei:
Dus dan kun je geeneen game meer online spelen zonder vrienden? Hoe triest :)



...
Lees die zin nu gewoon eens opnieuw. xD



Ik amuseer me ook niemeer ze, aan een game waar ik niemand op ken o.i.d...
Gamen doe'k enkel nog co-op met maten irl.

Ikaruga

Legacy Member
vanaf vrijdag of maandag kan ik ook weer de boel komen verpesten op L4D, tenminste als er nu magisch geen onderdelen vertraging oplopen

D-dude

Legacy Member
weinig mensen beseffen dat iedereen een noob is geweest in elk spel.

Sprinkler

Legacy Member
Breaking news: tank gaat rapper als 'ie in brand staat

YouTube - Tanks on fire run faster
YouTube - Tanks run faster when on fire (versus)



Ikaruga zei:
wel, in Campaign kan je ook niet eeuwig blijven spawnen natuurlijk, maar het spel is effectief over wanneer:
Euh, jawel toch? :) gewoon lang genoeg wachten bij een closet tot de survivor terugkomt...
BieBiep zei:
...
Lees die zin nu gewoon eens opnieuw. xD
Ik vat hem niet :p

Hij kan geeneen game (meer) online spelen zonder (dat zijn) vrienden (erbij zijn)?

Dirkxke

Legacy Member
weet iemand wat ge per persoon verbruikt aan kB/s?

Ik heb hier thuis een server draaien en ben van plan om er een l4d server op te zetten voor bepaalde uren van de dag. als ik genoeg upload heb wordt het een vs server maar denk dat het eerder een campaign server gaat worden.

Crosserke

Legacy Member
Ikaruga zei:

jammer voor u da er ne exploit/bugfix patch komt deze week :D

en kzou persoonlijk zelf gene draaien , tenzij ge iets anders hebt dan het typische dommel/telenet/whatever lijntje of iedereen danst all over the place , en in campaign hangt de vlotheid ook nog eens af van uwe eigen fps/videosettings ( gisteren death air zitten spelen in versus en die gast kreeg dus framedrops en opeens vuurde shotguns 3 keer bij 1 keer klikken en andere bs )

Dirkxke

Legacy Member
het is geen ingame server dat ik wil opzetten.

ga het straks eens bekijken hoe het gaat. werkt het niet ******* ik het er terug af :p

de hardware van de server is allesinds niet slecht. core duo 2,26, 4 gig ram, raptor.

Xtala

Legacy Member
@Dirkxke: net_graph 3 in de console, dan ziet ge hoeveel ge de download/upload die ge zelf doet.

Sprinkler

Legacy Member
Ingame hosten lukt best goed hoor in l4d, vanaf je een dualcore en 2+ gig RAM hebt ofzo.
Zelfs aan Telenet upload heb je genoeg. Als het choppy gfx zijn(zoals je zegt, 3 keer schieten ipv 1 keer etc) ligt het aan de server die niet krachtig genoeg is, niet de verbinding.

Dirkxke

Legacy Member
ben hier nog even een pc aan het repareren en dan ga ik me er mee bezig houden

Dirkxke

Legacy Member
zo ne cfg opstellen gaat al niet echt simpel worden heb ik zo de indruk. mensen die daar ervaring mee hebben?

Dirkxke

Legacy Member
things to do:

-er een campaign only server van maken (het lagde precies serieus met 8 als ik de console echo's bekeek)
-paar foutmeldingen aanpassen in de cfg
-maplist maken
-ervoor zorgen dat na elke mapchange de server niet herstart :D
-private server ervan maken, groepsID zoeken en ingeven + paswoord erop zetten
-batchfile maken wanneer de server aan mag staan en wanneer ze afgesloten moet worden
-...


mij straks of morgen na de avondschool eens verder mee bezig houden.

Yusifer

Legacy Member
Hij kan geeneen game (meer) online spelen zonder (dat zijn) vrienden (erbij zijn)?

Euh als dat over mij ging (zo vat ik het toch op), dan nee ik heb geen vrienden nodig om een online game te spelen (ik speel WoW, en nee niemand daar interesse in L4D, willen liever farmen). Ma shooter games speel ik toch liever met vrienden. :)

Sprinkler

Legacy Member
Dirkxke: een dedicated runnen in l4d is ferm omslachtig.
Kunt misschien de relevante threads uit deze search eens bekijken:
Steam Users' Forums - Search Results

RiskGhost zei:
Euh als dat over mij ging (zo vat ik het toch op), dan nee ik heb geen vrienden nodig om een online game te spelen (ik speel WoW, en nee niemand daar interesse in L4D, willen liever farmen). Ma shooter games speel ik toch liever met vrienden. :)

Het was Biebiep die zei dat ik mijn zin nog eens moest lezen, daarom dat ik hem nog eens herhaalde :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan