kakature
Legacy Member
Dirkxke zei:vanavond ga ik nog een paar potjes expert campaign hosten op de server.
voor de geinteresseerden: 81.164.129.34:27015 (staat op dit moment al aan)
Mooi!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dirkxke zei:vanavond ga ik nog een paar potjes expert campaign hosten op de server.
voor de geinteresseerden: 81.164.129.34:27015 (staat op dit moment al aan)
Anima zei:volgens mij was dat boog die midweg quite niet ?
boogje zei:Inderdaad, voor de Pappenheimers.

Math'ke zei:En oe ist opt werk ?![]()
spast
ad:boogje zei:Inderdaad, voor de Pappenheimers.

pina zei:ach ja, macht der gewoonte dat ik dacht dat het yasu was![]()


Ikaruga zei:kvrees er echter voor eigenlijk. Die videokaart is zodanig zwaar da ze achteraan wa naar beneden hangt van 't gewicht van de koeler en ik heb niet zo een goeie ervaring met bigass kaarten met een bigass koeling op.
Dus ik vermoed dat L4D vlug zal artifacten en dergelijke.
Terzijde, is 50° idle, 70-80° load een goede temp ratio voor een videokaart?
pina zei:nee maar via voice chat lijken jullie stemmen zwaar op elkaar