Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de_willy zei:Door al die zaken die hierboven beschreven staan ben ik zowat gestopt met VS spelen. Ik focus me nu enkel nog op Coöp (expert only).
Is er trouwens al meer nieuws ivm. de SDK? Want zo'n paar custom maps/campagnes zou mij wel smaken.![]()
en is het niet doordat ze ook de x360 versie moeten updaten en Microshit daar rond moeilijk doet.(x360 users laten betalen voor content ed.)LinkValve will be announcing a major update to the software development kit for PC users and downloadable content details for the Xbox 360 "very soon", a company spokesman told Kotaku today.
The new details, first hinted at in our December in-game interview with Valve's Chet Faliszek, could be announced as early as next week.
Valve declined to offer up anymore details about what the SDK update and DLC might include, but speaking with Faliszek in late December he hinted that new content might include opening op all multiplayer maps to versus mode on the console and "other things."
I'm still keeping my fingers crossed that Valve will be opening up machinima tools in the SDK.

Sprinkler zei:Nog geen last van gehad na 200+ uur playtime tbh
Scratchen als hunter kan een pak damage doen in veel gevallen waar je anders niets kunt doen. 10dmg/hit, tov 5/hit als je pounced, dps blijft hetzelfde dus waarom zou je pouncen als ze allemaal bij mekaar staan. Je kunt er ook meerdere in een keer raken. 2 keer scratchen als er 2 bij mekaar staan= 40 damage, dat is 8 hits als je pounced, gebeurt bijna nooit tenzij er één afgedwaald is. Doe er een boomer bij en 't is nog beter. Hunter die niet gebukt zit maakt 0 geluid trouwens, lekker stealth.
Die bug in NM3 is echt een spelverpester, enige oplossing is met een paar maten spelen en liefst verdelen over beide teams, kunt ge die exploiter kicken/ de event triggeren of ze teamkillen moesten er meerdere die deur gaan bashen. Fucking wankers.
NM4 en BH4 is speedrunning heaven, daarom begin ik nu liever als infected(vroeger als survivor omdat ik de indruk had dat het vooral griefers/noobs/quitters zijn die direct infected side kiezen), als je ziet dat zij speedrunnen, gewoon nóg harder speedrunnen als het uw beurt is, suits them right
Idem voor closetcamping eigenlijk. Als ik zie dat die voor mij dat doen doe ik het ook, maar uit mezelf doe ik het niet, vind het een grotere uitdaging zo en leuker voor iedereen.
Tank loopt niet trager door vuur hoor. Witch wel.
Tank vertraagt wel serieus als je er op schiet.
Ik vind het toch goed zo, gewoon uw hoofd gebruiken als je tank speelt. Je moet niet in molotovrange komen als ze green health hebben, en zeker al niet als ze T2 wapens hebben. In die gevallen kun je enkel voor de melee gaan als uw teammates ze bezig houden - boomer is ideaal om ze zwaar te vertragen, eens je een green survivor begint te slaan gaat hij niet meer weglopen tenzij je mist. Eens je toch in brand staat schieten ze veel minder op u waardoor je meestal toch nog de volle 30 seconden kunt rondlopen. Als ze op u schieten ben je dood in een paar seconden door autoshotgun.
Als je mist is het 3s, als de tong breekt is het 15s, wat wel een pak zuigt. 12s ofzo zou ik leuk vinden
En misschien 2x melee nodig om een tong te breken om wat nuttiger te zijn in closetcamping situaties... Dunno. Zou de smoker dan weer enorm OP maken in ledge situaties zoals NM3. Het is echt niet gemakkelijk om iets aan een infected te veranderen zonder andere problemen te veroorzaken.
.In dat geval loop je niet door dat vuur natuurlijk, vertrouwen op uw teammates en zij dan maar laten tanken wanneer uw meter uitlooptIkaruga zei:om even op voorhand te zeggen, ik whine niet constant over tank underpoweredness ofzo, ik heb soms momenten dat ik echt de goede tank speel en 3 tot alle 4 kan neerslaan, maar er zijn gewoon (teveel) momenten waarbij het tegengestelde geld.
Ondermeer dat molotov avoiding, dat is nog zo gemakkelijk niet. Je moet rekenen, het eerste wat een doorgaanse groep van survivors met enige kennis doet is heel de map in de fik steken met molotovs en dan backtracken tot praktisch heel het begin. Dat zorgt voor 2 scenario's, je loopt erdoor en steekt jezelf in brand in de hoop ze nog inte halen, of je wacht tot het vuur weg is, maar tegen dan zijn ze al te ver en loopt je idle meter al bijna leeg. Dat is een bijzonder groot punt van frustratie. Je bent volledig afhankelijk van je team infected om ze te vertragen, maar gezien de hoofdreden van verwarring, de tank er niet is op dat moment, hebben de survivors natuurlijk alle aandacht op mogelijke infected aanvallen.
ik doe het ook niet graag maar ja, veel keuze heb je niet. Ik heb trouwens nog maar weinig teams hun molotovs zo zien verspillen. Molotov die een tank niet direct meeheeft = vermijdbaar = waste.Tgo, I beg to differ.die hunter scratch dan, ok, in theorie klinkt het allemaal heel mooi en zeker als wapen tegen closet campers, maar je vergeet natuurlijk 1 ding, closet campers zijn bash whores. Je zal ze simpelweg gewoon nooit Kunnen raken met je scratch. Over het algemeen is scratchen ook niet bepaald de beste manier, gezien je dan zowiezo een zichtbaar doel bent voor al de rest en er veel kans is dat ze je al lang neergeschoten hebben eer je er bent.
Scratch is ook niet bij velen die intuitieve keuze om aan te vallen als ze kunnen.

Klopt, smoker is echt niet gemakkelijk om iets mee uit te halen. En al die keren dat je er één zit te wurgen maar dat het gewoon geen damage doet, bleergh. Of als er 30 zombies tegelijk op zitten te stampen terwijl je hem sleurt, en het om één of andere manier nog minder damage doet dan als je zelf erop zit te slaan. Jééézus.Smokers zijn gewoon moeilijk en de tongue recharge moet echter minder als ze gebashed wordt. Een smoker is op zich al vrij idle gezien die niet moet proberen om solo een team survivors aan te vallen want dat mislukt altijd. Je moet altijd wachten tot wanneer er een loner is of tot wanneer een boomer of horde of whatsoever de aandacht wegtrekt.
wat mss eventueel leuk zou zijn als smoker is dat je de survivor die constrict wat hoger kan trekken zodat ze niet meteen gaan bashen gelijk zot om die los te krijgen. Ook iemand lostrekken uit een close tis zinloos, gezien ze alle4 zitten te bashen, bashen ze de constricted survivor binnen de seconde toch los.
Mjah, we hebben gezien met de "sv_cheats 0" bug hoe fucked up het was als de melee generfed was, er zat toen een cooldown op melee na 6 slagen. Misschien een oplossing voor closets, maar buiten was het echt een ramp als je geboomed werd. Nu is het al lelijk als je in een open veld geboomed word, toen was het echt hallucinant. Als er toen een hunter op iemand sprong geraakte de rest er noooit op tijd bij.Ik had aanvankelijk de indruk van L4D dat het een scenario is waar de survivors gewoon nergens veilig waren van die infected, op safe houses na, maar je moet toegeven dat ze in veel gevallen behoorlijk veilig zitten, zo zijnde in elke mogelijke hoek en dead spot die er maar te vinden is. Spijtig genoeg zal dat zo blijven tenzij er veranderingen komen in de mechanics, zijnde dat een wijziging in het bashen of een wijziging in infected algemeen

Kolima zei:In versus stoor ik me daar ook enorm aan. Mannekes die als infected continu aanvallen in plaats van te wachten op een boomer of een 2de hunter.

Xtalapocketl zei:Die laatste 2 voegen niks toe aan de gameplay, das praktisch hetzelfde als de hunter /smoker uiteindelijk.
De eerste klinkt welk cool.