Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Dirkxke zei:
vanavond ga ik nog een paar potjes expert campaign hosten op de server.

voor de geinteresseerden: 81.164.129.34:27015 (staat op dit moment al aan)

Mooi!

Dirkxke

Legacy Member
ga me een douchke pakken nu en dan ga ik eraan beginnen. de naam is Dirkxke op steam

Yasutoko

Legacy Member
pina zei:
ach ja, macht der gewoonte dat ik dacht dat het yasu was :tongue:

er is wel een WERELDBREED verschil tussen een Yasu, en een Boog hé! :cool:

De Yasu is cooler, beter, ... Hell.. It's all you wanna be! :cool:

^MystiQ

Legacy Member
Oh man, juist ne lekkere game gespeeld samen met tecknowiz.

Eindstand was 2036 - 352 waarbij die 2036 voor ons was :D En NM3 heeft volgens mij nog nooit zo kort geduurd als toen, we hebben ze gewoon afgemaakt aan hun spawn point :p

Yasutoko

Legacy Member
Sie, kijk, ik speel niet, en iedereen is stil ... You guys need me! :D

Ikaruga

Legacy Member
worden er vanavond nog games gehost? 'k heb mijn pc terug en wil onder meer eens testen hoe stabiel het gebeuren blijft bij een volle lading L4D

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik wil ook wel eens een paar rondes spelen met jullie ^^

Ikaruga

Legacy Member
kvrees er echter voor eigenlijk. Die videokaart is zodanig zwaar da ze achteraan wa naar beneden hangt van 't gewicht van de koeler en ik heb niet zo een goeie ervaring met bigass kaarten met een bigass koeling op.
Dus ik vermoed dat L4D vlug zal artifacten en dergelijke.

Terzijde, is 50° idle, 70-80° load een goede temp ratio voor een videokaart?

Dirkxke

Legacy Member
Ikaruga zei:
kvrees er echter voor eigenlijk. Die videokaart is zodanig zwaar da ze achteraan wa naar beneden hangt van 't gewicht van de koeler en ik heb niet zo een goeie ervaring met bigass kaarten met een bigass koeling op.
Dus ik vermoed dat L4D vlug zal artifacten en dergelijke.

Terzijde, is 50° idle, 70-80° load een goede temp ratio voor een videokaart?

ja, vidkaarten kunnen meer aan als cpu's.



voor de mensen met interesse, de server staat aan en kga een potje expert co-op spelen.

dirkxkesserver.no-ip.info:27015

Dirkxke

Legacy Member
zojuist op nog geen 5min tijd 3 tk-ers gebanned van mijn server :s

klein kindjes gvd :s

Ikaruga

Legacy Member
gek eh, dat vind ik nog de beujste exploiters van allemaal. Dat is erger dan cheaten, tenzij ze teamkillen met een tk bot, dat is gewoon earth-exploding-fail

pina zei:
nee maar via voice chat lijken jullie stemmen zwaar op elkaar

klink ik als George Clooney by chance over voicechat? want dat zou best wel wijs zijn ...

Dirkxke

Legacy Member
volgende keer ga ik er wat plezier mee hebben :D

eerst wat de map rondslappen, ne keer slayen en dan bannen. dan heb ik er mijn plezier ook aan gehad :D

FantastiQ

Legacy Member
echt een tof spel als ik met settings op high speel kom ik aan 79graden (gtx260)

is dat niet wat hoog?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan