Spats!
Nee, echt, daarnet nog een matchke gedaan met Puni, Boog & ... Fuck vergete welke nick die hier heeft, Geostigma

.
Dik geowned doorheel het spel, begin ook zelf voorkeur te krijgen voor als hunter van boven uit te pouncen, heb willen merken dat je dan idd pounce damage doet, en is altijd lekkerder om zo iemand te nemen dan gewoon head on

.
Ook is de " help real players as bot " regel echt wel bagger.
Ik zat op een survivor te gougen als zot, en de bot Francis stond gewoon naast mij , het raam te blokkeren dat de andere niet buiten konden!
En ook wel een mooi worpje gemaakt op NM 5, ik zat als tank op het " hutje " op het dak, en de laatste survivor was gelopen naar waar je op de heli wacht, steen geworpen en knal, er nog op ook!
I'z are t3h p0wn.
En Wiskunde'ke, echt.. MIC!!!