Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
dan hoop ik van harte dat die zwarte texture vakken in Battleforge gewoon te wijten waren aan een software fout in het spel en niet mijn videokaart.

Anima

Legacy Member
Ikaruga zei:
dan hoop ik van harte dat die zwarte texture vakken in Battleforge gewoon te wijten waren aan een software fout in het spel en niet mijn videokaart.

heb je mss ook de laatste drivers van nvidia gedl en laatste patch van het spel ? Die temp zijn heel normaal bij een gfx kaart

Ikaruga

Legacy Member
181.20 en het heeft een autopatcher, dus ja. Ma goed, 'k zal vanavond wel zien als ik al mag uitkijken naar een nieuwe videokaart of niet. Kheb uiteindelijk enkel nog maar Battleforge gespeeld.

Edit: Rainbow Six Vegas schijnt weinig problemen te geven, maar heb dan ook niet echt lang gespeeld. Enkel die texture flickering bug in RSV is beestig irritant

tekn0w!z

Legacy Member
Math'ke zei:
Oh man, juist ne lekkere game gespeeld samen met tecknowiz.

Eindstand was 2036 - 352 waarbij die 2036 voor ons was :D En NM3 heeft volgens mij nog nooit zo kort geduurd als toen, we hebben ze gewoon afgemaakt aan hun spawn point :p

Haha idd, dat was lachen :p

En vloeken dat die mannen deden! =)

Seraph

Legacy Member
Boomer drop aan NM sewer level. Juist aan hun spawn... xD
Hail Valve, super game. :^)

Jason

Legacy Member
Ik haat het als ge als boomer naar beneden springt op ne survivor, ma ge wordt afgeschoten vooraleer ge de grond raakt... dan krijgt ge geen enkele bile op de survivors, omda da blijkbaar nie naar onder gaat bij uw explosie :/

HighWire

Legacy Member
Vandaag het spel gekocht op steam na aanraden van een paar mensen, en kmoet zeggen... Aardig onder de indruk... heb gans de campaign gedaan met ne kameraad, goed gelachen :p (fkin Smokers... Kzie ze meestal, ma ben soms ni rap genoeg me ze kapot te krijgen :p)

Versus mode moet ik nog proberen, ma ziet er wel zalig uit... :)

Very happy :)

Ikaruga

Legacy Member
zeker in publics is er vooral "no pressure" als ge tank zijt eh :)
"If you get killed without hitting someone, YOU'RE KICKED!" terwijl ze intussen nog wa zitten tieren da ge't nie goe doet

UnD3RD0G

Legacy Member
bah, tanks are overated...
tanks dont win games, de antere mutants doen dat,
de tank moet gewoon voor de nodige decoy / verwarring dienen

Dirkxke

Legacy Member
en het mooiste van alles is dat ik het dan ook nog 2 keer achter elkaar wordt in de finale van no mercy :'(

Pol

Legacy Member
Mag ik jullie Steam-id's eens? Het lijkt me leuk om eens met jullie te spelen. (de mijne is dwezz497)

Ik heb het spel sinds gisteren en het is kickass, nie te doen.

Ikaruga

Legacy Member
probleem is dat niet iedereen zijn 9lives ID gebruikt op steam, daarmee dat iemand vinden in die group niet zo evident is

^MystiQ

Legacy Member
Man man man, wat een OWNAGE game.

5912 - 398 :D

Nice job Wundy en Quamtumph :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan