Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Son Gokou

Legacy Member
sinds de nieuwe patch kan ik niet meer spelen. Zodra de ingame laadtijd op 100% staat krijg ik crash to desktop

^MystiQ

Legacy Member
Het is echt zo grappig dat mensen die pissed zijn je focussen met de tank en er dan nog niet in slagen :lol:

Rage quit is het gevolg :D

Anima

Legacy Member
Math'ke zei:
Het is echt zo grappig dat mensen die pissed zijn je focussen met de tank en er dan nog niet in slagen :lol:

Rage quit is het gevolg :D

ik weet dat mijn nederlands nie wa het moet zijn maar dit vind ik ne vreemde zin :p

Xtala

Legacy Member
Vertaald:
Het is grappig als mensen, die je eerder aan het ownen (overheersen zo u wilt :p) was, zich op uw persoontje focussen als tank om wraak te nemen, maar er dan wel in falen.

Bijgevolg verlaten ze dan maar vol woede de server.

Crosserke

Legacy Member
als je 1 iemand specifiek moet hebben als tank en ge faalt daarin dan hebde reden om te ragequitten of zelfs te uninstallen

Ikaruga

Legacy Member
'kzei het net tegen Mystiq, maar er is weer een goedkope manier om een tank neer te halen in No Mercy 4. Net na de safehouse is de kans veel groter geworden om een tank te hebben net in het begin.
Bij gevolg backtracked iedereen naar de saferoom, maar 1ne grapjas heeft weer een dead spot gevonden waar de tank u onmogelijk kan raken op geen manier en ze zitten eprfect veilig van alle aanvallen.

Net buiten de safehouse is er de trap naar omhoog, ze gaan gewoon allemaal onder die trap zitten.
Een smoker kan er niemand uithalen omdat die recht in hun line of fire moet gaan staan om iemand te pullen, en die ruimte is al 2m² groot enal.
Hunters zijn 300% weerloos, boomers kunnen ze bilen, maar heeft ook geen zin omdat die gewone zombies nog minder uithalen.
In elk geval, ze zijn safe van alle special infected en van de tank.

moet het maar eens proberen. Als er iemand een 9l exclusive openzet vanavond kunnen we eens proberen

Jason

Legacy Member
Ah! Khad laatst een ideetje. Als iemand hier skins kan maken voor L4D, zou er die is eentje moeten maken van Mr. Smith voor de gewone zombies... Als ge er over nadenkt gaat het dan enorm veel weg hebben van de laatste Matrix film, enorm veel Smithjes die op 1 (ofja 4) persoon afvliegen ^^

Oh well.

pina

Legacy Member
Math'ke zei:
Hebde al gedaan met werken vandaag of oe zit da nu ? :p

gaat die ook altijd op zijn werk tijdens de uren opeens naar huis, net zoals em zo vaak midgame quit? :tongue: :love:

^MystiQ

Legacy Member
Ik klaag soms over teams die kicks uitvoeren maar ik zat vandaag in een team en we hebben in totaal zeker 3 spelers gekicked tot dat we uiteindelijk iemand vonden die goed genoeg was om er mee door te kunnen.

De eerste kick was omdat de player x veel te veel achter blijf en als wij dan gepounced werden deed hij quasi nix behalve wat naar zombies in de verte schieten.

De tweede kick was eigenlijk omdat de nieuwe player nog veel erger dan player x was en we waren allemaal dood omwille van een stommiteit die hij had gedaan.

De derde kick was dan om de nieuwe player eigenlijk afk was bij het joinen.

De vierde player was dan uiteindelijk wel een goede player ^^

Yasutoko

Legacy Member
Tjah .. als ik dr nie bij ben ... :D

Vanavond doe ik ( waarschijnlijk ) wel mee!
Btw .. wiskundeke.. konde nie gelove fzo dat m'n vriendin op steam zat? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan