Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
ik denk dat het berekend wordt van hoogte en afstand. Als je recht voor iemand tegen zijn gezicht springt horizontaal is er geen pounce damage. Ik zou zeggen, play safe (with skill) en pounce zoveel mogelijk verticaal. Dat klinkt eveneens logischer om Pounce damage aan toe te schrijven. "Tegen de grond geslaan worden" van recht boven u klinkt ook pijnlijker :)

tekn0w!z

Legacy Member
notes to self:
never jump down alone to get a pipe bomb
never spawn behind the survivors as a Boomer
never underestimate the lenght of a smoker's tongue

Twas wel een zalig potje versus daarstraks

9l vs randoms

en nog op ons doos gekregen :p

Ikaruga

Legacy Member
als je persee iets wilt hebben waarvoor je moet backtracken, zorg gewoon dat de rest gemakkelijk tot bij u kan vanwaar zij zitten. Er zijn enkele dead spots voor solo survivors waar je eraan bent als ge gestrikt wordt.
Daar zijnde No Mercy 3 in de sewers, als er 3 van de 4 naar beneden gesprongen zijn in het riool en de laatste wordt op de laatste moment voor die wou springen gegrabbed door een smoker of hunter, is hij eraan, zowiezo.

k'zou zeggen, always spawn behind the survivors as a boomer als je overtuigd bent da je kan bilen zonder om zeep geschoten te worden binnen de seconde. Het is echter altijd beter dicht te zijn dan te proberen 20 m achterlopen, ze in te halen en in de rug te bilen. Een boomer maakt nu eenmaal een luid, ranzig geluid dat iedereen gewoon hoort die remotely in de buurt is

^MystiQ

Legacy Member
tekn0w!z zei:
notes to self:
never jump down alone to get a pipe bomb
never spawn behind the survivors as a Boomer
never underestimate the lenght of a smoker's tongue

Twas wel een zalig potje versus daarstraks

9l vs randoms

en nog op ons doos gekregen :p

Ja kerel, op ons doos gekregen, wa wou ge, ik trigger daar diene event op No mercy en meneerke besloot om daar efkes ne pipe bomb te gaan halen op zijn eentje. :D

Natuurlijk gepakt door een hunter en daarop besloot Boog om ook maar naar beneden te gaan om U te redden, waardoor boog ook gepakt wordt. Ondertussen zaten we al met twee doden in het team, logisch dat Yasu en ik ook afgemaakt worden :D

En boomer moet altijd voorop hé, een boomer is te traag om vanuit de rug aan te vallen, ma da zijn maar details hé :p
Trouwens, slecht waren we niet bezig ze, maar wa pech gehad met de tank ook omdat ze telkens molotovs hadden. Volgende keer beter :niceone: :p

boogje

Legacy Member
Koopt u eens een micro wiskunde'ke, want via typen communiceren trekt op niet veel hoor. :p

^MystiQ

Legacy Member
boogje zei:
Koopt u eens een micro wiskunde'ke, want via typen communiceren trekt op niet veel hoor. :p

Ik heb een micro, ik zal vanavond eens trachten moeite te doen :D

Jason

Legacy Member
moest ge nog ne speler nodig hebben, laat mij ook gerust iets weten. Mijn ingame name is CHICKENBUTT meestal, kzit ook in de 9L group ^^

tekn0w!z

Legacy Member
kga ne versus starten

laat me maar iets weten op steam.

Quantumph (tekn0wiz)

Yasutoko

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb een micro, ik zal vanavond eens trachten moeite te doen :D


Spats! :tongue:

Nee, echt, daarnet nog een matchke gedaan met Puni, Boog & ... Fuck vergete welke nick die hier heeft, Geostigma :p.

Dik geowned doorheel het spel, begin ook zelf voorkeur te krijgen voor als hunter van boven uit te pouncen, heb willen merken dat je dan idd pounce damage doet, en is altijd lekkerder om zo iemand te nemen dan gewoon head on :D.

Ook is de " help real players as bot " regel echt wel bagger.
Ik zat op een survivor te gougen als zot, en de bot Francis stond gewoon naast mij , het raam te blokkeren dat de andere niet buiten konden!

En ook wel een mooi worpje gemaakt op NM 5, ik zat als tank op het " hutje " op het dak, en de laatste survivor was gelopen naar waar je op de heli wacht, steen geworpen en knal, er nog op ook!

I'z are t3h p0wn.
En Wiskunde'ke, echt.. MIC!!! :p

Anima

Legacy Member
ik ben geostigma Yasu, was wel leuk rondje ja en een zeer mooie worp van u yasu :)

pina

Legacy Member
Yasutoko zei:
Spats! :tongue:

Nee, echt, daarnet nog een matchke gedaan met Puni, Boog & ... Fuck vergete welke nick die hier heeft, Geostigma :p.

Dik geowned doorheel het spel, begin ook zelf voorkeur te krijgen voor als hunter van boven uit te pouncen, heb willen merken dat je dan idd pounce damage doet, en is altijd lekkerder om zo iemand te nemen dan gewoon head on :D.

Ook is de " help real players as bot " regel echt wel bagger.
Ik zat op een survivor te gougen als zot, en de bot Francis stond gewoon naast mij , het raam te blokkeren dat de andere niet buiten konden!

En ook wel een mooi worpje gemaakt op NM 5, ik zat als tank op het " hutje " op het dak, en de laatste survivor was gelopen naar waar je op de heli wacht, steen geworpen en knal, er nog op ook!

I'z are t3h p0wn.
En Wiskunde'ke, echt.. MIC!!! :p

ik wéét dat je je schaamt om met mij samen te spelen, maar was ik dat niet die gisteravond met u speelde, samen met boog en geostigma? En was jij het niet die alweer midgame quitte, of gaat het om een andere sessie? :p

Anima

Legacy Member
pina zei:
ik wéét dat je je schaamt om met mij samen te spelen, maar was ik dat niet die gisteravond met u speelde, samen met boog en geostigma? En was jij het niet die alweer midgame quitte, of gaat het om een andere sessie? :p

volgens mij was dat boog die midweg quite niet ?

Sprinkler

Legacy Member
Pouncen heeft meer te zien met afstand dan hoogte heb ik gemerkt.
Recht omhoog pouncen en op gelijke hoogte landen= 0 damage, terwijl ik flat to flat(was in crescendo room NM2) al eens 11 damage gehaald heb. Ik denk ook dat je sinds de patch makkelijker hoge pounce damage haalt.
25 damage pounces: van nog verder iemand pouncen, en om verder te kunnen springen moet je vanuit de hoogte springen. Een hoek van 30°-40° omhoog is het best om verst te geraken. NM1, 2 en 3 hebben daar goede stukken voor, vanop een appartement/gebouw en zowat alle blood harvest mappen hebben een paar goede spots, wel wat meer zoeken :)

Ikaruga

Legacy Member
morgen kan ik opnieuw meedoen aan the win, heb dan eindelijk terug een pc.

Dirkxke

Legacy Member
vanavond ga ik nog een paar potjes expert campaign hosten op de server.

voor de geinteresseerden: 81.164.129.34:27015 (staat op dit moment al aan)

Yasutoko

Legacy Member
Anima zei:
volgens mij was dat boog die midweg quite niet ?

Inderdaad!

Pina, get your facts straighty :tongue:
DIT was een match dat ik NIET weg ging! :sad:

Jij haat mij :(

^MystiQ

Legacy Member
Ja lol, die vorige match met erbij, hebben we 5 minuten vast gezeten op NM1 omdat onze vriend yasutoko zijn spel gecrashed was :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan