Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirkxke

Legacy Member
zojuist eens mijn eerste potje vs gespeeld...

god man ik zuig daarin :D

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb nog nooit zo een zotte pounces gezien, en dat dat zelfs uberhaupt lukt sta ik al helemaal versteld van. :p

Insano

Legacy Member
Er worden nu ook stats opgeslagen, zie je profiel op steamcommunity. Het zijn enkel vanaf deze patch dat er stats worden opgeslagen (niet van voorbije games) en voorlopig lijken bepaalde dingen nog bugged te zijn.

Yasutoko

Legacy Member
Heb ik idd willen merken insano.

Ik erger me nog steeds aan het feit dat, als je als smoker speelt, en je staat halvelings achter een uur, je tong geen hit rekent altoch je volledig op hem staat gericht, en ook nog eens dicht genoeg staat!

Ook lijkt de pointer bugged nu bij de smoker, maar dit kan zijn doordat we op een cheat (server) gamers aan't mikke waren

Sprinkler

Legacy Member
Die 25 damage pounces zijn zooo frustrerend eh. De keren dat ik vlak voor of na een survivor land... Ik mis zo'n 2/3 tot 3/4 van de keren. Als je hem land is het wel vet natuurlijk. Respect voor al diegene die dat keer na keer kunnen uithalen, heb wel nog nooit zo'n spelers tegengekomen :) en die uit de youtube vid mist waarschijnlijk ook wel geregeld eens. Ik vond die vorige video van hem indrukwekkender, zaten verschillende stukken in dat ie van de survivor werd gebasht, wegsprong, en binnen de 10 seconden weer een 25 dmg pounce landde. Dàt is een bewijs van skill imo :)

Ik heb trouwens gisteren een pak gespeeld, zie ook nog geen stats hier..

^MystiQ

Legacy Member
Wist iemand volgend truukje al ? Als ge al hunter eerst door vuur loopt en dan vlug iemand pounced doet ge pounce damage x 2

edit : Ja ik wist het niet zenne :s

En de stats zijn precies wel nog wa bugged zo te zien :)

Ikaruga

Legacy Member
ik denk dat dat intussen al lang wereldbekend is dat een brandende hunter die pounced 2x damage heeft, gezien hij natuurlijk staat te fikken :)

pina

Legacy Member
Yasutoko zei:
Heb ik idd willen merken insano.

Ik erger me nog steeds aan het feit dat, als je als smoker speelt, en je staat halvelings achter een uur, je tong geen hit rekent altoch je volledig op hem staat gericht, en ook nog eens dicht genoeg staat!

Ook lijkt de pointer bugged nu bij de smoker, maar dit kan zijn doordat we op een cheat (server) gamers aan't mikke waren

cheatserver?! HA! you....

pina

Legacy Member
ik zag dat het een cheatserver was, daarom dat ik geen zin meer had!! :tongue:
en ik moest kiezen tussen een deugddoende massage en een horde zombies en beide combineren ging eenmaal niet!

Yasutoko

Legacy Member
pina zei:
ik zag dat het een cheatserver was, daarom dat ik geen zin meer had!! :tongue:
en ik moest kiezen tussen een deugddoende massage en een horde zombies en beide combineren ging eenmaal niet!

Dan kies je toch voor ons! :tongue:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Oh wat een topgame is dit. Ik heb nu alle scenario's een paar keer gedaan. Al gespeeld met vrienden, das de max. Ook al wat versus gedaan, begin het eindelijk beetje te pakken te krijgen.. Was daarstraks overlevende by no mercy scenario. We stonden in de openlucht, ik keek net omhoog, zag ik zo'n hunter speler op me springen. Ik schoot em recht in zijn gezicht net voordat ie me te grazen nam. Dat was echt wreed. Gameplay van deze game is gewoon super. Nu nog meer scenario's en misschien andere infected erbij?

Hoe kun je veel damage doen met hunter btw?

Ikaruga

Legacy Member
doet maximum 25 damage, niet altijd. Je moet echt heel hoog zitten en bij voorkeur verticaal landen

Jason

Legacy Member
Ikaruga zei:
doet maximum 25 damage, niet altijd. Je moet echt heel hoog zitten en bij voorkeur verticaal landen

Ik denk ook da de afstand met damage te maken heeft, als ge van heel ver springt krijgt ge ook meestal meer extra damage erbij.. nie zeker though :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan