ok, denk dat er wel eens een testavondje mag zijn. heb op dit moment nog 1,1gig vrij op mijn telemeter so use it wisely
ALS er nog niemand op de server zit is het mogelijk om een lobby op te zetten dat dan een verbinding maakt met de server:
You start up L4D.
Go to console, enter sv_search_key 9lives.be
Select Play Campaign or Play Versus
Select Play with Friends (if you're trying to get all your friends into the lobby first before adding more people)
Create Lobby
Select type (Campaign or Versus)
Set options, Create Lobby
Have your friends join
select Permissions, set to Public Game
Wait for others to join, usually this goes fast, sometimes it takes a few minutes.
Once it's full, hit start game.
Als er al iemand in de server zit is het niet mogelijk om met een lobby te verbinden naar de server.
voor de mensen die rechtstreeks willen connecten: Dirkxkesserver.no-ip.info:27015
votes zijn enabled voor naar lobby te gaan (voor terug te connecten moet sv_search_key 9lives.be ingegeven zijn)
maps kunnen gevote worden,
moeilijkheidsgraad (standaard expert),
kick
callvote in de console ingeven geeft alle mogelijkheden weer waarop gevote kunnen worden.
Ik kan niks beloven maar heb vandaag hele namiddag zit proberen en op dit moment loopt hij strak en stabiel.
Probeer hem uit, zijn er problemen meld ze mij dan via deze topic en zal ik ze deze nacht nog proberen in orde te krijgen.
Er staat geen paswoord op de server, moest hij dit toch vragen is het: 9lives.be
have fun
